Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Wow Becky, wat een goed nieuws! Ik duim voor een positieve ovutest vandaag! :pray:

:pray: Becky!!

Ik ben gelukkig ook weer onder de 20 dagen! :slight_smile:

Ik ben zo boos!!! Kan wel huilen!!!

Ik heb maandag expleciet gevraag hoevaa ik meost testen en wanneer ik geinsemineerd zou worden. Gisteren had ik een hele dikke vette streep. Vanmorgen was hij al minder…

Staat J daar vanmorgen wordt ie terug gestuurd :evil: Zeggen ze dat ik voor morgen gepland stond :shock: :evil:

Ik net dus gebeld dat ik gisteren getest heb en dat hij gisteren donkerder was als vanmorgen…zij was er namelijk van overtuigd dat hij vanmorgen ook erg duidelijk zou zijn…

Ze zei ook dat je nromaal gesproken maar 1x per dag hoeft te testen, terwijl mij echt gezegd was 2x per dag!

Nu gaan ze overleg plegen en bellen ze me terug…er is daar steeds wel iets…Vorige keer kregen we de verkeerde informatie mbt de samenlevingstest :evil:

Ben echt verdrietig! Nu moeten we gewoon waarschijnlijk morgen weer inleveren…Had me zo ingesteld op vandaag :cry:

Snap je frustratie, fijn dat je dat er hier even lekker uit kunt gooien!! Maar als de streep nu minder duidelijk is, is je ei dan niet al gesprongen??

Ben nu onderweg voor echo. Dan gaan ze kijken en word er besloten of ze alsnog gaan insemineren

:pray:

Nou word straks Geinsemineerd :pray:

Leg vanavond duidelijk uit hoe en wat :-*

@ Becky

:hug: :pray: :pray: :pray:

Oh, zie nu dat hettoch al vandaag wordt gedaan. :dance: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Becky wrote:

Nou word straks Geinsemineerd :pray:

Leg vanavond duidelijk uit hoe en wat :-*

pff wat een verhaal zeg! En wat raar dat ze zeggen dat je maar 1 keer per dag hoeft te testen. als ei eraan komt, doe je juist meestal 2 keer per dag, om zo echt je piek niet te missen…

super dat het wel vandaag gaat gebeuren, mijn duimen draaien!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Knuf becky. Duim voor je.

Voor bram 1 ronde fertiliteit want mmijn menstruatie kwam maar niet

Ook rond deze. Tijd 2009. Zag er hoed uit werd ongesteld dus toch maar even op eigen kracht. En toen juli 2010 positie test

Even gauw vanaf mijn werk

Nou er was een heel gedoe vandaag. Maandag was me gezegd dat J vandaag zijn zaadjes om half 9 moest inleveren en dat ik vandaag geïnsemineerd zou worden. Nu staat J daar vanmorgen en werd hij weer naar huis gestuurd. want ze was ervan overtuigd dat het niet zou gebeuren vandaag. Want ik mocht niet 2x testen en daardoor had ik vals positief getest volgens haar…echter was mijn ovu test vanmorgen een stukje lichter.

Uiteindelijk heb ik de ochtend vrij moeten nemen om naar het ziekenhuis te moeten…Heb ik om half 11 een echo gehad en om 10 voor 12 zijn we dan alsnog geïnsemineerd. Het is nu dus heel hard hopen!!!

Op de echo bleek namelijk dat het slijmvlies en het eitje al troebel werden, dus verwacht de gyn wel dat deze vandaag of morgen gaat springen. Hij zei ook dat hij het liever erop gokte om vandaag nog te insemineren dan morgen, want morgen kon hij weleens al gesprongen zijn en omdat het kwaliteit van J ook al niet super is, zouden de zaadjes morgen waarschijnlijk nog mindere kwaliteit hebben in verband met de zaadlozing vav vanmorgen.

Maar de telefoniste van maandag heeft dus uiteindelijk verkeerde informatie gegeven. De gynacoloog zag ook dat de receptioniste degene was die mij vorige keer ook al verkeerde informatie heeft gegeven en vanmorgen J ook! Dus er is nu een klacht neergelegd.

Maar eerlijk…Je voelt het echt wel! Het was niet echt fijn…mijn hele bm was aan het verkrampen…Nog steeds wel een beetje…

Nu zitten we dus op het wachtbankje…laten we hopend at al dit gedoe niet voor niets is geweest :lol:

Gyn zei ook al: “doe me een lol en raak deze ronde gewoon zwanger” :mrgreen: Dan hebben we dit gedoe niet meer :mrgreen: :lol:

Gelukkig heb ik een hele leuke gyn en dat maakte het allemaal ook wel weer dragelijk want hij begreep heel goed onze frustratie en boosheid. De receptioniste wordt er dan ook echt op aangesproken omdat ze destijds met de samenlevingstest ook de verkeerd euitslag gegeven had…

Ohhh ik vind het zo spannend voor jullie!!

Grrrrrr ik krijg maar steeds geen mail dat er weer gereageerd is hier! :evil: :wall:

Beckske wat een idioot verhaal weer zeg! Hoop dat de telefoniste nu eindelijk eens haar werk correct gaat doen, want zo lopen mensen kostbare kansen mis! :naughty:

Maar vooral hoop ik dat jullie, net als Ukkie, meteen in deze eerste ronde raak mogen schieten!!! :pray: :pray: :pray:

Hoe is het met de rest van de dames? :-*

Zal van de week weer eens kijken naar het lijstje…

Zouden jullie het huidige lijstje voor me willen checken, en de juiste gegevens aan me willen PBen aub?

Nog maar 9 weken, en dan gaan Iuno en Marlous al aan de BIB, en dan nog 2 weekjes en dan mag ik ook al BIBben… :shifty:

Becky, ik ga heeeeel hard voor je duimen!! We gaan voor een droombruiloft met een kindje in je buik!! :pray:

@HanB wrote:

Nog maar 9 weken, en dan gaan Iuno en Marlous al aan de BIB, en dan nog 2 weekjes en dan mag ik ook al BIBben… :shifty:

Als ik dat ga halen, ja… :slight_smile: :shifty:

@ Becky

Jéé, wat een verhaal zeg, maar hoop ook heelerg dat de ´wens´ van de arts uit gaat komen! :wink:

Waarom zou je dat niet halen? Gaat het niet goed of zo?

@HanB wrote:

Waarom zou je dat niet halen? Gaat het niet goed of zo?

Nou… ehhhh… zie mijn berichtje op pag. 45… :shifty:

En er vandaag met de post ook nog extra stress bij gekregen, waardoor ik nu al sinds zo 13:00 een vrij onaangename harde buik of 6-7 per uur heb. :frowning:

Wil wel voor de zekerheid naar de gyn., maar ben zowel bang dat dan blijkt dat ik me ´aanstel´ als dat het toch al vrij ernstig blijkt te zijn. Bovendien, heb ik ook nog geen idee hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen, alleen, zonder auto en met 2 ziekige kids… :?

Ga jij eens heel gauw de gyn bellen en je gerust laten stellen!!! :hug: :-*