Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Linda hou je het nog vol? Zijn de voorweeen de hele dag door? Ik had het voornamelijk na de middag en in de avond. 4-8-12 is prachtig gewoon doen!

Han wel een beetje in beweging blijven hoor anders wordt je echt een plank. Sterkte maar isa houdt je vast wel net genoeg bezig.

Eef wie weet morgen. Ik hoop dat Alex gelijk heeft.

Benzaiten volgens mij kennen we elkaar nog niet echt. Hoi! Ik heb na de bevallig even een break gehad maar probeer nu weer mee te doen bij mn cluppie :lol:

Het is hier vnnacht gigantisch noodweer geweest met vreselijk onweer. Halve nacht niet geslapen. Daniel overdwars tussen ons in en die bleef maar kletsen. Marieke daarintegen heeft als een roosje liggen slapen.

Nu heb ik even lekker het rijk alleen. De mannen de deur uit en Marieke houdt haar ochtend slaap. Het lijkt wel of ze daar nu ritme in krijgt.

Ga straks eens een begin maken met het ‘eerste jaar boekje’ anders zakt alles weer weg.

O ja en een nieuwe ticker maken!

Eef! :pray: :pray: :pray: :-*

Heel verhaal getypt. Leuk smartphones zucht.

Lin hoop dat de beeb zich snel meldt

Dag 6 van mijn cyclus en de ovulatietest knalt. Vanavond zijn wij niet bbereikbaar hahahaha.

Das wel echt vroeg hoor!! Was je wel echt ongesteld en ben je nu niet gewoon hartstikke zwanger??

Ja Anke, gooi er eens een zwangerschapstest tegen aan!

Lol. Gister gedaan omo wit. Was 4 dagen veel slijm met wat bloed. Helder bpoed

Ja ik vond het ook al hartstikke vroeg voor een ei…

En ovutest krijg je ook een streepje als je zwanger bent.

Dus doe ons een lol en ga testen!

haha posten langs elkaar heen :slight_smile:

Jammer zeg. En erg raar!

Ja maar ben ook raar en bijzonder. Vraag han maar hahahaha

Hmn… nou hoop voor je dat het geen probleem is zo vroeg een eisprong. Benut hem en dan duimen we weer over een tijdje…

Hey Linda, komt er nog een 40 weken buikfoto??

Mocht t niet raak zijn deze ronde ga ik naar de ha voor verwijzing. Dan wil ik gewoon ff weten hoe t er van binnen aan toe gaat.

Ik heb ook een streepje op mijn ovutest :mrgreen: voor mijn ei waren ze omowit.

En maar zeggen: “Vrijdag ga ik testen.” :mrgreen:

@Amy82 wrote:

Ik heb ook een streepje op mijn ovutest :mrgreen: voor mijn ei waren ze omowit.

:mrgreen: Dus… gooi je er een zw test tegenaan???

Ik probeer de dames al over te halen, maar ze zijn ietwat hardhorend geloof ik… 8)

@Benzaiten wrote:

En maar zeggen: “Vrijdag ga ik testen.” :mrgreen:

Ja, dit was een ovutest, die telt niet mee :angel:

Babywens, ja morgen :slight_smile:

Nog geen ongi.

Vandaag is beter hoor :angel:

Wat zeggie :angel:

Ahaa goed nieuws in aantocht hier! :pray: :dance:

Moet hoognodig een 40 weken foto maken! Vergeten het steeds! Moet maar even in het zelfde shirtje als vier jaar geleden. Tygo zag vanmorgen foto van toen ik zwanger was van hem en hij zegt dat mijn buik nu dikker is… ik vind van niet… dus foto moet bewijs leveren…