haha, inderdaad dat zei ik toen
Het rammelt hier de pan uit haha, dus nee ik kan het inderdaad niet weerstaan.
Ik zie heel erg op tegen alle kijkers in mijn kijkdoos dat is vooral hetgene waar ik tegen op zie… (ook al weet ik dat het hun vak is…), het hormonen traject durf ik wel aan! :mrgreen:
Mantra maken: Ik doe dit voor onze toekomst. Ik doe dit voor een mooi kleintje van ons samen.
Komt dan vast helemaal goed.
En inderdaad: die mensen doen niets anders de hele dag, dus is voor hen niet meer dan routine. Het is juist hartstikke fijn dat ze het doen, want daardoor hebben veel meer mensen kans op zo’n mooi klein wondertje!
Lin, heb je al een BUB
Suusy, ik had juist helemaal geen moeite met de inwendige onderzoeken en echo’s. Zag veel meer op tegen de bloedonderzoeken en eventueel het hormonen spuiten. Voor de bijwerkingen van de hormonen ben ik dan weer niet bang. Hopelijk kunnen ze jullie helpen en misschien is IUI wel voldoende. Dat is mogelijk vanaf 1 miljoen zaadjes.
Wij mogen vanmiddag weer naar de gyn, vind het nu wel erg spannend worden. Ben bang dat ze ons weer naar huis sturen voor een half jaar :oops:
@ Lin
JAAAAAAA!!! Eindelijk! Hoop dat beebje inmiddels veilig en wel ‘gearriveerd is’… :-
@ Suusy
Acupunctuur kan heel veel helpen! Ben normaal best sceptisch tegenover zulke dingen, maar een vriendin van me (heeft PCOS en is al wat ouder, ICSI gedaan) kreeg pas regelmatig een eigen ei na regelmatige accupunctuur. Schijnen ook verschillende dingen te zijn waarop ‘geprikt’ kan worden. Eerst raakte die vriendin dus opeens wel spontaan zwanger, maar bleef het steeds vroeg misgaan. Nu wordt sinds een poosje ook nog een ander gebied geprikt en heeft ze pas met net 6 weken een mooi kloppend hartje mogen zien, dus het ziet er deze keer - in tegenstelling tot de andere keren - voor het eerst echt heel goed uit! Dus wie weet wat het toch allemaal voor jullie kan doen…
@ Han
Fijn dat alles met de uitbouw precies zo gaat als je gehoopt had! :-
Overigens vond ik het wel erg vreemd dat ik daar half naakt (zonder onderbroek) op de ok lag. Dan staan er dus echt veel mensen om je heen en weet je ook niet wat ze doen. Bij mij was er ook een gyn in opleiding bij, dus dan word je wel extra goed bekeken volgens mij :oops:
Iuno, wat fijn dat het nu wel goed lijkt te gaan bij je vriendin Ik zou acupunctuur echt niet durven, zoveel naalden in 1 keer :oops: Maar misschien wordt dat wel anders als het straks echt niet lukt.
Is er al nieuws van lin
Had niet door de foto’s van de Juni mama’s 2012 moeten bladeren…
Besef me ineens dat we nu al een kindje van 2 maanden hadden moeten hebben…
Hier vanochtend samen naar de huisarts geweest en die heeft een mooie verwijsbriefje gemaakt. Daarna meteen doorgelopen (zowel huisarts als ziekenhuis zitten bij ons op loopafstand) naar het ziekenhuis en een afspraak gemaakt bij de afdeling gynaecologie. Vrijdag 31 augustus worden we daar samen om 10 uur verwacht.
@Suus, ik duim voor je!
@Lin, succes!
Jeeee voor Ben!! Fijn dat je zo snel een afspraak hebt! Das nog maar 3 weken!!! ik las ergens (lang leve google aka my new best friend ) dat, dat soms wel tot 6 weken kan op lopen!!
Ik vind het echt verschrikkelijk om in mijn blote doos te lopen waar andere mensen bij zijn. Ook geen sauna voor mij. topless op het strand (lees strand waar ik niemand ken) geen probleem maar in mijn blote bipsie, nee dank u. En niet omdat ik me er voor schaam (heb geen lipjes tot op de grond of een gat te veel/weinig) maar ik vind dat gewoon niet prettig. Dus ja, ik zie daar echt tegen op. Prik mij maar lek, desnoods doe ik het zelf (dankzij die interne cursus verpleegkunde zou ik dat op zich zonder problemen moeten kunnen…)
Hahah, uckie, ik heb geloof ik maar 4 naalden echt in me gehad. Dus dat valt wel mee ;-). En eerlijk is eerlijk ik heb er maar 1 echt gevoeld de rest niet!
Suc6 bij de gyn vanmiddag!!!
Iuno, fijn dat het zo geholpen heeft bij je vriendin. Ik heb er baat bij in de zin dat ik er minder mee bezig ben/me ook kan concentreren op andere zaken. Daarnaast gaan we ook met de rest aan de slag (whatever that may be… :eh: )
Han :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Zoooo hier weer aan het werk :mrgreen:
Gepost om 11.04u:
@Lindaaa wrote:
Wij zijn ook in het ziekenhuis, vliezen breken is niet gelukt, ligt te ver naar achteren en zit te strak om het hoofdje. Twee verloskundigen hebben het geprobeerd, wat een pijn! Gynaecoloog vond het gelukkig niet nodig het ook te proberen. Ze gaan straks een gel inbrengen om de weeën weer wat heftiger te maken. Tot dusver weer even het live verslag! Zet hem op marjooo!
Oehhhh spannend Lin!!
Spannend hoor
Nog geen nieuws van Lin :think:
Wij zijn net terug van de gyn en starten de volgende ronde met IUI :mrgreen: Ik moet dan eerst Clomid 100mg slikken (ivm mijn prikangst proberen we dat eerst in plaats van Puregon) en vervolgens krijg ik een Pregnylinjectie zodat het eitje ook daadwerkelijk springt. Dan een dag later de IUI. Het enige probleem is dat er op dit moment geen Pregnyl is. Zwangere meiden ga eens plassen Het alternatief heeft een eigen risico van bijna 40 euro. Ga dus maar wat apotheken afbellen. Heb het toch nog niet nodig. Verder nu maar hopen dat ik snel ongesteld ben
bub nieuws bij augustus mama’s!
Ook hier gefeliciteerd met Romee!!! :inlove:
Gefeliciteerd met Romée !
Gefeliciteerd met Romee!
Lindaaa en ML gefeliciteerd met jullie dochter Romee daar is ze dan eindelijk.
Ff snel vanaf werk.
GEFELICITEERD!! :mrgreen: