Nog steeds last van mijn buik. Niet zo veel meer. Maar zodra ik wat ga doen…
Vanavond borstvoedingscursus. Mijn sm gaat mee, anders moest ik alleen.
Han, gaat snel he, nu al de intake!!
Oh leuk kleertjes!! Maak je wat foto’s?
Lin al 41 weken nu weet je zeker dat het niet lang meer duurt :hug:
Han wat lekker al die voorbereidingen en dat het allemaal zo opschiet. En fijn dat je van alles krijgt.
Komt de kraam thuis?
Gisteravond was het weer feest met Marieke. Het arme ding had weer last van der maag. Oprispingen en huilen. Niet willen liggen en uiteindelijk om 21.30 rustig genoeg om haar slapend neer te leggen. Durfde haar niet wakker te maken voor voeding. Kon daarna zelf de slaap niet vatten tot 01.00 wakker gelegen. Toch in slaap gevallen kwam M. om 02/04/06 uur en toen om 8.30. Hoe bedoel je een gebroken nacht.
Ga zodirect maar even plat.
Babywens, ja, gaat zeker snel hier! Maar heb ook wel heel sterk het gevoel dat ik alles nununuNU moet doen, omdat ik wederom met dat stomme bekken zit… Mag alleen opnieuw achter een box aan. Had geboden op eentje op MP, bericht gekregen dat wij hem voor die prijs mochten hebben, maar dat ze nog een paar dagen weg zou zijn. Vanaf vrijdag zou ze weer thuis zijn, krijg ik vervolgens gewoon geen antwoord meer op mijn mailtjes. :x Dus nu een bod gedaan op een andere, hopen dat dat wel wat wordt!
Marga, wat een gedoe toch met Marieke! Vind het wel lang duren ondertussen hoor, ze had nu allang een beetje een goed ritme mogen krijgen… Ben je al eens met haar naar de huisarts geweest, om het zekere voor het onzekere te nemen?
Ja, kraam komt gewoon thuis. Zal ze wel beginnen over alles wat ik niet in huis heb voor de thuisbevalling, hihi.
Ik moet wel nog heel goed nadenken over hoeveel uur ik af ga nemen deze keer… Vorige keer had ik minimale uren, en was zelfs dat stiekem nog teveel, omdat ik heel veel zelf deed, en mijn man ook veel deed. Maar toen had ik geen 3 jarige peuter om me heen… :think: Ook eens navragen wat ze nu tegenwoordig allemaal nog wel of niet doen, want dat is volgens mij ook veranderd sinds ik Robyn kreeg…
Tegen mij zei de kraamhulp dat ze de zorg voor moeder/baby op zich nemen (duh 8) ), schoonmaken van badkamer/slaapkamer, was (en keuken geloof ik??). En koffie kraamvisite enzo. Maar ik begreep dat er best wat te regelen viel.
Ik zou gewoon de uren nemen die ze voor je berekenen. Ze houden nl ook rekening met rondlopende kids
Jammer van de box trouwens. Ook daarom houd ik niet van MP. Dat gesteggel…
Wij hebben een nieuwe voor 160 euro. Vond ik nog wel meevallen. Via zo’n babywinkel die restpartijen opkoopt. Daar kon je ook showroom modellen kopen, waren nog goedkoper.
Han. Wij verkopen onze box ook! Alleen wonen we niet echt dicht in de buurt.
Vrijdag gaan we wel naar Kaatsheuvel 8)
Maar past denk ik niet in de auto zo met de kids
Hmm als ik het toch even moet proberen, moet je het zeggen hoor!
Hangt er vanaf of je een ronde box hebt. 8)
Ik wil namelijk een ronde, want voor een vierkante of rechthoekige hebben we geen ruimte meer met de nieuwe bank. :mrgreen:
Plus dat ik rond gewoon heel gaaf vind, hihihihi. :inlove:
Oh nee hahaha, wel ronde hoeken maar geen ronde box :mrgreen:
:mrgreen: :-*
Teken van leven. :oops:
@ Han
Ronde boxen worden wel eigenlijk afgeraden, hè. Schijnen niet zo goed voor de orientering te zijn, omdat ze niet van hoek tot hoek kunnen gaan, maar alleen eindeloos in het rond. Weet niet in hoeverre kinderen daar echt last van hebben, hoor, maar misschien toch iets om eerst wat meer info/ervaringen over te zoeken…
Morgen extra gesprek in het zkh (werd ik vandaag voor gebeld), ben benieuwd wat ze nog willen weten/vragen… :shifty: Oudste vermaakt zich daar iig prima met z’n kamergenootjes, vooral 's avonds naar het schijnt. :mrgreen: :twisted: :mrgreen:
Harde buiken heb ik trouwens overdag niet meer zoveel last van (maar ben ook wel weer meer bezig/weg en slik calcium-magnesiumtabletten), maar nu 's avonds des te meer (tabletten dan uitgewerkt misschien? :think: ). Niet zozeer qua frequent, maar ze voelen echt niet lekker dan. :? Hoop maar dat het toch vooral met de spanningen rondom het onderzoek van de oudste te maken heeft en weer beter wordt als we straks alles achter de rug hebben…
Meld.
En morgen meer.
BIB
Vandaag strippen Lin, dat zal vast helpen! Hoe laat moet je er zijn? :-* :hug:
Ha Iuno, nooit van gehoord, zal het eens uitzoeken, dank je.
Op zich nemen we dan nog steeds een ronde box overigens, want ik heb de kids er over het algemeen alleen in als ik ze even veilig weg moet zetten. Rest van de tijd heb ik ze meestal bij me, of liggen ze op een warm kleed op de grond. :mrgreen:
Ze komt hier vanmorgen, geen tijd genoemd ivm bevallingen. Hopelijk zijn er niet meerdere aan het bevallen, want dan doen ze het niet…
Ik hoop het zo voor je… Je klinkt moe… :hug:
Goedemorgen!
Nog een dagje werken voor mij en dan lekker een extra dag weekend! Het wordt nog mooi weer ook, dus we nemen onze fietsen mee.
@ Lin, ik hoop dat het strippen werkt!
@ Han, heerlijk dat alles zo voorspoedig verloopt. Succes bij je zoektocht naar een ronde box. Volgens mij hebben niet veel mensen die!
@ Inge, hoe gaat het nu met je? :hug:
@ Suusy, hoe is het op het wachtbankje? Jullie waren toch ook al naar de dokter geweest? Of zit ik nu helemaal verkeerd…?
@ Ben. Ja stom wachtbankje,temp schomelt als een malle dus geen pijl op te trekken. Af en toe gevoelige (.)(.) maar zit ws tussen m’n oren.
Zaad van manlief hebben we ingeleverd als het goed is straks de uitslag. Ben aan het werk dus laat het zsm weten!
Verder nog niets bij de dokter
@ Lin, hopelijk vandaag jou dag :hug:
@ Inge, hoe is het met jou? :hug:
@boxen
Geen idee wat voor box wij nemen… Maar ik wist dat ook niet van de ronde box, ik dacht dat, dat alleen bij goudvissen zo was, dat ze niet in een ronde ruimte mochten zwemmen… :eh: