Das helemaal niet stom, heel begrijpelijk hoor! Hoop snel met een naam te mogen komen…
:hug:
Zoals beloofd kom ik weer even voorbij gevlogen.
Han wat een stunt met de fiets. Pas op hoor.
En gewoon al bijna 18 wkn! WOW. Fijn dat alles goed was bij de vk
Linda, poetsdrang? had ik ook enorm last van de laatste dagen.
Alles met pauzes doen dan lukt het je nog wel, succes.
Iuno sterkte
Becky jullie hebben je sleutel begrijp ik wat fijn. Nog gefeliciteerd.
Ik heb waarschijnlijk een hele boel gemist maar ik probeer het gewoon vanaf nu weer op te pikken.
Marieke hangt erg aan mij zoals al eerder schreef. Zelfs papa is niet goed genoeg. Dus dat is weleens frustrerend. Nu ook, snel even lezen want Marieke huilt aan een stuk door. Ik heb de hele avond al met er lopen wiegen en wandelen.
Ze is erg met haar zicht bezig de afgelopen dagen en schrikt zich werkelijk rot van van alles en nog wat. Dikke paniek, de arme ziel.
Met mij gaat alles goed, koemelk allergie is goed voor de lijn zullen we maar zeggen. :?
Daniel die knuffelt zn zusje af en toe te plat. En kan ook erg jaloers zijn. Hij zegt dan "nu mag Marieke bij mij!"heel stellig.
Maar als hij tv kijkt is het kan ze niet stiller? waarom huilt ze nou!
Maar hij wil nog steeds aan iedereen zn zusje showen van het weekend wilde hij “even” naar de garagemeneer om Marieke te laten zien. De auto is voor apk geweest.
Ga nu maar gauw naar t meiske voel me schuldig om haar zo ontroostbaar te horen.
Nou, vandaag mijn nod. tenminste, als ik 2 weken geleden op donderdag inderdaad mijn eisprong heb gevoeld… Want misschien waren de steekjes wel het groeien van het eitje… Of is hij niet gesprongen, want heb geen positieve ovutest gehad. Zucht… Maar goed, nog geen ongi hier te bespeuren.
Ik duim voor je Eef!
BIB
Hoop dat je vandeweek toch nog een positieve test in handen hebt meis!
Hij nog steeds 37,0?
Ze heet toch niet voor niets miss biostabiel? :mrgreen:
Eef, ik duim door hoor!!!
Benzaiten, hoe lijkt het bij jou?
Lin, nog steeds geen BIA dus!?!
Marga, ach dat kleine ding toch… :hug:
Anke, vaag, zo’n rare vroege eisprong… :think:
Beckske, wij gaan hier binnenkort verbouwen, EN we hebben zomervakantie, waardoor ik weinig tot niet online was/ga zijn… :-* :hug: Succes vandaag!
@Amy82 wrote:
Hij nog steeds 37,0?
@Lindaaa wrote:
Ze heet toch niet voor niets miss biostabiel? :mrgreen:
Hahahaha :lol: Inderdaad! Hij was vanochtend nog precies 37.
Hoe gaat het Han, na de bijna valpartij?
Stram, stijf, en pijnlijk… Legging is blijkbaar stuk gescheurd. :shock:
Wordt een dagje plat op de bank, voor zover mogelijk met de kleine meid om me heen…
@Benzaiten wrote:
@Amy82 wrote:Hij nog steeds 37,0?
@Lindaaa wrote:Ze heet toch niet voor niets miss biostabiel? :mrgreen:
Dat klinkt goehoed!!!
@HanB wrote:
@Benzaiten wrote:@Amy82 wrote:Hij nog steeds 37,0?
@Lindaaa wrote:Ze heet toch niet voor niets miss biostabiel? :mrgreen:
Dat klinkt goehoed!!!
Ja!
Je gaat echt je naam veranderen he Benzaiten ben je echte naam trouwens even kwijt…
Hahahaha ja, als ik echt zwanger blijk te zijn verander ik mijn nickname. :lol: Mijn echte naam is trouwens Marloes.
Oja marloes, had ik het toch goed
Voel hier trouwens nog niks. Was gisteren om kwart voor 8 wel al heel moe…afscheiding is ook wat meer geworden… Geen kramp, alleen zo nu en dan steekjes… Alex denkt dat ik zwanger ben, ik denk van niet
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Zaterdag maar weer testen, wil graag op 4-8-12 bevallen…
Eef
Han :hug: pijnlijk…
Miss biostabiel, weer 37 graden…
Becky, succes met klussen…
@Lindaaa wrote:
Ik denk ook dat je zwanger bent hoor. Zaterdag maar weer testen, wil graag op 4-8-12 bevallen…
Nee ga morgen testen, want dan kan ik zh eventueel meteen bellen voor een afspraak na de vakantie, want dan is Alex nog 1 dag vrij
Ok ok, morgen mag ook. Ik voel nu ook weer van alles, ik word echt gek van de voorweeën!
Ik denk het lekker oohook!!! :mrgreen: