hebben wij weer…
waren water aan het bijvullen, waterniveau steeg maar niet… kraan uit, ja hoor, water zakte -> lek! help… hebben gelukkig zo’n familiezwembad, die opgeblazen, met dompelpomp water uit vijver het bad in gedaan, en toen vissen maar, letterlijk en figuurlijk… Vijver van 12.000 liter en 13 koikarpers… pfff…
Wat een werk amy! Gelukkig hebben jullie de koi’s kunnen redden. Mijn vader heeft ook zo’n mega vijver, als ik al zie hoeveel werk hij eraan heeft al zonder een lek, wens ik jullie enorm veel succes!
ja, en nu maar hopen dat de koi’s het niet afleggen door de stress…
had ik al gezegd dat mijn ongi ineens over lijkt? niet normaal. hoe snel het kwam opzetten, zo snel lijkt het ook ineens weg te zijn…
maar het was deze keer ook heel raar…
normaal heb je wel stolseltjes enzo erbij zitten, had ik nu nagenoeg niet… het was alleen zooooooooooo dun, niet normaal…
Misschien dat door de warmte bloed dunner was? Tja, je verzint wat !
Hoop dat ik van dochterlief mag slapen nu… echt een avondmens en slaapt dan ook nog eens de hele nacht door!
Even duimen voor Ukkie!!
Even een kort berichtje, want wij gaan zo naar The Little Mermaid :mrgreen: We hebben vanmiddag de IUI gehad en het viel heel erg mee, we hebben alleen bijna een uur moeten wachten nadat we het zaad weer hadden opgehaald :?
Spannend!! En hoe gaat het verder? Is het nu afwachten?
als het goed is 2 weken afwachten ja, en dan een positieve test krijgen
en dan gaan Ukkie en ik naar de meimama’s toe :mrgreen:
net deel 5 nog eens doorgelezen, de paar dagen voor 15 oktober, dat ik mijn positieve test had, zo leuk om te lezen :inlove: maar ook confronterend… en dan de mk van Linda erbij…
Laten we t hopen dat jullie naar de meimama’s gaan!
Heb datzelfde deeltje ook eens nagelezen Eef, enorm huilen toen… Wat kan er toch een hoop veranderen in een paar maanden tijd…
Dat had ik laatst met het foto-draadje van de juni-mama’s…
Wat is er toch ontzettend veel gebeurd het afgelopen jaar…
Foto topic juni mama’s heb ik al heel lang niet gekeken, ga ik voorlopig niet doen ook… Veel te confronterend…vind de foto’s die op facebook voorbij komen meer dan voldoende
@Amy82 wrote:
Foto topic juni mama’s heb ik al heel lang niet gekeken, ga ik voorlopig niet doen ook… Veel te confronterend…vind de foto’s die op facebook voorbij komen meer dan voldoende
Meis toch. Tranen schieten weer in mn ogen. He.
Was je alvast maar weer wat maanden verder en zwanger.
:hug:
Becky sterkte met je herstel. Heb je ijzertabletjes? kr.vat verkoopt ze ook.
Ukkie :dance: nu dagen aftellen naar een positieve test
Linda wow doorslapen? nu al, prachtig. hier ging het de goede kant op half zes maar vannacht was het kwart voor vier.
Hoe is het met de koi’s Eef?
Wij hadden vrijdag konijnenstress en dat is helaas niet goed gegaan.
Vorige week als een razende konijnenren getimmerd en een nachthok gekregen van een vriendin. We vangen konijntjes op uit een verbroken relatie. Het sneu is dat ze niet al te best verzorgd zijn de laatste tijd en dus elkaar in de weg zaten. Een van de konijnen had een lelijke wond.
Toen ze bij ons waren snel alles in orde gemaakt maar binnen het uur was hij aan het schokken en helaas overleden.
Zo jammer het was echt een vriendelijk kinderkonijn. Heel knuffelig en aaibaar. Daniel was ook erg verdrietig. “nu heeft hij niet kunnen rennen en spelen in zn nieuwe huis”
Principieel vang ik liever volwassen dieren op maar nu hebben buren twee nestje dus zo direct gaan we twee babykonijnen ophalen die al weg mogen.
Zal vanmiddag eens wat foto’s maken.
Marga, dank je wel. Ik slik nu vitamine totaal(geloof dat het zo heet)
Ik hoop maar dat het allemaal een beetje helpt :shifty:
Mijn spiraal gaat er 3 Sep uit weten nog niet of we voor een 2de kindje gaan,is even dubio (zie voorstellen topic) hihi suc6 meiden
Sorry ik zie 2011 staan!
Kroelkippie heeft nu al last van ohol geslagen hormonen :lol:
Alles goed Becky?
Waar is iedereen? Joeoeoehoeoeoe
Ikea viel vandaag tegen. Erg druk en gewoon geen leuke dingen zoals anders.
Volgens mij moet ik binnenkort ongesteld worden. Ben strontchagerijnig, koppijn en mn emoties vliegen van links naar rechts en van boven naa beneden. Als je begrijp wt ik bedoel :wall:
haha die kroelkippie, geeft niks hoor
Marga, dan hoop ik niet dat het bij jou net zo erg is als bij mij was, 1e keer na bevalling. :mrgreen:
wat wel raar was, ik had de 23e week met bruinverlies, waarloop loop ik 29 dagen dan compleet leeg…
Het gaat de goede kant op. Spoelen is nog steeds een crime, maar ja, wat wil je. De wond is nu een stuk groter en dieper als normaal.
Morgen wordt ik gebeld door de arbo en ben benieuwd wat die gaan zeggen… Ik wil zelf vanaf volgende week gaan proberen met werken maar wel met aangepaste tijden in verband met het spoelen en de hygiene. Maar of ze het daar mee eens zal zijn :think:
Vrijdag moet ik voor controle naar de chirurg en ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Ben wel blij als hij weer helemaal dicht is en wij ook weer mee mogen doen :oops: :inlove: