:-* Gaat niet - is alleen ´s ochtends bereikbaar en zoals ik al schreef, hoe moet ik daar dan heen, alleen, met de trein en met 1 kind met koorts en 1 die heel moe is en de longen uit z´n lijf hoest…?
Enige andere optie is om met hub en kids ´s avonds direct naar het zkh te gaan, maar buiten dat dat gelijk weer zo´n mega ophef is, kon ik daar de vorige zs met mindere klachten (vermoedde paar hele lichte weeen - wat de CTG bevestigde) gelijk 1 week blijven en aan de weeenremmers (terwijl m´n bmm wel nog mooi lang en dicht was - in NL zou ik gewoon weer naar huis zijn gestuurd) - dat dus nooit weer! :snooty:
En een checkup door de ha?
BIB
Leuke titel :D. Hier nog steeds harde buiken, krampen zijn weer wat weg Pff… haat wachten.
becky, wat spannend zeg en wat een prutsers!!!
Iuno, morgenochtend gewoon naar de VK bellen. Die zal zeggen: rust nemen
breekt in luno.
gewoon gyn bellen!!
ik heb het ook gehad. was toen 29 weken… ben toen echt heel rustig aan gaan doen. had continu harde buiken en voorweeen… ik ben toen minder gaan werken. met 32 weken giga pijn wat waarschijnlijk door indalen en draaien van kleine was. en heb weken met 1cm ontsluiting gelopen.
maar rust is heel belangrijk! probeer stress te vermijden (ik kon het niet)
het word pas "gevaarlijk"bij een bepaalde hoeveelheid harde buiken/voorweeen per uur…maar hoeveel weet ik niet meer… ik zat er nog net niet aan!
Hey Lins! Inbreekster. Hoe is het met jou? :-
Babywens, lastig hè, die onzekerheid van wanneer het nu daadwerkelijk begint? :hug: :-
Ja ik word er gek van! Dacht van de week ‘misschien zet het wel door’.
Maar vandaag alleen harde buiken en een beetje kramp. Dus niet echt wat spannends…
Hoe loopt je verbouwing?
@Lindaaa wrote:
Becky, ik ga heeeeel hard voor je duimen!! We gaan voor een droombruiloft met een kindje in je buik!!
Dank je wel lieverd!!!Wij hopen het ook zo
hey hanneke, ja naar omstandig heden hier goed! emily is vaak ziek geweest en heeft coeliakie…(glutenintolerantie) en rammelende eierstokken maar … voorlopig eerst weer de rust vinden in huis…
spannend weer voor jou hoor!! (lees eigenlijk daarom stiekem een beetje mee :oops: ) op hyves ben ik niet meer actief …dus daar iedereen beetje uit het oog verloren… maar weer wat meer actief nu op facebook…handiger met de fam uit engeland!
ik hou je in de gaten hihi Positief bedoeld uiteraard!
@ lins
:-*
Ik werk al ruim 6 jaar niet meer, dus kan daarmee niet rustiger aan gaan doen.
Heb m´n vorige zs ook al vroeg met harde buiken/voorweeen en met 29 weken zelfs lichte weeen te maken gehad - ondanks al rustig aan doen en veel rusten, maar dat helpt bij mij dus maar in heel beperkte mate. Doe nu zelfs al vanaf 11/12 weken expresrustiger aan (m.n. minder en nu zelfs al een poos zo goed als niets in het huishouden en tussen de bedrijven door steeds een poos op de bank liggen/zitten), maar er hoeft maar 1 ´pittiger dagje´ (wat niet altijd te vermijden is met de zorg voor nog 3 kinderen) tussen te zitten en de harde buiken nemen al toe, in frequentie en heftigheid. Hoeveel ik daarna ook weer rust…
Ze zeggen idd dat het pas ´gevaarlijk´ wordt vanaf 8 harde buiken per uur (dus zo om de 5-10 min.) of als ze echt pijnlijk zijn. Vandaag heb ik ze wel een paar uur zo frequent gehad, maar nu alweer zo 3-4 per uur en echt pijnlijk vind ik ze niet, maar weet dat mijn pijngrens vrij hoog ligt…
Bovendien hebben tijdens m´n 2 vorige zs ook niet zulke frequente en niet zulke heftige harde buiken toch op den duur (na een aantal weken)voor verkorting van de bmh en zelfs al wat ontsluiting gezorgd…
Maar heb besloten de gyn. idd morgenochtend toch maar gelijk te bellen om te kijken of ik morgen of overmorgen even tussendoor komen kan voor bmh-meting. Wordt wel een heel gedoe dan, met 2 kids met de trein er heen, maar toch beter dan die onzekerheid en vooral een enorm schuldgevoel mocht het toch ernstig(er als gedacht) blijken…
@ babywens
Ja, die laatste weken zijn slopend, hè, vooralals je met die gemene harde buiken zit. :hug:
Iuno, :hug:
Als je in de buurt had gewoon had ik graag voor je willen oppassen! Heb je niemand die even op kan passen? Buurtjes?
Whihihi rust met 3 kids is inderdaad vrijwel onmogelijk, ik weet er alles van!
Goed dat je toch gaat bellen. Beter een keer teveel, dan een keer te weinig! Dan maar een ommelandse reis, ik toch juist spannend voor de kids. :mrgreen:
Lins, ik heb ondertussen volgens mij al twee jaar geen hyves meer, alleen nog FB. Ik zal me maar weer stil houden dan, ik hoor het alweer! :silenced: :lol: :-* Hopelijk kom je snel in wat rustiger vaarwater, en gaat het weer gewoon goed met je!
Babywens: verbouwing ligt voor mijn gevoel nu even stil. :? De werkmannen zijn klaar, behalve de electriciën, die komt morgen of overmorgen de laatste dingen doen. Manlief kan alleen 's avonds wat doen, dus dat gaat ook niet zo hard, plus dat hij echt 2 linkerhanden heeft, en de balleverstand ervan. :roll: Eigenlijk zou vandaag schoonvader weer komen klussen, maar die moest invallen voor een collega, dus nu hoop ik maar dat hij morgen dan wel komt, maar gezien het tijdstip, en dat we nog niets gehoord hebben, zal dat ook wel niet. Wel komen morgenavond twee broers van manlief klussen, dus hopelijk kunnen ze dan weer wat werk verzetten. En ik zit hier maar… Is nogal frustrerend, aangezien ik normaal de klussen in huis doe. Maar goed. Het komt vanzelf goed, en ik moet maar gewoon mijn best doen om mijn tikkende tijdbom te negeren.
Han, Ik hoop zo voor je dat het allemaal een beetje opschiet :hug:
Lijkt me niet makkelijk om te kijken en zelf niets te kunnen doen :hug:
Ligt het aan mij of is het gewoon erg rustig op het forum? :think:
Nou, sv komt dus inderdaad niet morgen, hij moet weer invallen. :wall: :wall: :wall:
Yup, het wordt inderdaad steeds rustiger… Komt natuurlijk vooral doordat ik er niet ben om de boel op gang te houden. :mrgreen:
Even snel
Nog steeds zeer emotioneel flexibel, vooral omdat iedereen maar zwanger lijkt te raken van een stoeptegel en wij zo ons best doen maar het niet mag baten. Gisteren knal test. Afgelopen 6 dagen 5 keer ons best gedaan dus ja, maar weer op t wachtbankje :-).
Nu hard aan het afstuderen. Nog 5 weken, daarna heerlijk op vakantie :-).
Han, suc6 met je verbouwing.
Iuno, harde buiken!! Vervelend (lijkt me heb er uiteraard geen verstand van :mrgreen: )
Pearlie: volgens mij heb ik iets gemist :oops: fertiliteitsroute?? :oops:
Becks, wat een gedoe toch zeg! Eeeen zaadsituatie! zullen we maar zeggen :-). Hoop dat het raak is!!
Verder vergetn, sorry!! Hoofd is echt een zeef!!
Hoop na mijn vakantie weer wat activier te worden! Dan gaan we ook weer verder, zaadjes inleveren etc. Hopelijk is het verbeterd, of helemaal niet meer nodig :-).
@ Han
Scheelt wel dat de oudste 2 halve dagen naar school gaan - heb ik ´s ochtends iig een paaruurtjes rust (gelukkig is de jongste al errug geinteresseerd in houten treinbanen, lego duplo en DVD´s/t.v. ).
Spannend/leuk voor de kids ja, maar betwijfel of de middelste morgen/overmorgen dat hele stuk gaat lopen (klaagde vanmiddag dat hij zo moe was en is zelfs vrijwillig naar bed gegaan om te slapen - heeft toen ook uurtje of 3 geslapen :o ) en de jongste natuurlijk zowieso niet, zelfs geen kleine stukjes met zijn koorts (vanmiddag nog 38,6, vanavond toch weer 39 ). Kan de dubbele wagen niet meenemen, want gyn. zit op de 1e verdieping, zonder lift :wall: , maar heb daarwel wat nodig om de jongste veilig in vast te zetten terwijl ik daar lig. Wordt dan dus buggy met of de middelste er iig een poos achterop (zwaarder duwen/sturen ivm kiepneiiging), of middelste stuk in de buggy en jongste op m´n rug. Beide natuurlijk al niet ideaal als je veel harde buiken hebt en vreest dat je bmh verkort is, maar zeker niet als je de (vrij steile) stukken dat ik omhoog of naar beneden moet erbij telt… :silenced:
@ Becky
Lief van je… :-*
Heb idd helaas niemand die op de jongste 2 zou kunnen oppassen in die tijd. Met buren is m´n contact niet goed genoeg, zeker niet om op 2 zieke kinderen op te laten passen en m´n schoonmoeder heeft d´r handen momenteel al vol aan d´r man (hand in het gips) en hun boerderij (want schoonvader kan nu natuurlijk niet veel doen, dus moet zij nagenoeg alles alleen doen). Mijn eigen familie woont helaas veeeeeel te ver weg.
@HanB wrote:
Yup, het wordt inderdaad steeds rustiger… Komt natuurlijk vooral doordat ik erniet ben om de boel op gang te houden. :mrgreen:
Nou, ik dacht dat ik iig vandaag toch flink m´n heb gedaan… :mrgreen:
@ Suusy
:hug: :hug: :hug:
Spannend Suus!
Lukt het een beetje met je studie? Misschien al gezegd hoor, maar waar ga je heen op vakantie?
Iuno, dat is balen meis! Maar je kan beter wel gaan inderdaad…Beter het zekere voor het onzekere :hug:
Han, wat balen dat je sv niet kan zeg…dat is gewoon echt k.t
Ff een snelle reactie… Suus, zwanger worden van een stoeptegel… ik ben nogal een visualiserend persoontje… HILARISCH! Maar goed, begrijp dat je je zwaar kl*te voelt!!! Dikke :hug: voor jou!!