Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Ik zei het in het vorige deel al:



IK WIL POSITIEVE TESTEN ZIEN!!!



:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:pray: :pray: :pray:

@Benzaiten wrote:

@Lindaaa wrote:
Ja joh, miss biostabiel (k zou toch gewoon voor naamsverandering gaan hier! ;-)) die alles van ons wist zonder dat wij van haar bestaan af wisten… :wink:



En Lindamishandeling!! :lol: En dat is het! Dus van de week die positieve test hoor!!!


Als het goed blijft gaan, ga ik hem laten veranderen! :lol:




daar hou ik je aan :lol:



Chantal! :-*



Marga! :mrgreen: hoe is het met Marieke? en met jou? En hoe vindt Daniël zijn zusje?

Gelijk heb je!! (deze reactie is voor miss biostabiel… ;-))

Zou wel mooi zijn als het raak is, dan had je gewoon al veeeeeeel eerder mee moeten schrijven!!!

Krabski!!! :-* :-* :-*



Marga, hoe is het met jou en de kleine meid? :inlove:

Hebben jullie het over rustig worden komt deze tante nog eens gluren.





Linda wat spannend voor jouw! nog een dag. Ik moet nu toch echt KOK-tijd gaan inplannen om het hier weer eens te gaan volgen.



En Eef maakt het ook spannend. Mijn duimen draaien voor je.



Hier lijkt er iets ritme in te komen. Maar ik durf het bijna niet te zeggen.

Dieet lijkt aan te slaan maar M. heeft nog steeds plekjes.



Tot morgen, echt waar :lol:

@Marga173 wrote:





Tot morgen, echt waar :lol:




Tot morgen, echt he…

Eef en Han :-* terug

Mogguh

goedemorgen!!



Wat gaan wij hard met onze deeltjes :mrgreen:

Goedemorgen dames, BIB maar weer! :mrgreen:

Goedemorgen!

Temperatuur vanochtend 37 graden, na een onderbroken nacht.

Om 02.30 uur werd ik wakker omdat ik dacht dat er een beest in de kamer liep. :oops: Voordat je dan weer slaapt… Heb nog een tijd liggen draaien. En ik durf dan niet uit bed te gaan om een beetje water te drinken, omdat ik dan bang ben dat ik de meting helemaal verpest. :?

En hoe voel je je verder dan??

Wow Linda, volgens de cijfers is het vandaag jouw dag!



Benzaiten, spannend!! Wanneer ging jij nou testen?



Han, je moet me wel van Linda en van positieve testen op de hoogte houden hoor, als ik met vakantie ga :mrgreen:

Wanneer ga je weg dan?? (pb-en mag ook hoor…)

Veel steekjes in mijn buik/zij. Vooral links en vooral 's avonds. Al anderhalve week nu.

Erg moe, maar dat is misschien net gek met die gebroken nachten. :mrgreen: Al ga ik wel op tijd naar bed.

En ontzettende honger de hele dag! Als ik niet op tijd eet wordt ik misselijk. Normaal eet ik al om de twee uur iets, maar nu moet dat nog meer. Maar als ik dan wat eet voel ik mij ook misselijk worden. Echt zo’n gevoel wat in je keel zit.

Gisteren even mijn bioritme bekeken. Schoot me ineens te binnen dat Cell dat vier jaar geleden voor me gedaan had en dat dat nog in mijn inbox stond. Toen zou 17 augustus waarschijnlijk dé dag zijn en het werd de 16de… Zoals ik het zelf kan zien, gaat mijn bioritme vanaf de 7de omhoog met de 12de als hoogtepunt. Dus ik reken deze week nergens meer op…

@Benzaiten wrote:

Veel steekjes in mijn buik/zij. Vooral links en vooral 's avonds. Al anderhalve week nu.

Erg moe, maar dat is misschien net gek met die gebroken nachten. :mrgreen: Al ga ik wel op tijd naar bed.

En ontzettende honger de hele dag! Als ik niet op tijd eet wordt ik misselijk. Normaal eet ik al om de twee uur iets, maar nu moet dat nog meer. Maar als ik dan wat eet voel ik mij ook misselijk worden. Echt zo’n gevoel wat in je keel zit.




Klinkt hoopvol!!! :pray:

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen… :oops:

Ik wil echt eerst vrijdag afwachten en misschien zelfs wel de zaterdag (en de zondag), om zeker te weten dat ik mijn lijf niet voor de gek aan het houden ben.

Knap dat je zolang kan wachten!!

Het is augustus… Een jaar geleden maakten we voor het eerst kennis met elkaar… Wat is er veel gebeurd sindsdien…