Hmmmm kan er niets over terug vinden op het net? :think:
Owh, vandaag de uitslag! Spannend! Ik duim voor je!!!
Jullie zijn dus alleen voor een gesprek bij de huisarts geweest ofzo?
Strippen was bijna niet mogelijk, dus we verwachten nog niks. Afspraak voor de gynaecoloog wordt voor maandag gemaakt. Zaterdag nog een poging tot strippen. En wie weet dinsdag of woensdag inleiden…
Ach Linda toch :hug: het is niet leuk meer he. Probeer elk moment wat lekker gaat gewoon nog even te genieten. En het hielp bij mij om je er gewoon bij neer te leggen dat het inleiden wordt. Je ontspant dan en wie weet gaat het dan als nog spontaan.
Hou vol meissie we leven met je mee. :-*
Han volgens mij ben jij z’n type dat de kraam liever ziet gaan dan komen. Wij hadden echt enorm geluk met de kraamhulp. Superleuke vrouw. Niet zo strak van de regeltjes, heerlijk.
Iuno ik heb iets gemist maar ligt jouw oudste in het ziekenhuis? Sterkte bij de gyn met zn vragen.
Suus spannend ik duim voor een goede uitslag
Benz. Lekker even relaxen na een zware week. Morgen naar de ha toch?
En hier vannacht weer om de 2 uur wakker dus nu tot 11.30 heerlijk samen op bed gebleven. Rijk alleen, heerlijk. Net eerst Marieke in de kleren gestoken toen zelf gedoucht met M. in de wagen er bij. En die heeft toch lekker geslapen. Het schijnt dat afzuigers en ventilatoren het geluid imiteren van je buikruis dus lekker vertrouwd en rust gevend. Zet haar ook wel eens in de keuken met de afzuiger aan en dan valt ze ook in slaap :eh:
Wat betreft ritme had ze die ook wel maar sinds vorige week vrij/za is die een beetje zoek. Vanmiddag (16u) naar het cb zal het eens bespreken.
Ons ‘zorgekindje’ (hond) is sinds gister ook weer een stuk slechter. Ze zwalkt met de achterhand en kan het met moeite overeind houden. Ben bang dat het moment van bellen met de dierenarts sneller komt dan gedacht.
Morgenochtend hebben we inderdaad een afspraak bij de huisarts en daarna direct door naar ons vakantieadres!
@Ben. Ik ging naar de ha voor een doorverwijzing maar omdat bij mij alles “lijkt” te werken stelde de dokter voor om eerst zaad van manlief te onderoeken.
Utierard is manlief aan het werk en was hij het vanochted vergeten… Kan nu weer tussen 4 en 5 bellen… Hoop dus snel op nieuws ;-).
Succes morgen bij de huisarts Ben en fijne vakantie!!!
Ow Lin!!! :hug: :hug: :hug: :hug:
Marga, zielig van de hond, balen van je ritme. Haha, grappig om te lezen dat ze rustig word van de afzuiger.
De uitslag was zeer matig…
Ik kruip weer onder mijn steen.
Lin suc6
Kom even gauw knuffeltjes voor iedereen brengen, weet even niet wat ik moet zeggen verder…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Suus meis, hele dikke :hug: voor jou!
@ Han
Niet dat gevonden, wat ik zelf dus weleens over ronde boxen gehoord heb, maar wel dit (en zit denk ik ook wel wat in, al hangt het ook erg van het ind zelf af):
Box
Een veilige en prettige box
In de box kan je kind zich vrij bewegen en de andere huisgenoten goed zien. Jij hebt even je handen vrij om iets anders te kunnen doen. Een veilige box heeft stevige spijlen die dicht op elkaar staan (tussen 4,5 en 6,5 cm). Aan deze spijlen kan je kind zich gemakkelijker optrekken dan aan een netbox. Er zijn ronde boxen, maar in een vierkante box kan je kind lekker veilig in een hoekje zitten. Gebruik het liefst een badstof boxkleed; dat geeft meer houvast bij het rollen en omdraaien dan een gladde ondergrond.
Bron: http://www.medicinfo.nl/{53d4f57a-cdd4-4ccb-b163-030cef8aa061}/{7a93f31a-e7b4-49ed-aeac-0cea4a9e5d99}#{b147463b-8cf3-4a97-8c56-5d3296d19f18}
En dat ronde boxen een kleiner (speel)oppervlakte hebben dan vrienaknte(hoekige boxen.
Maar is wel dus allemaal gericht op wat oudere baby’s, die al wat kunnen zitten/zich voortbewegen (rollend/tijgerend/aan de spijlen vasthoudend). Helemaal in het begin, als ze alleen nog maar stilliggen, maakt de vorm natuurlijk geen fluit uit. Hangt er dus ook een beetje vanaf hoe lang je em wilt gaan gebruiken.
Wij hebben onze box weggegeven en er komt ook geen andere meer voor terug. Eerste tijd kan beebje in het campingbedje in de kamer (hebben zo’n ‘hangbodem’ erbij) en daarna, als hij/zij meer gaat bewegen/zitten, zetten we de speelhoek die de jongste nu nog heeft wel weer op. Die kan 4-kant worden opgezet als box (maar dan zonder bodem) of met 2 kanten aan een muur worden vastgezet (voor extra speeloppervlakte.
@ suusy
:hug: :hug: :hug:
Weet dat het niet meevalt om dan nog positief te blijven, maar geen enkel ‘kwakje’ is gelijk, hè en uiteindelijk is er maar 1 zaadje nodig dat sterk/snel genoeg is… :hug:
@ Marga
Mijn oudste is momenteel voor uitgebreid diagnostisch onderzoek in het kinderziekenhuis (diagnoses worden hier alleen via de diagnostische afdeling daar gegeven) - gesprek was dus ook niet met de gyn., maar met de kinderarts en psychologe die hem observeren/begeleiden.
stuitert binnen
De dakkapel kan gebouwd worden vanaf exact de datum die ik graag wilde!!!
Het gaat gewoon ECHT allemaal zoals ik dat wil?!?!?!?!?!?!!? :shock:
Ben benieuwd wat er dan mis gaat straks, want dat kan natuurlijk niet anders… :roll:
Maar voor nu ben ik blijblijblijblijblijblijBLIJ!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
stuitert weer verder
Toppie joppie!!!
Geloof dat het nu toch begonnen is… Voor ik naar bed ging twijfelde ik al wel, heb nog gedoucht en op bed wist ik gewoon niet hoe ik moest liggen…
K ga nu eerst nog ff op de bank proberen te liggen, nog ff douchen en dan zien of we idd opvang voor Tygo moeten bellen…
BIA :dance:
YES!! :mrgreen:
Ik dacht al, een berichtje van Linda snachts = ‘BIA’
Zet 'm op! Misschien ben je al wel bevallen :inlove:
JAAAAAAAAAAA!!! Go Lin!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Dank voor de knufs :-).
Ik loop sinds kort bij een acupuncturiste (oke sinds kort, ben pas 1 keer geweest maar goed :mrgreen: ) Ik voel er iig heel erg rustig door. Dus niet al te emotioneel flexibel ;-).
Woensdag om 15.00 uur een afspraak bij de huisarts om de resultaten en verdere opties te bespreken. Gelukkig is onze eigen huisarts weer terug van vakantie dus das wel fijn.
Ik heb zoiets van kom maar hier met die IVF … :eh: :think:
LIN. BIA!!! Of al BUB???
Han, superrelaxet dat jullie mogen gaan verbouwen :dance: :dance: :dance:
Wat vinden jullie trouwens van onderstaande grafiek? ik heb nog nooit zo’n bijzondere gehad…
Oehhh dat ziet er positief uit meid! Ik hoop het zo voor je!
Mindere kwaliteit, betekent niet dat er niks in zit, dus ik duim voor een extra speciaal wondertje voor jullie!
Nee idd, maar dat is dus het lastige. Ik heb de uitslag uiteraard even gegooled ;-).
Daar vond ik van alles tussen ICSI en spontane zwangerschappen…
Dus ja haha, schiet ik nog niets mee op.
Hopelijk kan de dokter ons wat meer vertellen
Spannend hoor!
In het begin zei je nog dat je de medische molen absoluut niet in wilde…
Je kon het rammelen van je eierstokken toch niet weerstaan?
:hug: :-*