Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Deel 14

Deel 15

@Lindaaa wrote:

@HanB wrote:
Whahaha, nou Eef, dan MOET jij dus wel gewoon zwanger zijn, want Lin kan echt niet nog eens 4/5 weken rond blijven lopen met dat kleintje in dr buik! :lol: :lol: :lol: :lol: 8)




Alsjeblieft niet zeg!!!


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

meld :mrgreen:



er zijn gewoon nog steeds geen aprilmama’s op kok he. die hadden er al ruim een week kunnen/moeten zijn… hoop dat Benzaiten en ik de eersten zijn :pray:

De Februari mama’s waren ook laat… :think:

Misschien heeft het iets met de zomervakantie te maken?

T word sowieso steeds rustiger op KOK lijkt het wel…



Behalve hier in dit clubje, deel 16 zeg! haha kletstantes!!! :mrgreen:

geen idee… februarimama’s zijn zelfs met de maartmama’s samen gegaan. ze waren in totaal met 7, waarvan er 3 zijn afgevallen… nog maar 4 dus over, voor die 2 maanden :shock:

Serieus? :shock: Dat is wel erg weinig zeg… :eh:

Das zeker niet veel. Ik weet nog wel dat de augustus-mama’s ook vrij laat op gang kwamen, k moest wel een tijdje wachten. Maar uiteindelijk is dat nog wel een flinke club met 3 afvallers. Heb het idee dat er veel naar babybytes uitwijken ofzo. (wat ik trouwens niks aan vind…)

babybytes vind ik alleen maar interessant voor babynamen :lol:

Wat Eef zegt… 8)

Haha ja, herkenbaar! :wink:

En stiekem had ik een collega van een andere locatie gevonden daar en wisten ik dus stiekem al heel snel dat ze zwanger was… :mrgreen: hihi Maar ja, dat kan hier ook gebeuren…

@Lindaaa wrote:

En stiekem had ik een collega van een andere locatie gevonden daar en wisten ik dus stiekem al heel snel dat ze zwanger was… :mrgreen: hihi Maar ja, dat kan hier ook gebeuren…




haha nou idd, want iedereen kan hier zomaar meelezen :wink:



he Benzaiten :stuck_out_tongue:

Meld



Ennnnnn…



BIB :mrgreen:



Eef gewoon zwanger zijn hoor, anders is het Lindamishandeling :wink:



Linda jij mag eerst bubben, de boys zitten hier nog goed en in principe wachten we dan ook gewoon af of er uit zichzelf iets gaat gebeuren voor 21 aug. Dus zusje is aan zet!



3 jaar geleden hadden we echt een hele grote club augustusmama’s ook bij de vk was dat toen een hele drukke periode. Nu is het ook daar een stuk rustiger mss toch de crisis? Al hebben we uiteindelijk nog best een aardig clubje en ook redelijk aktief nu iedereen verlof heeft :mrgreen:

Joehoe :oops:

Ja joh, miss biostabiel (k zou toch gewoon voor naamsverandering gaan hier! ;-)) die alles van ons wist zonder dat wij van haar bestaan af wisten… :wink:



En Lindamishandeling!! :lol: En dat is het! Dus van de week die positieve test hoor!!!

@Marga173 wrote:

Joehoe :oops:






Heeeey Marga, hoe is ie???

Stiekem meelezer meld :mrgreen:



Eef ik duim voor je :-*

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
En stiekem had ik een collega van een andere locatie gevonden daar en wisten ik dus stiekem al heel snel dat ze zwanger was… :mrgreen: hihi Maar ja, dat kan hier ook gebeuren…




haha nou idd, want iedereen kan hier zomaar meelezen :wink:



he Benzaiten :stuck_out_tongue:


Hahaha inderdaad! :mrgreen:

En wij gaan gewoon het april 2013 topic openen! :pray:

@Lindaaa wrote:

Ja joh, miss biostabiel (k zou toch gewoon voor naamsverandering gaan hier! ;-)) die alles van ons wist zonder dat wij van haar bestaan af wisten… :wink:



En Lindamishandeling!! :lol: En dat is het! Dus van de week die positieve test hoor!!!


Als het goed blijft gaan, ga ik hem laten veranderen! :lol: