Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Zeker rustig, maar dat zal vast te maken hebben met de vakantie. Wij zijn hier alweer naar school en werk en zo, maar elders in het land zijn veel mensen nog vrij. :wink:

Hey Babywens, een extra keer gluren, wat een straf! :inlove: Wel erg vervelend dat je suiker niet goed is. :? Moet je ook spuiten en zo dan?

Ukske, doe mij ook zo’n ongi! 8) :lol: Gewoon lekker halve dagen blijven werken, voor zolang dat nodig is. Je hebt een heftige tijd achter de rug, is helemaal niet vreemd dat je lijf je nu even tot de orde roept! :hug:

Marloes, jij ook al een naaldenfobie, welkom bij de club! :mrgreen: Ik weet nu al dat ik deze zwangerschap nog zeker 3x mag gaan prikken, leuk vooruitzicht. :roll: Maar goed, je doet het toch, voor je kleintje, hè? Moest het bij Robyn en Isabelle ook vaker dan normaal, dus wist dat dat zou komen… Kun jij je er ook vast op voorbereiden, mocht het nodig zijn bij jou. :wink: :-* Mijn ouders wonen ook in het noorden, en we zien ze gemiddeld eens per jaar, soms twee keer, soms nog een derde keer. Dat ik hier in het zuiden woon is wel een bewuste keuze geweest om afstand te nemen, dus voor mij is het niet zien juist een prettiger bijkomstigheid. Mijn moeder is niet zo goed in loslaten, zeg maar. :lol: :wink:

Han, ik weet dat het belangrijk is om op hetzelfde tijstip te tempen dat is alleen lastig met een onregelmatige baan ;-). Ik temp gelijk als ik wakker wordt. Ik heb af en toe ook “testdagen” dan temp ik als ik wakker wordt en dan blijf ik nog liggen (half uur tot 2 uur) en dan temp ik nog eens. Meestal is er geeen verschil of maar 0.01/0.06 graad.

Babywens, wat vervelend van je suiker!!

Ucks, vervelend dat je zo’n pijn hebt :hug:

Ben, fijn dat je een doorverwijzing hebt! Heerlijk als er dan zo’n last van je schouders valt!

Hier op gestaan met keelpijn en een alsmaar klimmende temp (niet richting verhoging, gewoon 37.33… ach ja…).

Vanmiddag naar de dokter.

Heel veel succes bij de huisarts vanmiddag Suus!

Hopelijk is een vervolgtraject niet meer nodig en ben je nu al zwanger. :-*

Succes vanmiddag!!!

Haha, Ben! Nee test vanochtend was negatief ;-).

Manlief gaat stoppen met alle proteine drankjes en extra suplementen slikken en dan over 3 maanden weer terug.

Uitslag was een stuk beter dan vorige keer al was het nog niet goed, 3 dingen die beter moeten/kunnen.

Dr had gynecoloog ook nog even gebeld en die schrokniet heel erg van de uitslag. Dus ja, zijn we op zich wel blij mee :-).

Dnk voor het medeleven :-).

Super dat de uitslag niet heel slecht was (als is het nu nog steeds zoeken naar de oorzaak waarom het dan wel zo lang duurt :shifty: )

Apart hé dat het per gemeente/provincie zo verschilt.

Wij worden meteen doorgestuurd naar de gyn en jullie blijven bij de huisarts die zelf overlegt met de gyn.

Suusy, fijn dat het al wat beter was :slight_smile: Gebruikt je vriend die drankjes voor het sporten? Hoe is jouw temperatuur nu? De mijne was vanmorgen een halve graad hoger dan normaal (op dag 4). Ik wijd het maar aan de erg warme slaapkamer. Benieuwd hoe het morgen is.

Benzaiten, ze doen het inderdaad overal anders. Wij werden meteen doorgestuurd naar de gyn. De huisarts heeft helemaal nergens naar gekeken.

Onze huisarts heeft ook alleen ons verhaal aangehoord en vervolgens een verwijsbrief gemaakt. De testen zullen dus schijnbaar allemaal in het ziekenhuis plaatsvinden.

Hierbij trouwens mijn schema van deze maand tot nu toe. Lijkt in NIETS op die van vorige maand.

Tjonge dames wat een ziekenhuis-praat.

Maar het is inderdaad raar dat het per regio zo verschilt hoe er gehandeld wordt. Dat hadden we bij de juni-mama’s ook met de verloskundigen.

Linda hoe gaat het? Lekker genieten en verwennen. Al leuke cadeautjes gehad?

Nou we hebben hier een paar heavy dagen achter de rug. Marieke werd steeds onrustiger en huilden eigenlijk meer dan gezond is/was. En dan ga je twijfelen… Vrijdag zou de lactatiekundige bellen maar die belde pas maandag. Dus twee dagen verder. Maandag liep ik werkelijk op de toppen van mn tenen. Dinsdag gebeld met de huisarts en daar konden we smiddags terecht. Hij verwees direct terug naar het cb. Dus direct naar cb gereden in de hoop dat er nog iemand was. Gelukkig was daar onze vaste verpleegkundige en die nam gelukkig de tijd voor ons.

Conclusie: geen pijn, voeding is goed, misschien prikkelbaar of juist vroeg rijp.

Nu ligt ze ingebakerd om beter te kunnen slapen en dat werkt redelijk. Zo krijg ik rust om de borstvoeding goed te kunnen blijven geven. Daarnaast starten we met hypo-allergene flesvoeding.

Al met al best pittig. Vandaag weer wat rust maar wel knetterende hoofdpijn van de spanning.

Nou goed ik ben er weer. :-*

Marga :hug:

En de rest ook :hug:

Ik heb 3 fotos in het SF bij de junimamas gezet.

Nog geen positieve testen :eh:

Lin, hoe doet je meisje het??

Hello ladies, ff snel een updateje van deze kant: boys doen het goed, ik voel me goed, maar bloeddruk loopt wel wat op en baby 2 heeft niet veel vruchtwater meer, dus het is langzaamaan wel mooi geweest.

Morgenochtend 7 uur mag ik bellen naar de verloskamers of er plek is (was druk dus kan zijn dat het vrijdag wordt) ik had ook tot maandag mogen wachten maar dan had ik tussendoor nog een keer terug moeten komen voor de bloeddruk en dan het risico halsoverkop te moeten blijven. En dan het tropische weekend…morgen zijn de temperaturen toch een stukkie gunstiger om te bevallen.

Dus de boys komen er bijna aan!!! :mrgreen:

Spannend! Heel veel succes alvast. Gelukkig hebben ze airco in een ziekenhuis. :wink:

Succes vandaag Emmeken en Kees!!! :mrgreen: :mrgreen:

Oh jee wat spannend!!! Was er plek voor je???

Succes!!

Ja ik mag komen: tussen 8 en 8.30 melden. We zitten nu te wachten op opa en oma die de grote zus komen halen.

En airco: vond dat de vorige keer dus vies tegenvallen, ook augustus en maaaan wat heb ik het warm gehad daar :wink:

Naja, wifi hebben ze iig wel :mrgreen:

Oh helemaal spannend. Hou ons op de hoogte!

Okee updeet :mrgreen:

Lig aan de ctg sinds een uur of 9 net 2 tabletjes genomen die ween op moeten wekken. Die krijg ik indien nodig nog 2x vandaag en doet dat niks dan morgen vaginaal. Ze durven niet te zeggen of het snel of langzaam zal gaan, is afwachten.

Dus voor nu is het wachten, mag zo wel van de ctg en een beetje rondhobbelen etc.

Succes Emmeken. Hopelijk komen ze vandaag nog, want morgen wordt het ook al erg warm :pray:

Ben. De oorzaak dat het zo lang duurt is omdat het nog steeds niet goed is, al is het wel beter dan vorige keer.

De huisarts wilde wel doorverwijzen en belde de gyn om te overleggen waarnaartoe (naar een gyn of naar een uroloog, ij is tenslote een man en geen vrouw :wink: ). Toen vroeg de gynnaar de resultaten en vroeg de dokter van ja, hij gebruikt van dat spul kan dat kwaad en toen zei de gyn laat hem daar maar mee stoppen en dan ovr 3 maanden weer kijken.

Bij mij lijkt alles “normaal” te zijn. Geen overdreven pijn, een regelmatige cyclus met een LF van om en nabij de 12 dagen. Het is wat kort maar niet schrikbarend dus verder onderzoek leek hem nu nog niet zinvol. Dus vandaar eerst maar weer 3 maanden proberen en dan zien we wel.

En ik heb wel een soort van goede hoop, dat spul wat hij gebruikte is echt rommel, ookal zitten er ook wel vitamines ed in. Dus daar mee gestopt en aan de multivitamientjes en dan over 3 maanden weer verder :slight_smile: (of niet natuurlijk hahaha)

Uckie, Ja hij gebruikt die drankjes idd voor het sporten. Hier temp gedaald enongi geworden daarstraks dus ja op naar de volgende ronde maar weer. Temp wel nog hoog, denk idd door het warme weer :-).

Marga :hug:

emmeken, suc6!!

Suusy, balen dat je ongi bent geworden. Mijn vriend heeft die shakes gebruikt toen hij net z’n amandelen had verwijderd omdat dat de honger stilt, had hij als tip van iemand op het werk gekregen :? Gelukkig heeft hij het niet veel gebruikt, maar dus wel in combinatie met die narcose. Dat is nu ruim 2 maanden geleden, hopelijk is daar niets meer van te merken als ik de IUI krijg. Verder is een LF van 12 dagen niet kort hoor :wink: De mijne is maximaal 10 dagen en zelfs dat is voldoende volgens de gyn.