Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Tja, nog max. een week zullen we maar zeggen… en langer verlof! :shifty:

I do the wave! :mrgreen:

Ik zit thuis met harde buiken. Verveel me dood.

Ga zo ff snel stofzuigen, kijken hoe dat gaat.

Hoe is het hier met iedereen? Stil vandaag! Allemaal aan het werk natuurlijk :slight_smile:

Hier hebben we ws een lekke leiding van het toilet. Dus het gesteggel met verzekering loopt. Sommige stukjes leiding valt onder eigen onderhoud en aangezien alles achter een muurtje zit moet er gesloopt worden. Maar ja, valt het onder onze verantw. dan kost ons dat geld (niet alleen het slopen, maar ook de nieuwe leidingen/tegels en wc) :wall:

Haha mooie wave ja :mrgreen: (zie nu pas het plaatje…)

Echt niet aan het werk. Klooien met foto’s verkleinen :twisted: wat niet lukte maar de volhouder wint! kijk maar in het SF

Goed zo Ben. :thumbup:

Linda :pray: :hug:

Marieke ligt bij me en die is aan het testen hoe goed de luier is, ongelofelijk :lol: :lol: :lol:

Tot later

haha die Marieke :slight_smile:

Ik ga naar het SF

Ze is leuk!!!

Mooi popje hoor. En die foto met zijn 2-en is geweldig :smiley:

Lief hé. Hij wil zo graag zn zusje hebben. Maar hij is gewoon nog niet handig genoeg. En af en toe gewoon te ruig.

De luier viel gelukkig mee. Alles is binnenboord gebleven :lol:

ja broertjes zijn wat hardhandiger he :slight_smile:

Haha gelukkig maar dat de luier meeviel. Hoe lang heb je nog verlof? Of ben je thuisblijf moeder?

UUhm mn contract liep tot 1 augustus, verlof tot 17 augustus, officieel nog in de ziektewet / burnout. Maar wil wel weer gaan beginnen. Ben invalleerkracht maar kijk ook even aan hoe het met Marieke en de allergie gaat. Borstvoeding wil ik wel heel graag blijven geven maar kolven lukt tot nu toe niet echt. Over drie week gaat ze al oefenen op het kdv. kijk er helemaal niet naar uit.

Nee afgeven bij een kinderdagverblijf of oppas of iets dergelijks lijkt mij ook niet.

Toevallig loopt mijn contract ook af tijdens mijn verlof. Kan daarna wel weer terug maar dan begin ik weer bij het uitzendbureau plus het daarbij behorende loon. Ik moet dus ook nog kijken wat ik ga doen.

Lastig he?

Gaat het wel wat beter met haar allergie?

Ik had vandaag een slechte dag, dus vriendje heeft net een heerlijke reep Cote d`Or melk met nootjes voor mij gehaald. :oops:

Lekker! :slight_smile: Zou blij zijn straks weer chocolade te kunnen eten zonder meteen maagzuur te krijgen…

En ik heb alweer de 41 weken gehaald… :?

Jemig Lin… :? :hug: :pray:

@Benzaiten wrote:

Ik had vandaag een slechte dag, dus vriendje heeft net een heerlijke reep Cote d`Or melk met nootjes voor mij gehaald. :oops:
Lekker! :wink: :-*

Marga, wat een lief dropje! :inlove:

Babywens, hoe is het vandaag met de harde buiken?

Beckske, alles al verhuisd? :wink:

Ukski, hoe gaat het met je herstel?

Ik vloei gewoon nog steeds!

Normaal vloei ik 5 dagen waarbij dag 5 al twijfelachtig is. Nu ben ik op vrijdag ongesteld geworden en zowel vrijdag als zaterdag had ik echt veel bloed. Zondag was er niets meer tot dat we elkaar erg lief vonden ( :oops: ) en toen kwam er weer een zooi bruine troep uit en dat komt er nu nog steeds uit…

Je hebt toch niet de chocoladereep van gister… :shock:

Grapje. :wink: :-*

Ik vloeide gerust tot 10 dagen lang… :shock: En gewoon standaard de zwaarste OB tampons moeten gebruiken, en int begin in 1-2 uur moeten verwisselen, en dan na een dag of 5 nog om de 5uur of zo… :?

Vervelend is het wel! Ben benieuwd wanneer je dan nu klaar bent met vloeien… :hug:

Helemaal vergeten te vertellen!

Kraamzorg intake staat al gepland! :shock: Gisteravond belde ze. Op 1 oktober om 10u 's morgens komt ze de intake doen… :shock: :eh:

Gister doos kleding van Cin gekregen (ism met Eef geloof ik, die haar oiit kleertjes heeft gestuurd), en een grote tas kleding van een vriendin, en van laatstgenoemde ook nog een aankleedkussen. :inlove: Bovendien vanochtend al met Isabelle op pad geweest naar de Etos, en daar babyluiertjes gekocht, en gebruik gemaakt van de Zwitsal aanbieding van 2e voor de helft vd prijs. :inlove: Alleen beetje jammer dat de luiers voor Isa al uitverkocht waren… Maar goed, kan gebeuren. :slight_smile: