Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Ohhhh DUDE!!! Dat soort drankjes!!! :shock: Had hij noooooooooooit aan moeten beginnen! Zoohoohoohoooooiiiii… Serieus…

Mijn brede bouw komt niet alleen van mn overgewicht; ik heb aan bodybuilding gedaan eind tiener- begin twintigerjaren. Incluis shakes. Stond op het punt aan de steroïden te beginnen, overwoog het serieus, omdat ik mijn spiermassa niet groot genoeg vond. Maar die drankjes kunnen ook al behoorlijk verslavend zijn, heb ik daarna gemerkt… :roll: Ik kan nog altijd niet langs sportwinkels of reformwinkels lopen, zonder dat die gigatonnen creatine en dergelijke me opvallen. :oops:

Vanmiddag nog opmerking van de fysio dat het haar zo opviel dat ik wel erg sterk ben, en nogal opvallend veel controle over al mijn spiergroepen heb… :silenced:

Hoop dat jouw ventje er makkelijk vanaf kan komen, want kan best wel eens… ehm… een strijd opleveren, zeg maar… :shifty: :silenced:

Balen dat je ongesteld bent geworden…

Hoe vind je vriend/man het dat hij moet stoppen met de shakes?

Ow echt joh? Wist niet dat het zo verslavend was Maarja het werkt wel ;-). Hij gebruikt vooral proteines en op het laatst ook een massavergroter. Geen tot bijna geen creatine.

Ik vind het gewoon rommel en er kwam zo’n rust over me (haha lekker zweverig) toen de dokter en gyn zeiden van stop ermee. Ik heb heel erg het gevoel dat, dat de oorzaak is (al heb ik daar totaal geen bewijs voor maar goed…). Dus ja, ik ben zeer optimistisch haha.

Manlief vind het prima, hij twijfelt nog of dat ie ze weg gooit of weg geeft dus ze staan nog in de kast maar hij gebruikt ze niet. Hopelijk geen afkickverschijnselen, ik zal het eens vragen hahha :wink:

Heeft iemand nog nieuws over Inge?

Weggooien werkt over het algemeen therapeutischer dan weggeven. :wink:

En tja, je lijf is gewend aan die zooi. Het is niet voor niets dat dat soort middelen zorgen voor massavergroting. Als een lijf dat dan ineens niet meer krijgt, kan dat zeker effect hebben, afhankelijk van hoe lang je het al gebruikt. Plus het psychologische effect; zijn massa zal gaan afnemen, terwijl hij er juist zo hard voor gewerkt heeft om het zo te krijgen. Dat is niet mals!

Wens hem maar succes en sterkte van mij. :wink:

En jij ook veel sterkte! :mrgreen:

Heerlijk hé die rust die er over je heen komt!

Dat voel ik nu al terwijl er bij ons nog niets is veranderd. :mrgreen:

@babywens wrote:

Nee, dacht gister nog aan haar… Hoop dat het goed met haar gaat!

@HanB wrote:

@babywens wrote:
Nee, dacht gister nog aan haar… Hoop dat het goed met haar gaat!

Ja ze schreef even mee bij de oktober mama’s, maar heb haar sinds de laatste miskraam niet meer ‘gezien’. Misschien houdt ze even een break. Kan ik mij goed voorstellen.

Mja, ze heeft aardig wat te verstouwen gehad het afgelopen jaar. :frowning: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:

Is ze niet met vakantie?

Lief dat jullie aan me denken, nee ben niet met vakantie ben al twee weken terug, van een heerlijke vakantie in Italië, ben echt blij dat ik die pillen heb genomen en daar door toch lekker kon gaan.

Heeft me echt goed gedaan die zon enz.

Ben deze week weer begonnen te werken en vorige week veel in huis gedaan, kasten gehaald bij ikea een mooie klepbank geschoort enz.

Dus druk geweest met van alles en nog wat.

Met mij gaat het goed hoor, ben net vandaag weer ongesteld geworden.

Had er deze miskraam wat minder last van de de vorige, omdat er nu alleen maar vruchtzakjes zaten en geen kindjes.

Mijn kerel gebruikt ook van die drankjes, heb dat ook de hele tijd in mijn achterhoofd van het zal toch niet daar door komen.

Heb ook gezegt dat ik wil dat hij er mee stopt.

We moeten in november bloed laten prikken, en daarna kunnen we weer.

@kees wrote:

Het zijn er twee! :slight_smile:

Zojuist zijn Lucas en Thomas geboren, Lucas kwam rond 9 uur en Thomas rond 9:45 uur, beide zonder kunstgrepen.

Mariken heeft nu de handen vol, ze zal straks nog wel uitgebreider reageren.

Gefeliciteerd Mariken en Kees met de geboorte van jullie twee jongens! :clap: Mooie namen hebben jullie weer bedacht. Geniet van de kraamtijd!

JAAAAAH, Mariken, Kees en Emma gefeliciteerd met jullie zoontjes en broertjes :mrgreen:

Gefeliciteerd!!!

Emmeken, gefeliciteerd!!!

Moeders, als het soms blauw om het mondje wordt bij J wat kan dat betekenen?

Inge, fijn iets van je te lezen. Fijn dat de vakantie je zo goed gedaan heeft!

Euh blauw om het mondje? lipjes? Euh, zou je daar niet beter bij de huisarts ofzo om kunnen vragen? Lijkt me nogal eng!

Ik heb vandaag afscheid moeten nemen van de kraamhulp, we staan er alleen voor nu. Ook wel lekker hoor, weer wat privacy! We hadden een jonge meid, schoonmaken was niet echt haar ding haha Heb vanavond dus al zelf de keuken staan poetsen… Elke dag maar weer een beetje aanpakken, moet wel echt rustig aan doen nog. Met de kleine meid gaat het best goed, op wat krampjes na. Ze was flink afgevallen, maar komt nu toch eindelijk aan, dus morgen gaan we met haar naar buiten, joehoe!

Ja, wat Lin zegt: ha bellen. Asap. Blauwe lippen kan te koud zijn, maar ookzurstofgebrek

Sorry voor typfouten, zit op foon op bruiloft.

BELLEN!!!

Is het alleen blauw on het mondje of ook de lipjes, zijn handjes of nageltjes dan ook blauw of dat niet?

Als je het niet vertrouwd gewoon bellen.

Mariken en Kees gefeliciteerd met jullie zoontjes en Emma met haar broertjes.

Nog gebeld missme?

Hebben jullie de schattige foto’s van de twins al gezien? :inlove:

Ohh ja, heb zelf ook twee plaatjes in fotoalbum gezet…

Nee niet gebeld. Want het is na een paar minuten weg…

Het zijn niet de handjes en voeten of lippen, echt alleen om zijn mondje…