Jaja de boys zijn er en doen het goed. Thomas wel ter oobsetvatie van de edium cateivm mecnium en laag gewicht. Maar hij schreewt alles bij elkaar als het hem niet zint en zijnlaatsteglu osewaarde was erg goed, moet vanmogennog 1x rn dan opnsar huis.
Bevalling was veel relaxter dan de vorige en zeker niet zwaardet. Ben niet eens ingescheurd, alleen klein schaafwond dus geen hechting of niks!
Pff dat typen op een foon blijft een uiydaging.
Lucas en Thomas welkom,
Mariken, Kees en Emma gefeliciteerd met jullie zoons en broertjes
Fijn dat de bevalling zo goed is gegaan nu heerlijk genieten met elkaar.
Hele mooie namen trouwens!!
Wij zijn er even tussenuit geweest. Oma opgehaald van s chiphol via de batavia en volendam om na een nachtje hotel via Schiphol en Heerhugowaard waar we de verjaardag van ons neefje vierde weer naar huis te tuffen. Daniel vond het gweldig allemaal. En ik genoot er van om er even uit te zijn.
Vandaag lekker reaxt thuis uit de warmte gebleven. M. had er gelukkig niet al te veel last van. Ze ligt nu zelfs ingebakerd boven t slapen. Hou het wel goed in de gaten het is boven 31 graden :roll:
Linda lekker weer alleen. Ik vond het best wel erg toen onze kraam wegging maar dat waren toen vast de hormonen.
Zal eens even het sf gaan bekijken
Wat een plaatje is Romée Linda!
En de tweeling ook al! Geweldige foto’s zijn dat trouwens!
Volgens mij heeft FF mij vorige keer voor de gek gehouden. Hij zei dat ik mijn eisprong op de 17de dag had, maar ik denk dat het de 13de dag is geweest als ik hem vergelijk met deze maand. Wat denken jullie?
leuke foto’s in het sf!!
sorry, maar ik snap niets van die grafieken
Ik snap er helaas ook maar weinig van!
Waarom denk je dan de 13e Benzaiten? Ik zeg ook de 17e omdat van dag 13-16 je temperatuur lager is dan de dagen daarvoor. Hij moet zelfs hoger zijn. Verder is mijn temperatuur nu ook helemaal van de wap, zit al dagen rond 37 graden wat ik normaal pas na mijn eisprong heb. Denk dat het door het weer komt.
Voor je eisprong gaat je temperatuur toch omlaag en na je eisprong gaat je temperatuur toch omhoog? Daarom dacht ik dag 13. Hij is nu ook zo absurd hoog dat ik mij afvraag of hij nog gaat dalen.
Sommige vrouwen hebben inderdaad een temperatuurdip op de dag van de eisprong. Maar dat hoeft niet. Bij mij daalt hij ook niet voor de eisprong. Je hebt dag 13-16 ook wel een temperatuurstijging gehad, maar je temperatuur was niet hoger dan de dagen daarvoor. Op dag 17 daalt je temperatuur ook en pas vanaf dag 18 zijn de waarden hoger dan de dagen daarvoor. En pas als je temperatuur 3 dagen lang hoger is dan de eerdere waardes dan is je eisprong geweest.
Zo zien mijn kaartjes eruit:
http://www.fertilityfriend.com/home/35d8ee
Ah oké! Dan stop ik weer met mij verdiepen in mijn temperatuur grafieken zoals ik met mezelf had afgesproken. :mrgreen: Het brengt toch niet meer dan stress met zich mee.
Goedemorgen!
Heeft iedereen het weekend een beetje overleefd? Bij ons was het motto: geniet er van zolang het duurt! :mrgreen: Ik ben met een goed boek in de tuin gaan zitten met water, mijn tablet en telefoon naast mij. Zaterdag hebben we lekker geBBQt en gister heb ik pizza gemaakt. Helaas is het vandaag weer maandag wat betekent dat de werkweek weer is begonnen…
Hier vooral veel binnen geweest het weekend. Werkse weer!
Grrrrrrrr kreeg weer eens geen reminders dat er hier iets nieuws geschreven was.
Vond het al zo verdacht stil! :wall:
Emmeken en Kees en Emma, gefeliciteerd met Lucas en Thomas!!! :inlove:
Marloes, bij mij was elke grafiek weer anders, dus je weet maar nooit! Plus dat het ook gewoon echt elke cyclus weer kan veranderen…
Ehhhh ben de rest alweer vergeten ben ik bang. :wall:
Hier morgen de 20 weken echo. Ben benieuwd of ze morgen ook vinden dat het een jochie is. :lol: 8)
Ik ben ook maar weer gestopt het bestuderen van de getallen. Vorige maand was ik er zo obsessief mee bezig dat ik ruim een uur voordat mijn wekker ging al wakker was en dan ging wachten tot het tijd was (om maar elke keer op hetzelfde moment te kunnen testen). Deze maand wilde ik dat absoluut niet. Het heeft toch geen nut. Dus ik temperatuur braaf elke ochtend, maar pas wanneer ik wakker wil worden. Als de gynaecoloog er dan om vraagt heb ik wel twee schema’s. :mrgreen:
Spannend de 20 weken echo! Ben benieuwd of het nog steeds een jongetje is. Anders moet je alle blauwe kleertjes weer terugbrengen voor roze en jurkjes. :lol:
Van het weekend had ik trouwens een vage droom! Tijdens een vakantie beviel ik van een dochter en uiteraard moest ze een naam hebben. Alleen we waren op vakantie en we hadden dus ons blaadje met namen niet bij ons (ja, ik weet het, het is erg, maar die hebben we echt al liggen… :oops: ). En ik wist dus echt niet meer welke namen er op stonden! Dus ik Googlen, maar die vond maar niets en vond maar niets. En ik kon ook niets bedenken qua namen. Alleen de jongensnamen wist ik nog. Doodmoe werd ik wakker van het gezoek! :wall:
Och, dan pluk ik mijn shop maar weer leeg. Heeft toch nog niemand op gereageerd. :lol:
Ik heb trouwens vrijdag op de bruiloft een uil mogen vasthouden, tijdens de bruiloft! :inlove: Ik moest op het terras achter blijven, want tja, ik kan niet zo lang staan, en al helemaal niet op een onregelmatige ondergrond als gras, en zeker niet in de brandende zon. Heeft de bruidegom de uileniers gevraagd speciaal voor mij naar het terras te komen, zodat ik ook de uil een paar keer een muisje kon geven! I loooooove owls!!! :inlove:
Bruiloft was super. Lekker relaxt, weinig moeten, en een stoelendans tijdens het diner, waardoor je steeds naast iemand anders zat. Echt leuk! We hebben een appelboompje gekregen als bruidsgeschenk. :mrgreen:
Wat gaaf zeg! Roofvogels zijn zo prachtig!
Het is gewoon te werm voor de pc! Vandaar die stilte
Han wat gaaf van die uil. Ik vindt roofvogels ook zo mooi. Wij mogen ieder jaar genieten van buizerd met jongen. Zo rond deze tijd zie je ze vaak met ze vijven of meer vliegen. En we hebben een uil hier in het dorp. Met jong en die roept de hele nacht.
Spannend morgen 20 wkn echo. Succes alvast.
Ben. je ben er wel heel erg mee bezig he :hug: denk wel om je eigen rust en gezondheid hoor. Je lichaam maar ook je geest moet in goeie doen zijn om het zo maar even te zeggen. Nog maar een :hug:
Hoe is het verder met iedereen?
Hier lukt het nu weer aardig. M. heeft het inbakeren volledig geaccepteerd en slaapt nu zelfs al in het ledikantje (overdag).
Verder ben ik de warmte uit het huis aan het verdrijven. Werkelijk alles staat open.
Even een snelle meld, kom binnenkort weer kletsen. Vanmorgen getest, negatief… Maar ook nog geen ongi… Word hier zo sip van… Laat me dan ongi worden, is nu verdorie al 11 weken geleden dat ik ben bevallen…
@Amy82 wrote:
Even een snelle meld, kom binnenkort weer kletsen. Vanmorgen getest, negatief… Maar ook nog geen ongi… Word hier zo sip van… Laat me dan ongi worden, is nu verdorie al 11 weken geleden dat ik ben bevallen…
:hug:
Hoi meiden,
Hier ben ik ook weer eens :shifty:
Allereerst; Welkom Tweeling :inlove:
Ben, ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar je moet ook echt proberen het los te laten :hug: Zo gaat het nog langer duren voor je gevoel en ook grote kans dat je lichaam je voor de gek gaat houden. :hug:
Hier begint het huisje eindelijk op een thuis te lijken. Het meeste is uitgepakt en heeft een plekje gekregen. Sommige dingen moeten we nog even mee wachten omdat ik echt nog niet weet waar ik dat wil plaatsen.
Ook heb ik vandaag te horen gekregen dat ik om half 12 woensdag in het ziekenhuis wordt verwacht voor de operatie. We hebben nu definitief besloten dat we een maand voor de IUI overslaan zodat ik echt goed kan genezen en herstellen. Heb er nu ook vrede mee. Vanaf volgende maand doen wij weer mee!