Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

We maakten al eerder kennis volgens mij hoor, want ik geloof dat ik zelfs een stiekeme juli-stopper ben… (en ik geloof dat ik zelfs niet eens de enige ben… :mrgreen: )



Maar een jaar… bijzonder he? En wat hebben we al veel lief en leed met elkaar gedeeld…

Han, je bent gewoon alweer bijna 18 weken zwanger!! :shock: Wat vliegen die weken om zeg!! Voor mijn gevoel ben je nog maar net zwanger! En Babywens, daar kijk ik ook steeds zo raar van op hoelang die al zwanger is! Gek he?

Plus dat we al eerder begonnen met schrijven. :wink:



Maar dan nog… Een jaar… En wat voor jaar…

Ik kon me wel vervelen joh… :angel: haha

Zo maar eens douchen en de was ophangen denk ik…

@Lindaaa wrote:

Han, je bent gewoon alweer bijna 18 weken zwanger!! :shock: Wat vliegen die weken om zeg!! Voor mijn gevoel ben je nog maar net zwanger! En Babywens, daar kijk ik ook steeds zo raar van op hoelang die al zwanger is! Gek he?
Whahahaha, ja, ik verbaas me er zelf ook over, en manlief zat gisteravond ook al met grote ogen naar mn ticker te kijken. :mrgreen:



Vanavond om 18.20u weer controle bij de vk, en ik zal alleen met Isa heen moeten, want manlief en oudste dochterlief hebben een busreisje vandaag, en zijn op zijn vroegst pas rond 20u thuis… Vind ik stiekem best wel vervelend, dat hij niet mee kan, maar ja, tis maar 1x… Daar wil ik dan ook niet moeilijk over doen… :oops:

Heel veel plezier vanavond Han!

Ik moet vanavond ook weer naar de vk, manlief heeft zijn moeder al geregeld want we gaan waarschijnlijk naar zijn favo vk… :wink: hahahaha Maar k vind het ook altijd wel prettiger om samen te gaan, al ben ik deze keer wel veel vaker alleen geweest. Bij Tygo ging ik 1 keer alleen en opeens moest ik naar het ziekenhuis omdat Tygo zijn hartslag veel en veel te hoog was. Manlief is echt met meer dan 160 km/u over de snelweg naar huis gekomen, die stond zo ineens voor m’n neus. En natuurlijk was alle stress voor niks… :wink:

K bedacht me net ook meteen alle beddengoed in de wasmachine te gooien, laten we maar even gebruik maken van het mooie weer!

Nog even een linkje dumpen… :angel:



Klik hier eens voor de grap :mrgreen:

Jij dan ook veel plezier Lin! Het lijkt me zo leuk om in je buik naar je baby te kunnen kijken…

K krijg echt geen echo meer hoor. Maar het hartje horen blijft bijzonder, al heb ik mijn meisje liever gewoon een keer OP mijn buik ipv erIN! :wink:

@Lindaaa wrote:

Ik moet vanavond ook weer naar de vk, manlief heeft zijn moeder al geregeld want we gaan waarschijnlijk naar zijn favo vk… :wink: hahahaha Maar k vind het ook altijd wel prettiger om samen te gaan, al ben ik deze keer wel veel vaker alleen geweest. Bij Tygo ging ik 1 keer alleen en opeens moest ik naar het ziekenhuis omdat Tygo zijn hartslag veel en veel te hoog was. Manlief is echt met meer dan 160 km/u over de snelweg naar huis gekomen, die stond zo ineens voor m’n neus. En natuurlijk was alle stress voor niks… :wink:

K bedacht me net ook meteen alle beddengoed in de wasmachine te gooien, laten we maar even gebruik maken van het mooie weer!


Ohhhhh ik word hier helemaal gek!!!

Ik wil ook beddengoed wassen, maar ik mag het niet!!!

Vanavond maar op de pleepot zitten, en manlief aanwijzingen geven wat hij hoe moet doen. 8) Staat genoeg was te wachten alweer… :?

Nee, hier ook geen echo vandaag hoor. Die krijg ik… eh… de 21e pas weer… Dan hebben we de 20weken echo. Eens kijken of ze in het ziekenhuis ook vinden dat het een mannetje is. 8)

En dan is het opeens wel een meisje! :mrgreen: Zou wat zijn zeg!! haha

Kan je je kleine meid niet aan het werk zetten Han? Tygo wil mij altijd graag helpen met het beddengoed van de bedden te halen, het in de wasmachine te doen (maar helaas lukt het ophangen nog niet… :mrgreen: )

Heb alleen nog steeds een nieuwe droogmolen nodig, manlief had geen haast met een nieuwe te halen aangezien het toch slecht weer werd… :? Mijn droogmolen is zo oud, dat hij enorm plakt en mijn was gewoon vies word, maar goed… t is allemaal donkere was, dus valt niet op!

Nee joh, dat wordt niks. Grote meid kan wel helpen, maar die kleine niet.

Al was het maar omdat ons grote bed veel te groot en log is, om door haar afgehaald te worden, en omdat stiefzoon in een hoogslaper ligt, waar ze dus uberhaupt al niet bij kan. :lol:

K ga me nu echt eens nuttig maken… Geniet van deze mooie dag dames!

Was in de machine zou ze nog wel kunnen, maar dan moet ik eerst alles zelf sorteren, en daarvoor moet ik ook bukken, wat ik voorlopig toch echt nog niet kan. :wink: En dan daarna moet de was van de wasmachine op de eerste verdieping naar beneden en naar buiten, en ook dat mag ik niet, zwaar tillen, en meer trappen lopen dan nodig.



Leuk… BI… 8)



Komt goed, ik instrueer manlief vanavond wel. :mrgreen:

Hier nu de eerste was uit machine en al 1 trap naar beneden… Bedden zijn afgehaald en eerste beddengoed zit in machine… En nu moet ik gewoon eerst mijn buik wat rust geven voor ik ga douchen… pfff toch iets teveel van het goede met 40 wk zwangerschap… :angel:

Hee hallo, ik ben er ook nog. Wat gaan jullie hard :mrgreen:

Ik wil ook een aprilbaby, maar denk niet dat dat gaat lukken. Heb denk ik dit weekend ergens mijn eisprong en moet nog niet aan klussen denken :oops:

SHIPS! :wall:

Bijna onderuit gegaan met de fiets met Isabelle achterop.

Zou weer opstappen, had al vaart gemaakt met afzetten, knalt mijn voet van de trapper! Kon ons nog net staande houden voordat we echt op de grond lagen, maar dus wel helemaal scheef hangend, op 1 been hupsend…

Dit gaat de komende dagen vast erg veel pijn doen weer… :cry:

Durf mijn legging niet eens uit doen, denk dat ik een fikse schaafwond aan de onderkant van mijn rechterbil/lies heb… Manlief vanavond maar laten kijken…

@ukkie27 wrote:

Hee hallo, ik ben er ook nog. Wat gaan jullie hard :mrgreen:

Ik wil ook een aprilbaby, maar denk niet dat dat gaat lukken. Heb denk ik dit weekend ergens mijn eisprong en moet nog niet aan klussen denken :oops:


Hey meis!!!

Hoe gaat het met je? Hoe voel je je, en hoe gaat het met de wond en zo?