Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

@ Becky & Pearlie

Zou wat zijn als jullie dan precies gelijk op gaan. :smiley: :pray: :pray: :pray:

@babywens wrote:

Hier heb ik vandaag wat harde buiken die een klein beetje zeer doen. Hoop toch zo dat het doorzet :pray:

Zal wel niet :smiley:

Je mag mijn harde buiken/voorweeen er anders wel bij hebben , hoor :shifty: - ik ´mag´ toch nog lang niet en bij jou gaat het dan vast een stuk sneller. :-

@ Han

Goed weer eens wat van je te lezen en fijn dat het weer wat beter gaat met je bekken! :-

Pearlie, spannend meid!!! :pray:

Ik hoop maar dat mijn ei dit keer mee werkt. Vorige keer deed ie er ook 4 dagen over om ineens te groeien :eh:

En nu maar hopen dat de zaadjes weten wat ze doen moeten :pray:

Vind het wel superspannend hoor dat we eindelijk door kunnen gaan deze ronde. Ik hoop zo dat het ineens raak is, maar weet dat ik er niet vanuit mag gaan…maar ja…die stille hoop he :shifty:

Ik hoop echt zo voor jullie meiden! Becky en Anke voor een mooi bevrucht ei, Babywens voor weeën die door gaan zetten!

@Amy82 wrote:

Ik hoop echt zo voor jullie meiden! Becky en Anke voor een mooi bevrucht ei, Babywens voor weeën die door gaan zetten!

En ook voor jou een mooie eisprong met als resultaat een broertje of zusje voor Jayden en Quincy :vlinder:

:-*

Ondanks het mooie eitje op de echo gisteren, was mijn ovutest gisteravond nog negatief :think:

Straks moet ik op het werk een keer testen en vanavond. Even kijken hoe ik dat op mijn werk ga doen, want wil niet dat mensen het zien :shifty:

Wat een spanning hier meiden!

En Babywens… potverdorie, je bent gewoon al aan de BIB!!! Wat gaat dat snel!!! Kom maar op met vers babynieuws!!! :mrgreen:

Becky, gewoon naar de wc met een bekertje en de test in je zak. Urine opvangen in het bekertje en de test doen. Bekertje weggooien :wink: test weer in je zak. Test doet er volgens mij een paar minuten over? Dan loop je weer terug naar de wc of de gang oid en kijk je.

Zo deed ik het tenminste :wink:

Verder weinig te melden hier, ben wel aardig moe. Dit weekend heel veel in bed gelegen en ook een paar huilbuien :oops: donderdag weer vk dus maar eens even bespreken.

Becky en Anke :pray: :pray:

Han leef jij ook nog :mrgreen: fijn dat de zolder zo goed gaat.

Hihi, het is me al gelukt :wink:

Test is echt heel erg licht…ben benieuwd wat hij vanavond gaat doen, maar zoals het er nu uit ziet zal het waarschijnlijk pas donderdag worden denk ik. :cry: Had me zo veheugd op morgen :shifty: :oops:

Yay geslaagd. Mocht zelf ook ff gluren naar de zwemmers. Hihi. Vrijdag weer een echo

Iuno, geef maar hier!!! Ik wil niet meer wachten. Maar ik weet niet of die menstruatie achtige krampne onderin mijn buik een voorteken zijn van aankomende weeen of dat het er gewoon ff erbij hoort.

:think:

Beck, misschien is de test vanavond donkerder?

@pearlie wrote:

Yay geslaagd. Mocht zelf ook ff gluren naar de zwemmers. Hihi. Vrijdag weer een echo

:mrgreen:

@pearlie wrote:

Oh, dat lijkt me best gaaf om te zien :oops:

Ben je vandaag geinsemineerd?

Nee zover zijn we nog niet. 1ste ronde fertiliteit nog

Becky, hopelijk zometeen wel een positieve ovutest. Ik had op de dag dat ik de Pregnyl moest spuiten ook een eitje van 17mm. 2 dagen later was de IUI.

Pearly, fijn dat alles goed was :smiley:

Babywens, hopelijk heb jij snel je ukje in je armen :pray:

@babywens wrote:

Iuno, geef maar hier!!! Ik wil niet meer wachten. Maar ik weet niet of die menstruatie achtige krampne onderin mijn buik een voorteken zijn van aankomende weeen of dat het er gewoon ff erbij hoort.

:think:

Als het echt aanvoelt als krampen (dus geen zeurderig gevoel of steken), kan het heel goed zijn dat je bmm aan het verstrijken is en je met wat geluk zelfs al wat ontsluiting krijgt. :pray:

Ik heb trouwens ook vaker een soort van ongi-krampen/trekken (waar bij m´n buik zacht blijft of maar een heel klein beetje aanspant), dan echt dat dat m´n buik keihard wordt - en naar wat ik zelf zo kan inschatten :oops: , is de boel bij mij ook al aardig´zacht´ (en ingekort). :shifty:

@ Pearlie

Klinkt goed! :thumbup:

@ Marlous

:hug:

@ Becky

:pray: voor vanavond.

@ ukkie

Hoe is het? :-*

Iuno, ik ben vooral erg moe. Mijn vriend zorgt voor de katten (geen idee hoe dat moet als hij weer late diensten heeft :roll: ). Het enige wat ik doe als ik thuiskom uit mijn werk is eten koken. Heb vanmiddag dus maar vrij genomen om mijn presentatie te maken. Verder heb ik tot nu toe eigenlijk nergens last van. Volgende week vrijdag de eerste echo :mrgreen:

@ukkie27 wrote:

Becky, hopelijk zometeen wel een positieve ovutest. Ik had op de dag dat ik de Pregnyl moest spuiten ook een eitje van 17mm. 2 dagen later was de IUI.

Ja maar ik hoef geen pregnyl te zetten he :wink: Ach, ik ga het merken..

Pearlie, oh sorry :oops: Heb niet echt goed opgelet dus :oops:

Hier zouden we vanavond hamburges eten, maar die stonken :sick: Ik heb ze zo in de kliko gegooid en had gelukkig nog kipburgers liggen anders hadden we helemaal een saai avondeten :lol:

Vanavond ook een beetje op tijd mijn bedje in, want ben erg moe. Morgen ook vroeger op ivm de ovulatietest morgenochtend...Want dan moet ik J bellen en als ie positief is mag ie naar huis komen :mrgreen:

Verder zijn we nog steeds hard in de race met de droombruiloft! We staan op plaatsje 70..Dat is eigenlijk niet zo heel erg best, maar zolang we nog in de top 101 zitten maken we nog een kans :pray:

Geeft niet hoor

@pearlie wrote:

Geeft niet hoor

Misschien heb ik echt niet goed opgelet of komt het doordat ik zo moe ben…maar moesten jullie voor Bram ook naar de fertiliteit?

Ik duik mijn bedje in lieve meiden. Ben echt erg moe en morgen weer erg vroeg de wekken :zzz: Om te plassen, maar duik er daarna nog even in :oops:

Dames,.de test was nu al een stuk donkerder! Morgen nogmaals testen maar weet bijna wel zeker dat we morgen gaan proberen om een kindje te maken :inlove: :mrgreen: :dance: