Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Ik ben een ‘Friese Kniepert’, no way dat ik teveel ervoor ga betalen. :wink: Dus ja, al druk op MP aan het speuren naar een leuke hoes! :mrgreen: Thanks meis!!! :-*

:S wtf, zomaar al m’n tekst weg :S

Han, heerlijk dat je al zoveel bij elkaar hebt!! Hier ook groot fan van marktplaats. Al wil manlief nog niets groots aanschaffen pas als we n positieve test hebben…

Lin, nog steeds bib? Of al bia??

babywens, snap dat het lastig is hoeveel van alles. Ik zou persoonlijk gaan voor hoe meer hoe beter. Al is het zo dat je dan waarschijnlijk veel over houd/niet gebruikt…

Kanp hoor Marloes dat jullie niet weten wat het wordt.

Ik bedoel inderdaad wachtbankje tussen ei en 16 augustus ;-). Dank voor alle positiviteit, hoop ook dat het snel raak mag zijn!

Ga morgen naar acupuncturiste hoop dat, dat ook gaat helpen.

Bib maar weer… overigens heerlijk geslapen, iets wat ik de nacht voor tygo zijn geboorte ook heb gedaan, laat het aub een voorteken zijn!!

Gister sms van Eef gehad.

Wij zijn vanmiddag goed aan gekomen! Heerlijke reis gehad, vrijwel geen files. Warm hier!! Groetjes aan iedereen! xxx

Groetjes terug! :slight_smile:

Nog niet aan het bevallen Linda??

Nope… :frowning:

Straks maar weer aan de klus met manlief, wie weet helpt het nu… :mrgreen:

haha wst niet dat jij van de fabeltje was :smiley:

Hier is onze dochter net aan het draaien geslagen :slight_smile: Grappig om te zien

Fabeltje? Vier jaar geleden was het binnen een uur raak, maar dan moet het er al wel klaar voor zijn natuurlijk… :wink:

Ik begin niet aan wonderolie, annanasharten of bitter lemon… Te smerig!!

haha ja het werkt als de bevalling anders ook was begonnen 8)

Wordt knettergek van die Garnier reclame onderin…

Jemig Lin, wel echt fries bloed, die kleine dame van jullie! :roll: :-* :hug:

Ik zie geen reclame, met grote dank aan mijn man, want hij heeft me kennis laten maken met Ad Block Plus. 8) KOK verliest een hoop actieve leden, met al die reclames, zo mag inmiddels wel duidelijk zijn. Mn inbox is stiller dan ooit, en ik heb toch echt op zeker 20 of 30 onderwerpen abonnementjes! Dat lijkt me toch niet het resultaat dat men zocht toen ze begonnen met reclame-deals…

Ja zal er eens op googlen.Je klikt het weg en direct daarna komt ie weer terug…

Doe t vast weer verkeerd want hij download nu regclean pro…

Gebruik je Firefox babywens. Het programma dat Han gaf is volgens mij alleen voor FF.

Linda, zeg eens dat je meisje opschiet. Wij zijn ook nieuwsgierig :stuck_out_tongue:

Suusy, de duimen draaien hier :pray:

Ik ben vandaag weer begonnen met werken, een halve dag. Viel toch best tegen :oops:

Zojuist even gewandeld, meteen weer flinke voor weeën, laat het aub nu gewoon doorzetten!! Manlief wil graag zijn dochter als verjaardagscadeau vannacht! :pray:

:pray: :pray: :pray:

:pray: :pray: :pray:

Kom op Lin, doe je best.

Oproep aan Lindabuik: kom maar meisjelief…

Ukkie rustig aan hoor. Wat niet gaat, gaat niet. Gezondheid is belangrijker dan werk.

Han heerlijk dat alles zo opschiet bij jullie.

Wat betreft dat voedingskussen. Mn moeder heeft vier jaar geleden ook zelf een hoes gemaakt. Patronenen via internet maar ik geloof dat zij zelf een patroon gemaakt had van de oude hoes.

Gister was ik af en brak. Vandaag Marieke. De hele dag huilerig en speekselen. Vanavond veel last van oprispingen en niet willen drinken.

Nu ligt ze op mn borst te slapen na wederom een half uur lopen.

Ik hoop dat ze wat wil slapen en herstelt.

Han ver was je van i. 3 jaar geleden ook alweer. Morgen 3 jaar geleden dat ik getuige van jou was op een mooie maar hete dag.

3 jaar geleden was ik ongeveer 15 weken zwanger. :inlove:

Lin? Hoe gaat het? Zag een BIB van je bij de aug mama’s… :hug: