Aug/Sept-stoppers 2011 #16 Babywens aan de BIB!

Ha jah, dan is dat dus misschien toch een menstruatie geweest!

Wie weet! Voor Quincy had ik een ronde 29 dagen en was toen zwanger… :pray:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Dat is al tweemaal goed nieuws vandaag! Dat zijn de dagen die ik graag voorbij zie komen… :mrgreen:

‘Fijn’ dat je ongesteld bent geworden! Weet je in ieder geval weer waar je aan toe bent. Die onzekerheid is ook niets.

Gaan we aardig gelijk op eef. We zijn straks gewoon samen zwanger.

Pff forum leekertraag voor de foon

Han :inlove:

Becky, veel succes woensdag. Hopelijk ben je weer snel opgeknapt.

Eef :hug: Hopelijk is dit de laatste keer voor nu dat je ongesteld wordt :pray:

Ik heb vanmorgen een echo gehad en er was 1 eitje van 13mm. Verder waren er nog 3 die iets kleiner waren en daarvan kon ze nog niet zeggen of ze verder gingen groeien. Hopelijk gaan ze niet alle 3 groeien want dan heb ik 4 eitjes en moeten we waarschijnlijk deze ronde overslaan. Donderdag weer een echo, maar de Clomid heeft in ieder geval zijn werk gedaan want normaal was er op dag 10 nog niets te zien :pray:

Spannend Ukkie!!! :pray: :pray: :pray:

Goed nieuws Ukkie!

Spannend Ukkie!!

Benzaiten, hoe was het met jou bij de ha? Heb dat gemist…

@Amy82 wrote:

Ik ben ongesteld geworden!! wist niet dat ik daar zo blij mee kon zijn!! :dance:

Super meis! Beetje van de vakantie kunnen genieten?

Ukkie, goed nieuws!!

becky, sterkte morgen!

We hebben een verwijsbrief gehad voor de gynaecoloog en hebben voor volgende week vrijdag (31 augustus) een afspraak daarmee staan.

Ok, spannend!

Dat was een goeie dag gister!!

Han fijn hoor alles goed met de echo. Ik heb je menneke al bekeken :inlove: prachtig.

Eef eindelijk… ongesteld nu op naar je eisprong. :dance:

Hopelijk heeft je lichaam de draad weer opgepakt.

Ukk waarom zijn vier eitjes te veel? Hoe meer hoe beter of niet :think: of is het risico van een meerling dan te groot.

Becky sterkte, denk aan je :-*

Vanochtend de wekker op 7 uur gezet om alvast te oefenen voor school weer. Wat was dat vroeg! Tegen achten gingen we pas naar beneden.

Nog anderhalve week en dan begint hier het ritme ook weer.

Manlief heeft weer werk en start als alles goed is per 3 sept. heel fijn want samen thuis is gezellig maar niet als de reden ww is. We hebben nu wel genoten van de eerste tijd samen met Marieke en dat is natuurlijk uniek. Niet veel vaders zijn in die positie.

Marga, wat fijn dat je man weer werk heeft!! Hier moeten we volgende week ook maar eens oefenen op tijd klaar te zijn met z’n allen… Draagdoek is uitgezocht, hoeft de kinderwagen ook niet mee naar school. Leek me wel heel handig! De kleine meid wil weer eens alleen maar op mijn buik slapen, eens zien of ik haar nu in de wagen kan leggen…

Hoe zou het nu met Becky zijn?

Mijn hemel, ik loop leeg… :shock: mijn lichaam is echt een grote schoonmaak aan het houden zeg… Vandaag dag 3, hopelijk wordt het morgen minder :pray:

Dat is vast heel goed voor je lijf! Al is het natuurlijk niet heel erg prettig, maar alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Straks weer met tygo naar de oogarts, hoop dat we weer onder een brilletje uit kunnen komen, maar goed… als het beter is voor hem en zeker straks op school… we zullen zien!

Ik hou het er maar op dat mijn lichaam nu alles schoon aan het maken is voor een nieuwe zwangerschap :inlove: als het nu raak zou zijn, beval ik gewoon 2 keer pijn een jaar tijd :shifty:

Linda succes bij de oogarts!

Eef, back with a vengeance, dat lijf van jou, hm? :wink: :-

Lin, succes bij de oogarts vanmiddag! Robyn heeft sinds groep 4 pas een bril, en sindsdien zijn haar resultaten enorm verbeterd, dus misschien is het wel beter voor hem als hij toch nu al een bril krijgt aangemeten. Kan hij er nu vast aan wennen, ipv dat dat nog moet als hij al een poos op school zit…

Marga, wat geweldig dat je man weer werk heeft gevonden! Zal hem, en jou, vast goed doen!

Ukski, ik duim voor je hoor!!! Komt vast goed!

Ik ga vanmiddag het lijstje weer updaten, denk ik, hoop ik.

Boel loopt hier nog steeds niet bepaald volgens het normale ritme, zeg maar! :lol:

Weet inmiddels wel dat ons nieuwe bed begin volgende week zou moeten komen.

Heb ML gister laten bellen, want ik kan gewoon echt niet meer liggen in ons huidige bed. Doet me zoveel pijn, dat stomme dunne matras met die latjes eronder… :frowning:

Zo om half tien weer naar de fysio, en daarna fiets ik met de jongste naar de wijk hiernaast, naar de bieb. De bieb hier in onze wijk is aan het verbouwen. Weer wat boeken halen over borstvoeding en zwangerschap en zo. Blijft leuk om te lezen. :mrgreen:

Dusseh… Tot vanmiddag??? :mrgreen: :-
:-* :-*

Heerlijk dat je man weer werk heeft Marga! Samen vrij zijn is heerlijk, maar niet als er een in de WW zit.

Ik duim voor je dat het deze maand raak is Eef!

Heel veel succes bij de oogarts Linda. Zelf kreeg ik een bril in groep 6. Ik kwam toen op een middag thuis met wel hele rare plaatsnamen (topografie)! Onbewust schreef ik altijd alles over van het meisje wat naast mij zat, maar die was die dag ziek. Toen moest ik opeens alles rechtstreeks van het bord schrijven…

Heerlijk dat jullie nieuwe bed bijna komt Han! En voor het lijstje: 31 augustus afspraak bij de gynaecoloog en 1 september NOD.

Linda, daniel loopt ook al anderhalf jaar bij de ki. oogarts. En waarschijnlijk gaat hij deze herfst aan de bril. Ze zeiden eerst te willen wachten tot grp 3 maar hij is usdanig achteruit gegaan dat het eerder wordt. En dan kunnen ze er alvast aan wennen. Bij kleuters wordt dat toch makkelijke geaccepteerd in de klas. Later kan het toch een pestpunt worden. En hij kijkt zelf ook veel prettiger de wereld in lijkt mij.

Ben benieuwd in iedergeval.

Eef :hug: grote schoonmaak. Nog extra klachten? rug of zo.

Han wat fijn een nieuw bed. Weet er alles van. Heb twee jaar rugklachten gehad en heeeeel wat fysio uurtje tot het nieuwe bed kwam, alles over!

Lastig he dat ritme weer oppakken.

Iedereen bedankt namens manlief. Hij loopt hier met een brede glimlach rond. Laatste details zijn van middag besproken. Volgende week twee dagen proefdraaien en dan het echte werk.

Daniel gaat toevallig vanavond naar oma dus wij gaan het met zn drietjes even vieren. Hapje buiten de deur en we zien wel wat de avond ons nog meer brengt … :wink:

O ja Marieke heeft heupecho gehad. Volgende week donderdag pas de uitslag. Ik hoop dat ze geen spreidbroekje hoeft. :pray: