Ff een snelle reactie… Suus, zwanger worden van een stoeptegel… ik ben nogal een visualiserend persoontje… HILARISCH! Maar goed, begrijp dat je je zwaar kl*te voelt!!! Dikke :hug: voor jou!!
And again, ben ik aan het kijken naar de “vind ik leuk” knop :wall:
Pff, dit gaan twee hele lange weken worden :wall: Heb al de hele dag lichte krampjes en worden nu steeds erger…volgens mij is het nu mijn eispriong, maar weet dat dus niet zeker :wall:
Eef, Han en lin, even een dikke :-* Gewoon zomaar!
Voor de dames die nieuw op mijn facebook staan :mrgreen: Graag niet over kindjes praten op mijn facebook…er zijn er niet veel die weten dat we daar mee bezig zijn :shifty:
Voor de dames die nieuw op mijn facebook staan :mrgreen: Graag niet over kindjes praten op mijn facebook…er zijn er niet veel die weten dat we daar mee bezig zijn :shifty:
en dus kan han beter haar ene post op fb helemaal verwijderen denk ik… voor nieuwsgierigen die stukjes van jou gaan zoeken :-*
@han… nee hoor wees jij maar niet stil! lekker babbelen!!! dat het hier nu wat minder gaat…dat komt wel weer goed hoor! is een hoop oud zeer… maar dat vind zijn plek wel!
@luno tja…dan kan je niks anders doen dan niks doen hihi…
bij mij waren ze idd pijnlijk… (mijn man dacht dat het begonnen was hihi) hopelijk worden ze minder bij je!
Ik bouw werk idd langzaam op ja. Vorige week donderdag en deze week 2 uur in de ochtend, vanaf volgende week gaat Jayden overblijven, dan ga ik het wat verder opbouwen…
Bevalt het wel een beetje? Dan ben je er op deze manier toch een beetje er tussenuit. :hug:
Hier zit ik de hele tijd mezelf gek te maken :wall: Denk steeds, voel ik iets?? :oops: Terwijl ik weet dat ik nog helemaal neits kan voelen hoor…Maar toch,.
Net mijn symptomen van mijn 1ste zwangerschap bekeken :**: …maa die heb ikgenoteerd vanaf 5 dagen over tijd…Dus daar heb ik ook helemaal niets aan…en daarbij weet ik ook wel dat elke zwangerschap anders is…maar was even benieuwd…
Viond het wel spannend omdat we nu daadwerkelijk kans maken…
Vind het alleen jamemr dat ik vanaf 12 oktober mag testen en laten mijn ouders net die dag naar Suriname vliegen…
Denk dat ik ga proberen om het een week stil te houden, want ik krijg als ik positief test ook veel eerder een echo…die zal ik dan per mms sturen :mrgreen:
Hebben tegen mijn ouders gezegd dat we pas mogen testen vanaf 15 oktober
Becky, de kramp kan ook van de IUI komen. Ik heb van de IUI zelf helemaal niets gemerkt, alleen de eendenbek was wat vervelend, maar heb wel de hele dag kramp gehad. Fijn dat je al zo vroeg een echo krijgt, waarvoor krijg je die? Ik krijg hem pas met 8 weken en hoor vaak dat dat al vroeg is.
Babywens, hoe gaat het nu?
Ik ga nog even een middagje mijn presentatie en verdediging voorbereiden. Straks dus weer meer tijd om te reageren :mrgreen:
Ik was net voor de IUI geweest, moest echt nodig maar dacht dat IUI makkelijker ging met een volle blaas :oops: Gelukkig mocht ik nog even van tevoren. Een dag later had ik nog wel wat kramp maar niet meer zo erg als de dag zelf. Ik heb van het slangetje zelf niets gevoeld, terwijl ze toch flink heeft lopen wroeten. Ze kreeg hem er niet in en kwam toen met een grote tang aan en daarmee lukte het wel. Maar ik dacht dat ze een grote schaar in haar handen had en dacht echt HEEEEELP, wat ga je nu doen :oops:
Lijkt me zo eng… Iemand die daar beneden zit te wroeten, en je weet wel ongeveer wat ze doen, maar je kunt het niet echt zien, zeg maar… En dan daarna de onzekerheid…
Ik vind het op de normale manier al zenuwslopend! :oops:
Ik was net voor de IUI geweest, moest echt nodig maar dacht dat IUI makkelijker ging met een volle blaas :oops: Gelukkig mocht ik nog even van tevoren. Een dag later had ik nog wel wat kramp maar niet meer zo erg als de dag zelf. Ik heb van het slangetje zelf niets gevoeld, terwijl ze toch flink heeft lopen wroeten. Ze kreeg hem er niet in en kwam toen met een grote tang aan en daarmee lukte het wel. Maar ik dacht dat ze een grote schaar in haar handen had en dacht echt HEEEEELP, wat ga je nu doen :oops:
:lol: :lol: :lol:
Bij mij kwam ze er ook niet in, dus heb ik mijn kont wat omhoog gegooid :oops: Maar ik voelde hem wel degelijk. hoop ook echt dat dit de enige keer (voor nu) is dan. En dat de tweede keer zal zijn wanneer we voor een tweede kindje gaan
Han, ja, ik denk dat beide manieren wel zenuwslopend zijn hoor Alleen wat ik hier ‘erg’ aan vind, is dat als het niet gelukt is, we volgende maand weer het hele riedeltje moeten doen…en daar kijk ik wel een klein beetje tegenop :oops: