Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Kom maar pop met die foto’s dan! :inlove:

Moet eerlijk bekennen dat ik ook steeds vergeet foto’s te maken… :oops:

Hopelijk onthoud ik het morgen wel. :wink:

Ik wou net zeggen: kom maar op met (beide) foto’s!!

Ik vergeet het ook steeds hoor. Terwijl het wel leuk is voor later.

Gisteren weer leuke sokjes en slofjes gehaald bij de Kruidvat, 50% korting :mrgreen:

Er heeft zich inmiddels een april mama gemeld, wie volgt??

Ik hoop het zo! :pray:

Geen opgeblazen gevoel?

's avonds, na het eten ja :mrgreen:

Nee en ook geen “interne reiniging van het lichaam”. :silenced:

Wel constant het idee dat ik moet plassen.

@Amy82 wrote:

's avonds, na het eten ja :mrgreen:

Ja, dat heb ik ook. Dan kan ik niet meer zitten zonder de knoop van mijn broek open te laten.

Gaan we nou 3 positieve testen krijgen morgen??? :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn duimen draaien!! :pray:

@Benzaiten wrote:

Nee en ook geen “interne reiniging van het lichaam”. :silenced:

Wel constant het idee dat ik moet plassen.

Nee ik ook niet. Het tweede wel. :mrgreen:

Ok totaal nog geen buikpijn ofzo.

Hoop dat ik echt mijn eisprong heb gevoeld op de 19e, anders is vandaag niet wens mijn nod :wall:

Ik liep 1 dag achter qua afscheiding met jou, dus vandaag is echt wel jouw NOD! En morgen test je positief! 8)

Ja, als ik mijn vruchtbare slijm moet geloven… Dat was inderdaad donderdag of vrijdag weg.

Ego… Even klagen, zoals jullie me niet kennen… :oops:

Ik heb net manlief gevraagd om de kindervakantiewerk evaluatie (die ze dagelijks doen) vandaag over te slaan, en bedklossen te gaan halen bij de thuiszorgwinkel… :cry: Ik doe vandaag de hele dag helemaal niks. Ik zorg voor eten en drinken voor mij en Isa, verschoon haar luiers, en knuffel haar plat, en geef haar heel veel kusjes. lach veel met haar, plaag haar, enzovoorts. Zij krijgt alle aandacht, daar zorg ik wel voor. Tussen de middag breng ik haar netjes naar bed voor haar middagslaapje, en gister en vandaag heb ik zelf tussen de middag ook maar geslapen van ellende. Maar ik kan niet opruimen. Ik kan niet schoonmaken. Ik kan niet lang zitten. Ik kan niet lang liggen. Ik kan vandaag niet schilderen aan onze nieuwe slaapkamer. Mijn man en mijn oudste dochter gaan thuiskomen in wederom een enorme puinhoop, en ik voel me verschrikkelijk schuldig, WANT IK DOE HELEMAAL NIETS CONSTRUCTIEFS!!! Ik baal zo ontzettend van mijn lijf… Ik wil gewoon normaal kunnen genieten van mijn zwangerschap, maar het lukt me niet… Ik weiger structureel iets tegen de pijn te nemen, dat wil ik gewoon echt niet. Niet voor onze kleine Whiggley, maar ook niet voor mezelf. Ik ben ooit in de tijd van een heftige blessure door het sporten verslaafd geraakt aan heftige pijnstillers, dat wil ik nu hoe dan ook voorkomen.

Morgen weer naar de fysio. Dan heb ik al drie behandelingen gehad. Nog maar 6 over, van de verzekering. Heb ik dan nog meer behandelingen nodig, moeten we ze zelf gaan betalen… Ook alweer iets waar ik me nu al schuldig over voel… Ik voel me een nutteloze profiteur… Ik weet wel dat ik dat niet ben, en dat ik hier ook niet voor gekozen heb, en ik echt wel mijn best doe, enzovoorts enzovoorts enzovoorts. Maar op een dag als vandaag zou ik willen dat mijn eierstokken vorig jaar minder hard hadden gerammeld… Het is zo zwaar ook voor mijn kids en mijn man. En hij doet alles met liefde voor me, dat zegt hij ook met grote regelmaat, tot ik er helemaal horendol van word. Maar ik zie de wallen onder zijn ogen, ik zie de zorg in zijn vermoeide ogen. Ik zie welk effect deze situatie heeft op mijn oudste dochter, en hoeveel zorgen zij zich maakt. Ze heeft me zelfs verteld hoeveel zorgen zij zich maakt! :cry: Wat doe ik ze toch aan???

Over 19 weken ongeveer mag ik gaan BIBben… Slepen jullie me er doorheen? :cry:

Wow spannend hier al die nods!!

Han, hoe staat het ermee?? Al even blauw als papasmurf? Of is het te overzien?? :hug: :hug: :hug:

Ow Han!!! lees net je post!! :hug: :hug: :hug:

Ik kan er niet over mee praten, weet niet hoe je, je voelt maar kan me wel voorstellen dat het heel frustrerend werkt dat als je iets zo graag wilt en het dan niet kan/mag.

Ik weet niet zo goed wat te zeggen verder, maar weet dat ik aan je denk! :-).

Eef & Benzaiten . Duimen draaien hier heeeeeeeeel hard!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Zwangerschaps/bevallings/vruchtbaarheids vriendinetje van mij (zijn beide rond dezelfde tijd gestopt) heef pcos en ik was er zo van overtuigd dat het niet zou lukken maar!! Ze is zwanger!! rode vijf, cyclus dag 50+ en tada puur natuur! hatsekidee. Ben uiteraard heel blij voor haar maar storte gisteren toch wel even in.

Vanochtend zaad inleveren en ik was er van overtuigd dat ik vandaag zou ovuleren, dat onze kansen verkeken zouden zijn etc. Dus ja het werd hoe zwarter hoe zwarter.

MAAR!!! Zostraks een knallende ovutest dus hier weer helemaal happy. Hopelijk kunnen we dat de komende dagen goed benutten!! :-).

Verder niet emotioneel flexibel ofzo! :liar:

Han :hug: Ik heb vaak hetzelfde gevoel als ik weer eens met krampen op de bank lig. Maar heb de laatste tijd wel dan steeds vaker de gedachte dat wij samen kinderen willen. Ik heb die keuze niet gemaakt maar heb wel alle vervelende onderzoeken en pijnklachten. Dan mag mijn vriend best wel eens een paar dagen wat meer doen in huis. Maar ik heb wel geen kinderen waar ik voor moet zorgen, dat lijkt me wel moeilijk.

Lees net dat ik nooit had moeten verhuizen

Benzaiten en Eef ik duim voor jullie :pray:

Linda, hopelijk komt de kleine snel. Ben nieuwsgierig naar de naam :wink:

Dat je nooit had moeten verhuizen??? Hoezo dat? :eh:

knuf han… neem zoveel mogelijk rust en stabiliseer goed… . weet niet wat voor oefeningen je krijgt van de fysio. en ik weet nu inmiddels dat het zwaar k*t is om niets te kunnen doen ivm BI

@HanB wrote:

Dat je nooit had moeten verhuizen??? Hoezo dat? :eh:

Dat vraag ik me ook af :think: