Gefeliciteerd Lin & fam.! :dance:
@ ukkie
Wel spannend hoor allemaal!
Gefeliciteerd Linda!
Even tussem de verhuistroep door"
Lin,. super!!! Gefelicviteerd!!!
:-*
@HanB wrote:
Marga, wat een lief dropje! :inlove:
Babywens, hoe is het vandaag met de harde buiken?
Beckske, alles al verhuisd?
Ukski, hoe gaat het met je herstel?
Ja, we zijn verhuisd :dance: Alles is obver en hebben al 2 nachtjes geslapen in de nieuwe woning. Hebben super aardige buren en daar zijn qwe ook wel blij mee :mrgreen:
Huiskamer en keuken zijn zo goed als ingeruimd. Nu enkel nog de slaapkamer :? Zie er zo tegenop…maar had ookl erg veel was…dis dat eerst wegwassen/…dan gaat J alles wegstrijken,. ik vouw het op en dan ruimen we het samen in…Dan is het enkel nog de Garage die we moeten opruimen maar dat laatr ik aan J over :mrgreen
Sorry vpoor de typfouten maar zit op J zijn laptop en internet via d emoboel want zoals gewoonlijk kan UPC een verhuizing niet goed regelen :evil:
@Becky wrote:
@HanB wrote:Marga, wat een lief dropje! :inlove:
Babywens, hoe is het vandaag met de harde buiken?
Beckske, alles al verhuisd?
Ukski, hoe gaat het met je herstel?
Ja, we zijn verhuisd :dance: Alles is obver en hebben al 2 nachtjes geslapen in de nieuwe woning. Hebben super aardige buren en daar zijn qwe ook wel blij mee :mrgreen:
Huiskamer en keuken zijn zo goed als ingeruimd. Nu enkel nog de slaapkamer :? Zie er zo tegenop…maar had ookl erg veel was…dis dat eerst wegwassen/…dan gaat J alles wegstrijken,. ik vouw het op en dan ruimen we het samen in…Dan is het enkel nog de Garage die we moeten opruimen maar dat laatr ik aan J over :mrgreen
Sorry vpoor de typfouten maar zit op J zijn laptop en internet via d emoboel want zoals gewoonlijk kan UPC een verhuizing niet goed regelen :evil:
En zikt aan de borrel…en die combi Borrel+J zijn laptop gaat niet echt samen :shifty: :mrgreen:
:lol: :mrgreen: Enjoy!!! :mrgreen:
Linnepin, hoe gaat het met jou en Romée? :inlove:
Ook gefeliciteerd van onze Eef, vanuit Italië!
Romeé, welkom Gefeliciteerd Linda, man en grote broer Tygo.
Geniet lekker met elkaar van jullie mooie dochter. :-*
Lin, gefeliciteerd!!
Nog geen internet, dus even vanaf foon…
Al een week in ons nieuwe huis, heerlijk j doet het super!
Snel uitgebreid reageren.
Xx aan jullie allemaal
Heerlijk he, al dat goede nieuws!
Hey dames, even een kort berichtje van mij. Ik ben zooo gelukkig! :inlove: Een jochie wat zich ontpopt heeft als super trotse grote broer! Ml die weer heel hard zijn best doet, verzorgd zijn meiden goed en is zijn zoon de hele dag aan het vermaken. Kraamhulp is ook een schat, ben alleen benieuwd hoe ze zal reageren als ik haar vertel helemaal met de bv gestopt te zijn… Pfff heb respect voor alle borstvoedende mama’s! T is niks voor mij…
Het was een heftige bevalling, eentje waar ik niet snel van hersteld ben, dus ga nu ook weer even bij Roméetje liggen! :inlove:
Lin!!! fijn iets van je te horen. Doe waar je, je goed bij voelt. Als dat niet borstvoeding is, so be it! Hoop dat je voorspoedig herstelt!!
Uhmm…
Kan iemand hier iets mee? Snap er echt niets van :s wat een wiebellijn :think:
Wat is de reden dat de bolletjes wit zijn Suusy? Heb je op een andere tijd je temperatuur opgenomen? Dat zou in ieder geval een verklaring kunnen zijn.
Ikzelf werd vanmorgen met buikkramp wakker, maar vond het nog veel te vroeg om ongesteld te worden (een week eerder) tot ik het voelde lopen :oops: Vind het echt heel raar want de laatste maanden had ik wel 5 dagen last van bruinverlies voor ik echt ongesteld werd. Gaat nu wel allemaal erg snel. Morgen het ziekenhuis bellen. Reageer later wel op iedereen want voel me weer erg belabberd
Ow uckie!! :hug: :hug: :hug:
Die laatste witte bolletjes zijn alle 3 rond 8 uur genomen.
De andere rond half 7/7 uur.
maar die zijn ook allemaal wiebelig… :think:
Suus, mijn temp stabiel was uitzondering, zeker geen regel. Probeer echt zoveel mogelijk op dezelfde tijd te tempen, is voor dit soort dingen echt heel belangrijk. Ik duim voorje!
Lin, fijn dat het goed gaat! Niet inzitten over die BV, als het niet gaat, gaat het niet, en doen ze het net zo goed op FV! :-* :inlove: Kom je gauw foto’s spammen?
Hè jakkes Ukkie… :hug:
Hoe is het met de rest van de dames?
Hier begint morgen het normale ritme weer, YAY! 8) Gossarrie zeg, wat zijn de kids gruwelijk vervelend vandaag. Tot en met idiote bekken naar elkaar trekken uit dwarsigheid, grote monden tegen ons, en vliegend huisraad. :shock: Nog een half uurtje, dan liggen ze in bed als het goed is, tot die tijd doet ML ze onder de douche en zo. 8)
Gister rondje stad gefietst. Alles lief leuk en aardig, maar dat moet ik dus ook al niet meer doen, mannnnnnnn wat een pijn! We wilden naar de meubelboulevard om onder meer vloerbedekking voor onze slaapkamer uit te kiezen. Hebben een leuke gevonden, en gaan binnenkort terug, als we de kamer goed opgemeten hebben. Wel hebben we een hagelnieuw bed gekocht, spontaan! :mrgreen: We zijn al een tijdje op zoek naar een nieuw bed, al mee begonnen toen we nog op de flat woonden, en Isa er dus ook nog niet was. Het matras is namelijk nogal aan vernieuwing toe, en nu met dat brakke bekken voel ik gewoon echt elk hobbeltje en bobbeltje, en dus inmiddels zelfs ook de lattenbodem. Nu zagen we een geweldige aanbieding, boxspring, hoofdbord, matrassen, topmatras, hockers, alles erop en eraan, voor nog geen 700 pleuro! :inlove: Met een mooie diepzwarte stof die we zelf konden kiezen. We worden gebeld als hij klaar is, hoop dat het gauw is! :mrgreen: Hopelijk kan ik dan ook weer wat beter slapen, en heb ik 's morgens minder pijn.
Bovendien vonden we in de babywinkel op de boulevard een voedingskussenhoes helemaal naar onze smaak, voor nog geen 20 euro, dus ook daar helemaal blij mee. Plus nog wat andere dingetjes gekocht, onder andere stoelverhoger voor de eetkamerstoel gekocht, zodat Isa nu op een normale stoel kan zitten, en de kleine straks de kinderstoel kan gebruiken. :inlove:
Vandaag hebben we Isa’s kamer ontdaan van alle spullen van Robyn die we er hadden geplaatst, en heel Maarten’s kamer is vandaag ook leeg gemaakt. De laatste zal ik dan komende week volledig gaan strippen, dan zal hij gestuct moeten worden, want het is kaal beton, vol van die luchtgaatjes, en dan kan hij daarna geschilderd worden! :dance:
En dan vertel ik volgende week wel wat we daarna weer moeten gaan doen, want anders kunnen jullie het toch niet bijbenen, net als ieder ander, incluis mijn ML. Alleen ik kan onthouden wat wanneer gebeuren moet, schijnbaar! :lol:
Anyway, vanaf morgen weer meer tijd voor jullie, mijn lieve KOKmeiden!!! :-* :-* :-*
Goedemorgen!
Ik zit weer op kantoor na een geweldig weekend in Drenthe.
De B&B was fantastisch en het was heerlijk om mijn ouders na 4 maanden weer te zien. We hebben geshopt, gefietst en zijn naar Bourtange geweest (jeugdherinneringen).
Het weekend begon natuurlijk al ‘goed’ met de doorverwijzing naar de Gynaecoloog. Ik merk echt dat er een last van mijn schouders is gevallen. Ik ben er veel minder obsessief mee bezig.
Wat een rust hier :think:
Ongi is weer zo goed als over. De pijn staat hier echt niet in verhouding tot het bloedverlies. Bloeden duurt echt maar 2 dagen en zelfs dan zou ik aan een inlegkruisje genoeg hebben. Vandaag moet ik starten met de Clomid en dan volgende week dinsdag de eerste echo. Deze week dus maar een paar keer klussen zodat het oude zaad eruit is, want dat is een maand geleden nu :oops: Verder heb ik helemaal geen pijn meer. Ben alleen nog steeds erg moe en slaap iedere middag. Werk dus nog maar halve dagen. Denk dat het zo erg is vanwege de narcose en ongi. Ik ben normaal ook altijd erg moe en lig vaak rond 9uur/half 10 al in bed. Huisarts zei dat het door stress komt, maar vermoeidheid is ook een kwaaltje dat bij endometriose hoort. Net zoals duizeligheid, waar ik ook erg veel last van heb. Veel klachten die ik heb kan ik nu dus verklaren, want ook de moeilijke stoelgang tijdens de menstruatie komt door de endo. En dat alles bij elkaar baal ik er nu echt van dat de huisarts mij nooit eerder door heeft gestuurd. Want buikkramp hoort nu eenmaal bij een menstruatie en de vermoeidheid en duizeligheid zal wel door stress komen. Want en een kinderwens, en studeren en werken is wel erg veel :?
@ukkie27 wrote:
Suusy, ik had juist helemaal geen moeite met de inwendige onderzoeken en echo’s. Zag veel meer op tegen de bloedonderzoeken en eventueel het hormonen spuiten. Voor de bijwerkingen van de hormonen ben ik dan weer niet bang.
Hier hetzelfde. Ik heb echt een naaldenfobie (na een auto-ongeluk wat ik een aantal jaar geleden heb had, moest het ambulancepersoneel mij eerst vastbinden op de stretscher alvorens ze het voor elkaar kregen een infuus aan te leggen :oops: ondanks dat ik niet meer scherp zag en misselijk was van de hersenschudding vocht ik als een bezetenen om maar niet met die naald geprikt te worden). Dat wordt dus nog wat! Gelukkig heb ik genoeg mensen om mij heen die met mij mee willen. Als ik bloed moet laten prikken ga ik ook nooit alleen. Ik val altijd flauw, ondanks dat ik er niet naar kijken en gewoon blijf kletsen. Zodra ik opsta gaat het altijd fout.
Benzaiten, je hebt PB
Hey dames.
tis inderdaad rustig hier.
Handig he die huisartsen Uk! Toen ik altijd flauw viel tijdens menstruatie zei hij dat ik maar een kindje moest nemen. Dan ‘vielen’ mijn hormonen wel weer goed. En ondertussen gewoon zittend douchen, slapen e.d… Maar spannend hoor volgende week!!
Had ik al gezegd dat we vorige week de groeiecho hebben gehad? Was allemaal goed Mijn suiker is wel veel te hoog. Dus moet over twee weken alweer!! een dagje ziekenhuis bloedprikken. Zucht…