Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

natuurlijk hoop je op een gezond kindje. daar hoopte ik ook op. en Quincy was ook gezond. Haar hartje klopte alleen niet :cry:

:hug:

Eef, wat is lf? :think:

missme, lf is de luteale fase. het is een fase in je cyclus, van eisprong tot menstruatie. Deze moet ongeveer 10 tot 18 dagen zijn… Als het echt korter is, krijgt het eitje niet genoeg tijd om in te nestelen enzo…

Becky wat spannend zeg!! Voordat je het weet ben je ook zwanger, net als Ukkie.

Missme, het werken zal wel even wennen zijn als je al vanaf april thuis zit. En dan moet je ook nog je kleine man missen. Maar komt helemaal goed!

Hier nog steeds BIB. Ben ontzettend poetserig, af en toe harde buiken. Hoop steeds dat die doorzetten naar weeen, maar nix hoor :slight_smile:

Lieve Becky, vergat helemaal op jou te reageren :oops:

Zou geweldig zijn als je eind september een eerste iui kan doen zeg! Hoop dan echt zo dat we samen voor juni gaan! En Anke ook erbij, en de rest die nog niet zwanger is :pray:

Ouders zijn ´op bezoek´, vandaar dat ik (nog) wat meer afwezig ben momenteel… :slight_smile:

@ bijvoeden

Bij de oudste in overleg met de lactatiekundige met 4,5 maand begonnen met pap en brood, met 5 maanden met fruit/groente en 5,5 maanden vlees (gekookt rundergehakt). Had hij gewoon echt al nodig toen (had moeite met drinken en je ziet z´n groeicurve ook echt stijgen vanaf dat hij vast voedsel kreeg). 2e met 5 maanden met pap/brood/kaakjes begonnen, 5,5 maanden groente/fruit en 6 maanden vleesen 3e 5,5 maanden kaakjes en vanaf 6 maanden beetje bij beetje de rest. Min. 6 maanden volledige BV is wel een heel nobel streven en als je kind daar ook nog helemaal tevreden mee is super, maar zo niet en er is ook geen verhoogd risico op allergien e.d., dan kun je ook best al ietsje eerder beginnen. Gewoon hele kleine hoeveelheden en alleen echt lichtverteerbare dingen. Heb ik iig alleen maar positieve ervaringen mee.

@ Becky

Ga heel hard voor jullie duimen! (en voor de andere dames duim ik natuurlijk ook hard verder).

@ babywens

Nog maar een paar weekjes voor jou! :shock: :dance:

@ Marlous

Heb inmiddels niet meer het onrustige gevoel dat beebjeveel eerder gaat komen, maar hoop ook heel erg dat het zich dan rond de 38 weken wel meldt. :pray: Ben nog nooit verder gekomen dan 38,5 weken en dat vond ik steeds echt wel lang genoeg eigenlijk… :oops:

@ Eef

Ja, ook een gezond beebje geeft helaas geen garantie… :cry: :hug:

En bovendien is het begrip ´gezond´ ook maar relatief. mijn oudste was helemaal ´gezond´, maar had wel een afwijking, waardoor hij niet kon zuigen. En er zijn ook zat ziektes die relatief makkelijk te behandelen/genezen zijn…

nou, ga nog ff genieten dat de oudste 2 met opa en oma op stap zijn en de jongste slaapt. :smiley:

Iuno, dank je wel! Helaas begint het nu in mijn andere lies te rommelen :wall: Hoe bedoel je ons geduld wordt op de proef gesteld…

Maar goed, we gaan positief denken dat deze niet doorzet en al zet hij wel door…de IUI laten we gewoon plaatsvinden :oops: Wil het echt niet nog een maand opzij schuiven :naughty:

Hoe is het verder hier met de dames? Ik ga vanaf nu op mijn mobiel meelzen want zit nu in de computerkamer en heb eigenlijk best trek in thee :lol: Dus nestel mezelf even op de bank. Mocht ik dus reageren met veel spelfoutjes, weten jullie hoe het komt :mrgreen:

snap dat je niet nog een maand wil wachten zeg!

tja hoe het is, zit op cd3, dus eerst nog laaaaaaang wachten tot vruchtbare periode, zucht…

Ik hip zo dat je deze ronde geluk hebt lieverd :-*

ik hoop het ook zo :frowning:

Succes En sterkte morgen eef! :-

Ik dik mijn bedje in :-

Middag dames!!

Wat is het hier rustig! Kan nou zelf ook niet zeggen dat ik veel te melden heb hoor. Moet nog 1 gordijn strijken en dan ga ik weer wat stofzuigen en dweilen. Saai leven :smiley:

Ohh! Mijn collegaatje heeft J en mij opgegeven voor de Droombruiloft van Skyradio :mrgreen:

Wat een rust hier, wat een rust!

Eef!! Wat vervelend dat je LF zo kort is, hopelijk loopt dat snel weer soepel!! Tis je zo gegund!!

Wat gaat iedereen snel zeg!! Lijkt nog maar zo kort geleden dat iedereen nog volop in de klus was… :slight_smile:

Hier emotioneel fleibel maar acupunctuur helpt redelijk goed. Tis ook al weer bijna tijd om de zwemmers in te leveren. Gaan we doen na onze vakantie. Das ergens de 1e week november.

Hoop uiteraard dat het niet nodig is…

Zoooo weer aan de studie!! Tot snel!! :mrgreen:

Suus, gaat het verder wel allemaal goed lieverd?

Hier zijn we vollop in de race voor de Droombruiloft. In het begin vond ik het aardig eng, maar nu eigenlijk wel erg leuk. We hopen dat we in ieder geval bij de 101 komen. Dan maken we de grootste kans :pray:

Het zou zo mooi zijn voor ons om dit jaar met een Big Bang af te sluiten :inlove:

Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje. Beide ontstekingen zijn aardig rustig en morgen mogen we weer voor de controle echo;. Als alles goed gaat en verloopt zoals het moet, hebben we vrijdag de IUI :pray:

Ik hoop het zo!

Meiden, even gauw…

Net bij de poli geweest,er zit al een heel mooi eitje van 17 mm…Hij verwacht dat deze woensdag gaat springen. Moet vanavond, morgen en woensdag testen met ovulatietesten. Mocht ie woensdag positief zijn dan wordt ik woensdag al geinsemineerd :shock: :pray: :inlove:

Is ie woensdag niet positioef dan moet ik komen voor een echo en gaan ze hem waarschijnlijk opwekken…

Zo, nu gauw naar mijn werk…kom vanavond nog wel even babbelen

:-*

Goed nieuws!! :pray:

Spannend Becks, ik duim voor woensdag een iui! :pray:

Suus, emotioneel flexibel… Gevleugelde uitspraak inmiddels! :wink: :hug:

Babywens, hoe is het met de voortekenen? :inlove:

Lin, hoe doet Romée het inmiddels? Hebben jullie al een ritme gevonden?

Marga, hoe gaat het nu met Marieke? Heeft ze nog zoveel krampjes?

Eef, bijna aan de klus! :pray: :pray: :pray:

Iuno, hoe is het daar in jouw buik? Gaat alles goed?

Marlous, houd je het vol met de zwangerschap icm jullie kleine meid?

Benzaiten, hoe lijkt het daar? Je bent ook maar stil de laatste tijd…

MissMe, succes op de werkvloer! Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, weer te gaan werken. :smiley:

Meer kan ik niet meer heugen helaas. :wall:

Hier is het de komende week even wat rustiger. Dakkapel zit er op, de muren van de kamers staan. Nu moeten ze afgewerkt worden. Ben druk met verzinnen van thema’s, en daar spullen voor bij elkaar zoeken. De druk loopt aardig op. Realiseerde me afgelopen vrijdag dat we over 12 weken al zouden mogen bevallen, dus sindsdien tikt mijn bioklok nog veel harder dan hij al deed! :roll: Daarnaast zijn er wat vervelende dingen gaande in onze omgeving, die me nogal van mijn sokken geblazen hebben, en waarvan ik probeer te herstellen. Plus dat ik nu al ruim een week ‘aan de dunne’ ben. Afgelopen vrijdag een extra controle gehad van vk, en alle metingen zijn vooralsnog nog steeds prima, gelukkig. Moet wel de glucosetest over doen, want ik heb helaas de oplossing na bijna een uur alsnog uitgespuugd. :wall: Maar eerst maar eens helemaal beter zijn! :roll: De laatste afspraak bij de fysio is ook achter de rug. De pijn is nu al een poosje redelijk stabiel, dus hopelijk kan ik het met oefeningen en massage zo houden tot ik bevallen ben. Kan ik na de bevalling in januari terug om nog eens recht te laten zetten, en dan hopelijk voorts pijnloos door het leven. :mrgreen: Ehmmmm heb ik nog meer te vertellen…??? Ik heb geen flauw benul! Leuk, zo’n chaotisch hoofd, en veel teveel drukte om me heen. :wink: Oh wacht! Morgenavond komt de volgende sollicitante voor huishoudelijke hulp! Vorige kwam gewoon doodleuk niet opdagen op de afspraak. :shock: :x Die van morgenavond komt via onze thuiskapster, dus hopelijk levert dat beter resultaat op. :wink:

Nou, ik heb jullie wel weer lang genoeg verveeld zo. :wink: :-* :-* :-* Hopelijk zijn alle kamers nu snel af, zodat ik weer rust aan mijn hoofd krijg, en jullie vaker lastig kan vallen! :mrgreen:

Ow spannend becky. Duim hard voor je.

Hier vandaag ook echo gehad ook 17,2 mm. Vavanavond vrijen morgen samenlevingstest. En vrijdag weer echo. Ze verwacht dat ik woensdag een knal ovulatietest heb. En er zat ook eentje naast de eileider.

Spannend Becky en Pearlie!! Wie weet!!

Hier heb ik vandaag wat harde buiken die een klein beetje zeer doen. Hoop toch zo dat het doorzet :pray:

Zal wel niet :smiley: