Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Speciaal voor Han :mrgreen:

Heb overigens de NIET complimenten van mijn vriend gekregen over mijn niet fotograafkwaliteiten :oops:

Becky, ik ga voor je duimen dat de IUI doorgaat en dat het de eerste keer raak is. Het is mij tenslotte ook gelukt :hug: :pray:

Suusy :hug: Hopelijk zijn de zwemmers van je vriend straks gewoon goed!

Tjakkaaaa duidelijker kan niet, fantastisch meid!!! :inlove:

Heerlijke foto’s!!!

De foto’s :inlove:

Mooie foto’s Ukkie! :inlove:

Ik hoop zo volgende week vrijdag ook een positieve test te kunnen showen… Heb agenda het idee dat het raak is, maar durf er niet te veel op te horen…

Heb dikke, witte afscheiding, steken in onderbuik, voel hem regelmatig rommelen, vooral in de avond misselijk… had ik vorige maand allemaal geen last van…

Spannend eef!! :pray: :pray:

Ukkie, duidelijker kan het niet… :mrgreen:

@Amy82 wrote:

Mooie foto’s Ukkie! :inlove:

Ik hoop zo volgende week vrijdag ook een positieve test te kunnen showen… Heb agenda het idee dat het raak is, maar durf er niet te veel op te horen…

Heb dikke, witte afscheiding, steken in onderbuik, voel hem regelmatig rommelen, vooral in de avond misselijk… had ik vorige maand allemaal geen last van…

:pray:

Ik ga door naar volgende maand hoor, ben nu al ongesteld geworden.

Lf van 6 of 7 dagen, Grrr! In juli waren het er ook maar 4 ofzo, augustus weet ik niet. Baal hier behoorlijk van!

Aaaaaaahhhhh dat meen je niet!!! :frowning: :hug:

Aankomende maand hopelijk meer geluk! :hug: :pray:

Hoe heeft jayden het op school gehad?

Ja, ga gewoon weer voor een juni kindje… Baal er wel van hoor!

Jayden heeft het heel erg naar zijn zijn gehad!

Ow nee Eef, ik had het je zo gegund :hug:

Naar om te horen Eef!! :hug:

@Amy82 wrote:

Ik ga door naar volgende maand hoor, ben nu al ongesteld geworden.

Lf van 6 of 7 dagen, Grrr! In juli waren het er ook maar 4 ofzo, augustus weet ik niet. Baal hier behoorlijk van!

een hele hele hele dikke plet knuffel…

samen gaan we voor de juni :slight_smile:

iedereen hier ook gewoon een knuf omdat ik alles wel gewoon mee lees… maar heb echt totaal niet meer de behoefte in forums en alles… maar denk wel aan jullie…

eef en pearlie, :hug:

Hier ziet het er naar uit dat we dan ook eindelijk kunnen beginnen!

De ontsteking is aardig rustig en heb aanstaande maandag mijn eerste echo. Hopelijk verschuift mijn cyclus niet ineens 2 dagen want anders slaan we alsnog een ronde over. In het weekend insemineren ze namelijk niet…

Verder werk ik deze week nog halve dagen en ga ik vanaf maandag weer vollop aan de slag. Zal wel weer wennen zijn, maar is niet anders. Moet het echt even volhouden want heb het echt zo niet meer naar mijn zin :silenced:

Hoe is het hier verder met de rest van de meiden?

:-*

Spannend beck!

Eef, balen, op naar een juni kindje!

Hier laatste week vrij, maandag weer befinnen. Sinds 11 april ongeveer thuis, dus zal erg wennen zijn!! Met J gaat alles goed, donderdag zinn 2e enting,en zaterdag alweer 3 maanden :shock: ik geef nog steed BV daar ben ik erg blij mee. Vanaf volgende week dinsdag naar babyzwemmen.

Meiden die al moeders zijn, wanneer gaven jullie vast voeding en hoe, pureerd, potje of rapley??

Missme, hier vanaf 6 maanden, daarvoor echt alleen bv gegeven. Met 6 maanden ging het wel snel met bijvoeden, hebben niet lang achter elkaar groente, fruit en brood geïntroduceerd, zodat hij wel snel op het schema zat wat hij mocht hebben.

bedankt voor de knuffels allemaal!

Missme, ik ben ook met 6 maanden begonnen, met een potje wortel. Heb geprobeerd om zelf te koken en te pureren maar dat vond Marijne niet lekker :roll: We zijn langzamerhand de stukjes wat groter gaan maken. Rapley vond ze niks, ze was een beetje lui geloof ik :mrgreen: wilde gewoon lekker gevoerd worden.

Bij ons ging het niet echt snel, ze heeft veel tijd nodig gehad om er aan te wennen.

Becky wat fijn dat jullie mogen :dance:

Eef :hug:

Ik hoop dat je cyclus snel weer een beetje normaal is, gewoon zo jammer dat je jezelf niet ‘even’ zwanger kunt maken he :wall: Maar je lf wordt dus wel steeds langer? Dat is op zich een goed teken toch?

Han waar ben je??

Ukkie wat een prachtige foto :inlove:

Hier gaat alles wel z’n gangetje, een beetje wisselend qua energie. Deze week kan er weer meer dan vorige week, toen kon ik alleen maar werken en dan op de bank :roll: . Ik begin hem alleen steeds meer te knijpen over de bevalling :shifty: beetje vroeg om nu al zorgen over te maken maar ja…

Marlous, ja lijkt er wel op ja, dat mijn lf wel langer wordt. Hopelijk deze maanden gewoon zoals hij zijn moet :pray:

en nog 14 weken, jee! :dance: :wink:

Ja gaat snel he :wink: hoop eigenlijk iets korter :shifty:

Marijne was er met 38 weken, dus ik hoop hoop hoop echt op …eh … een gezond kind :shifty: :oops: …ergens tussen 7 en 20 december :mrgreen:

Ach ja hopen kan altijd he.

Het kan zelfs nog 2013 worden :roll: