Marga, af en toe een beetje buikpijn, verder geen klachten. Het is alleen zoveel en zo dun, niet normaal…
Sorry trouwens als ik niet veel op je stukjes over Marieke reageer. Heb er moeite mee merk ik. Maar voor de anderen gewoon blijven schrijven hoor!!
Marga, wat is een spreidbroekje ?
Argghh mijn toetsenbord blijft af en toe vastzitten…
Heb vandaag alles bijgelezen in het ziekenhuis. moest weer eens een dagcurve bloedprikken. Deed nog zeer ook deze keer, normaal voel ik er weinig van.
Gisteren toch nog wat babykleertjes gekocht. Wilde niets meer halen, want heb al behoorlijk wat en ga maandag met mijn moeder shoppen. Plus de kleertjes die je nog krijgt… Maar heb maar voor 4,50 euro gekocht Was 50% korting op de aanbiedingen. Kon het niet laten
het lijkt mij ook dat een brilletje voor het kind ook fijner is, ipv uitstellen. Er wordt niet voor niets aangegeven dat ze het nodig hebben. En het eerder eraan wennen lijkt mij ook prettiger.
hey iedereen,
hmmm ik zat terug te lezen ik dacht dat ik al op iedereen had gereageerd, maar ik zie het nergens… :think:
even terug denken…
Lin, hoe is het met de kleine???
Han, een zooooon :lol: leuk!!
Marga, heb al gereageerd bij de mama’s
Eef, jaaa eindelijk, nog even en je kan er weer voor gaan!!!
Babywens, leuk he shoppen!! Wij hadden zoveel gekregen, ik ben blij als ik weer iets nieuws “mag” kopen…
ukkie, spannend!!
becky… :think:
hier wat terugloop BV gehad, ben er 200% meebezig om het weer goed te krijgen, het gaat de goede kant op!
J slaapt nu vaak van 19.00 - 6.00 super dus
vandaag eerste prikjes gehad, hij is nu 59,5 cm en 5690 gram.
Eef, voor jou nog even :hug:
Tygo heeft het beter gedaan dan de vorige keer, dus een bril is nu niet eens ter sprake geweest deze keer. We waren nu ook 's morgens ipv 's middags en hij slaapt super goed de laatste tijd. Heeft er vast allemaal mee te maken.
Marga, wat hoor je de uitslag van de echo laat zeg! Hoop op een goede uitslag, spreidbroekjes zijn niet leuk, maar als het nodig is dan is het maar even zo.
Hier is vanmiddag de wijkverpleegkundige geweest. Die was helemaal verliefd op romée, iedereen valt wel op haar mooie dunne wenkbrauwtjes. Maar ze is eindelijk over haar geboortegewicht heen. vier kilo nu, maar daar is niks van te zien omdat ze zo ontzettend lang is. T is gewoon al mijn kleine topmodel! :inlove: haha
Ik spring er vanaf hier ook weer (een beetje) in als jullie dat goed vinden. :oops:
@ babywens
spreidbroekje zijn een soort van beugels die baby’s met heupproblemen voor kortere of langere tijd aangemeten krijgen, zodat de heupjes in de juiste stand gaan groeien. Heet spreidbroekje omdat zo’n ‘broekje’ de beentjes dus in de juiste, zgn spreidstand houdt.
@ Han
Weer en goede echo begrijp ik (niet zover teruggelezen) en nog steeds een jongen. :dance:
@ Marga
Hub weer een baan, lekker hoor! :thumbup:
@ Eef
Grote schoonmaak dus en daana dan op naar een brusje! :-*
@ Benzaiten
Spannende tijden komende tijd dus… :hug:
@ Becky en Ukkie
:hug: omdat het bij jullie allemaal niet zo mee wil zitten (met van alles en nog wat).
En verder hoop ik dat ik niemand vergeten ben…
Vandaag afsluitende gesprek gehad met de psychologe + team die de oudste de afgelopen 3 weken heeft onderzocht. Eenduidige diagnose hebben we niet gekregen (is hij ook nog wel erg jong voor), maar er zijn weldegelijk wat dingetjes die niet ‘normaal’ zijn en op den duur voor problemen kunnen gaan zorgen, voorl straks op de basisschool. Daarvoor gaat hij nu de komende tijd ook therapie krijgen en wij ondersteuning thuis. We zullen iig tot volgend jaar zomer ook regelmatig op controle moeten komen om goed bij te houden hoe alles loopt en als blijkt dat de therapien/veranderingen thuis volgend jaar zomer niet het gewenste resultaat hebben, gaan ze hem nog een keer testen, maar dan wel (meer) gericht op specifieke diagnoses. Voor nu dus helemaal happy met de uitkomst van het toch wel (iig voor mij) slopende onderzoek…
hoi meiden we zijn weer thuis! Zal later uitgebreider reageren, eerst maar eens bijlezen
Welkom terug! Fijne vakantie gehad?
Iuno, fijn dat ze iets gevonden hebben bij je zoontje. Hopelijk werkt de therapie.
Welkom terug Marloes :mrgreen:
Ik krijg morgen de IUI al :shock: Gisteren de Pregnyl laten zetten in het ziekenhuis en nu heb ik een zere kont. Doet echt best pijn. Hopelijk is het maar 1 keer nodig en kan ik het recept voor de volgende keer weggooien.
Wat spannend Ukkie!!!
Welkom terug Marlous!
Ukkie, morgen al! :shock:
Ja, morgen al. Er was 1 eitje van 17mm en 3 iets kleinere. En dat was dus op dag 12. De vorige keren was er op dag 12 nog helemaal niets te zien en was er uiteindelijk ook maar 1 eitje. De Clomid heeft dus goed zijn werk gedaan gelukkig. Want mocht de Clomid niet werken en deze poging niet lukken dan had ik Puregon moeten gaan spuiten. En dat moet iedere dag, dus dat had ik (nou ja, mijn vriend dan) dus echt zelf moeten gaan doen. Maar mocht deze poging niet slagen dan krijg ik dus gewoon weer Clomid :mrgreen:
Ukkie spannend!!!
J heeft 38 ·c ivm prikjes gister
Waaaaaaaaa Ukski, morgen al!!! :o :shock: Oh meid, ik ga zoooooooooooo hard duimen voor jou, voor jullie, voor dat mooie kleine wondertje!!!
MissMe, awww prikjes! Ik vind het altijd zo zielig! :hug: Kan nog paar daagjes last blijven houden hè? :-*
@ukkie27 wrote:
Iuno, fijn dat ze iets gevonden hebben bij je zoontje. Hopelijk werkt de therapie.
Welkom terug Marloes :mrgreen:
Ik krijg morgen de IUI al :shock: Gisteren de Pregnyl laten zetten in het ziekenhuis en nu heb ik een zere kont. Doet echt best pijn. Hopelijk is het maar 1 keer nodig en kan ik het recept voor de volgende keer weggooien.
WOW spannend joh!!!
Ukkie, wat een fantastisch nieuws!!!
:dance: :dance:
Mijn buik is al een paar dagen in opstand… Bij alles wat ik eet begint hij te rommelen, kreunen en heb ik het gevoel alsof er een vulkaan daarbinnen zit (bubbels die omhoog komen en openbarsten).
Ook begin ik dan windjes te laten. :oops:
Ik weet dat het niets betekent, maar irritant is het wel! :evil:
Hoi meiden,
Hier even een kleine update van mijn kant uit.
Operatie is goed gegaan. Wel een grotere ingreep dan normaal. Bloed ook nog erg veel en ben daardoor erg trillerig en draaierig. Eet dus dan ook zo ijzerrijk mogelijk. Gelukkig is J echt mijn rots in de branding! Hij helpt me zo goed :inlove:
Qua gevoel…zit ik in een rollercoaster. We hadden gehoopt deze maand ook een IUI te kunnen doen maar daarvoor is de wond te groot en zal het een te grote aanslag op mijn gezondheid zijn…Dus we moeten deze maand echt overslaan. Heb er nu wel vrede mee, maar baal ook wel weer.
Belangrijkste nu is dat de wond mooi gaat genezen en hopelijk niet al te zeer blijft doen want momenteel voel ik me best hulpeloos. J moet me helpen met aankleden want zelf lukt dat niet goed. Ook het spoelen kan ik niet alleen en daar helpt J me gelukkig ook erg goed bij.
Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar ben nog erg moe en onthou nog niet alles :shifty: :oops:
Fijn dat de operatie goed is gegaan!
Nu eerst goed herstellen en genieten van de goede zorgen van je hub. :-*
Becky, fijn dat alles goed is gegaan!! enne, zelf herstellen is nu eerst het belangrijkste hoor :hug: jullie iui komt nog wel :-*
Rustig aan Becky! En die IUI komt wel! En wees maar trots op je mannetje! :inlove:
Hoe was je vakantie Marlous?