Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Gewoon even een dikke knuffel voor allemaal :hug:

Hier nog hem ongi, Ok geen spoortje rood te bekennen.

Voelde me de straks niet echt heel happy. Schoonzus is zwanger, zijn waarschijnlijk 2 meisjes. Nu mis ik mijn eigen meisje nog meer en ben ik gewoon stik jaloers… :cry:

:hug: :kaars: :vlinder: :kaars: :hug: :-*

Eef!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

eef hele hele dikke plet knuffel van mij

Eef, jij bent ook gewoon weer zwanger en dat is ook gewoon weer een meisje!!! :pray:

:hug:

Dat denk ik dus ook, Lin! :pray: :pray: :pray:

Ik hoop het zo… Ga even een potje janken hoor…

Waarom is het leven soms zo verschrikkelijk klote…mis Quincy my zo…ik hoe eerst zo dat ze een meisje zou krijgen, dat zou zo leuk zijn voor Quincy… En my… Ben ik mijn meisje kwijt en krijgen zij er 2 …

Het leven is soms keihard en oneerlijk…

:kaars: :vlinder: :kaars: :hug: :cry:

Ga maar heel hard janken, geeft niks! Het leven kan soms zo hard en zo ontzettend oneerlijk zijn! :hug: :hug: :hug:

O Eef wat moeilijk. Wat zal dat je verdrietig maken.

Dikke knuf

Han, jullie kindje is een keuze die je samen hebt gemaakt hoor. En dat je alle zorgen en vermoeidheid ziet maakt dat je hem kan prijzen, complimeteren en je waardering laat blijken en het hem laat weten. Zo kan hij het zeker aan.

Op naar vrijdag en de positieve tests!!

Weltrusten

Het is over voor mij dames… :cry:

Temperatuur vanochtend 36.6 na een gebroken nacht waarin ik amper kon slapen van de zenuwen en kotsmisselijk was toen de wekker van vriendje ging. Lig nu met tranen in mijn ogen dit in bed te typen… April 2013 mama zal ik niet worden…

Mijn nieuwe NOD is trouwens 1 september (voor het lijstje).

Daarna 30 oktober en ik ga voor die datum proberen een afspraak te maken bij de huisarts.

Maar t is over op basis van je temp. of ben je ongesteld? Want geen bloed, geeft moed toch?

Hier BIB…

Bloed was er ook meteen…

Benzaiten balen zeg :hug:

Lin, wanneer komt die kleine er nou uit :lol:

Han :hug:

Zo, om 9.00 inspectie huis

Om 11.00 passeren van de akte en sleutels :dance:

Vandaag schilderen en rolgordijnen ophangen en rond 13.00 wordt de koelkast bezorgd, morgen komen al onze andere spullen. En gaan we alle kasten in elkaar zetten.

Zondag bed in elkaar zetten en slapen maar :lol:

J. Blijft thuis bij mijn moeder. Als hijwakker wordt ben ik erin 2 minuten!

Eef, en en en???

He bah Benzaiten, wat weer gruwelijk teleurstellend… :frowning: :hug:

Lin, nog steeds niet??? :shock: Zusje laat je nogal wachten zeg!

MissMe, klusze vandaag! :mrgreen:

Hier zojuist manlief keihard uitgelachen, die deed exact wat ik hem voorspelde gisteravond: zijn kop stoten tegen de muuur, omdat hij het bed op een belachelijke manier in de slaapkamer gezet heeft, nu het op die klossen staat. 8) :lol: :mrgreen:

Bed gaat vanavond nog anders, en desnoods al in onze aanstaande slaapkamer, want dit werkt echt niet. Bovendien ga ik er een krukje bij zetten voor mezelf, want ik kan me zo niet goed van het bed afzetten, en dus ook niet opstaan zonder pijn…

EEF?!?!?!?! Ik ben wakker zoals beloofd! :angel:

Wat kan je lijf je toch in de war maken wanneer je iets graag wilt?! :hug:

Missme, wat gaan jullie snel verhuizen zeg!! :shock: Wel fijn, weer een plekje voor jullie alleen! Geniet er lekker van!

Beetje net zoals wanneer je zwanger wilt raken, Lin…

Rare wijvenlijven… :roll: :hug:

Suus: een knallende test! Ik zou zeggen sleep hem de komende dagen/week het bed in :angel:

Ukkie, dat denk ik ook wel eens. Ik ben zwanger met de kwaaltjes maar voeten masseren… of een beetje extra helpen in huis… pff

Waarom had je nooit moeten verhuizen?

Eef, :hug: :hug:

Benzaiten: Had het zo gehoopt meis! :hug:

Missme: nog even en je hebt je eigen plekje!! :dance: