Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Ik ga om half vier voor je duimen Becky!!

Ik duim ook voor je Becky!

Dank jullie wel meiden! :-*

Beks, duim voor je.

Eef, vind het ook heel knap hoor :-). Maar dacht misschien dat als je tempt dat je dan sneller een helderder beeld zou hebben :-).

Duim voor dikke streepjes :slight_smile:

@amy ik had de eerste keer naar G* ook geen ei… Maar de keer erop wel, en die hebben we toen ook benut voor J… Probeer je niet teveel te focussen op dit ei…Als je maar weer gewoon ’ ongesteld’ word dan kan je daarna met een hele goede start klare cyclus beginnen al weet ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, zo voelde dat voor mij toen ook niet hoor, ik was maar op een ding gefocust en dat was op een kind…

Ik ben er ook nog hoor, safe and sound! :shifty:

Kreeg geen berichtjes meer dat er gepost was, en bovendien is het belachelijk druk hier. Wel druk aan de whatsapp met Eef, dus niet helemaal stil. :wink:

Becks, duim voor je voor vanmiddag!!! :-* :hug:

Wat een botte trutten daar zeg, heb veel zin om ze eens even flink te komen schoppen, zo ga je toch niet met mensen om die in zo’n situatie zitten?!?!?!?! :evil: :evil: :evil:

@babynr3 wrote:

@amy ik had de eerste keer naar G* ook geen ei… Maar de keer erop wel, en die hebben we toen ook benut voor J… Probeer je niet teveel te focussen op dit ei…Als je maar weer gewoon ’ ongesteld’ word dan kan je daarna met een hele goede start klare cyclus beginnen al weet ik dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan, zo voelde dat voor mij toen ook niet hoor, ik was maar op een ding gefocust en dat was op een kind…

Ja ik heb ook zoiets, laat me anders gewoon ongesteld worden, en dan weer hopen op mijn normale cyclus van 28 dagen…

Veel succes Becky!

Becky, hoe was het bij de gyn? Ben benieuwd. In ons ziekenhuis doen ze de samenlevingstest niet eens omdat zij van mening zijn dat een negatieve test helemaal niets zegt.

Welkom Benzaiten :mrgreen:

Suusy, is dit de eerste maand dat je je temperatuur bijhoudt? Als je nu nog geen eisprong hebt gehad en je cyclus heeft voor jou een normale lengte dan lijkt het erop alsof je LF aan de korte kant is.

Eef, ik zal voor je duimen dat je snel een positieve ovutest hebt :pray:

Ik heb afgelopen zondag mijn scriptie weer ingeleverd. Ik moet nu de conclusie nog schrijven en eventuele correcties (hopelijk zijn het er niet veel) en dan is hij af :mrgreen:

Mijn operatie is nu definitief de 25e. Ik ga ervan uit dat ik aankomend weekend of begin volgende week ongi wordt en dan heb ik met de 25e net wat meer marge dan met de 18e (mag namelijk niet ongesteld zijn). De 25e komt ook beter uit met mijn scriptie want dan heb ik nog een weekje extra om zoveel mogelijk af te ronden. Heb geen zin in een hoop stress na de operatie omdat ik nog veel moet doen. Misschien kan ik wel 2 weken helemaal niets en dan heb ik wel een probleem.

ucks: Nee hoor, niet de eerste keer dat ik temp. LF is meestal rond de 12 dagen soms een uitschieter nar 11 of 13 dagen. Wel lang geleden dat ik geen echt positieve test heb :frowning:

Je operatie e 25e :hug: Suc6 alvast!!

HOpen dat je scriptie is goedgekeurd!!

Becks!!! heus niet nieuwschierig :liar: :liar: :liar:

HOop zo dat je een lichtje hebt aan het eind van de tunnel :pray: :pray:

Eef :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

zo wij zijn weer terug van weekendje oost duitsland… heerlijk genoten en bram helemaal… heerlijk groot en met opa spelen en 4 honden… de jack russell vond bram geweldig die had eindelijk iemand van haar nivo hahaha…

mijn schoonvader heeft een telezoom lens en die wil ik nu ook hahaha… mooie fotos.

beetje terug gelezen,

@becky wat een %^#@%#*@(# maar hoop dat het toch goed komt. las dat je vandaag nog een keer moest… hoe was het gegaan…

@amy heleeeee dikke knuffel…

@linda ook alles goed.

@Benzaiten welkom hier bij deze heerlijke meiden clubbie…

@han ook dikke knuf enne heb je deel 2 al uit… ik moet nu wachten tot de volgende maand dan kan ik deel 3 kopen… zucht zwijmel ik ben verliefd of een fictief personage hahaha… pffff.

uhm wie waren er nog meer… teveel… haha maar allemaal een dikke knuffel van mij en bram

Becky, hoe was het?

Ukkie; Fijn dat je scriptie nu iig zo goed als af is! Hopelijk alles afgerond voor de operatie en hopelijk ben je niet ongesteld wanneer de operatie gepland staat!

Nog 1 nachtje en ik ga bibben dames… pfff wat vliegt de tijd! Ben er echt gewoon nog lang niet aan toe in mijn hoofd!

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Ons draadje lijkt wel vervloekt of zo!!! :evil:

Hoi meiden,

Nou niet zo heel goed nieuws.

Het blijkt dat j zo goed als onvruchtbaar is voor de normale manier. Zijn lichaam maakt anti stoffen aan waardoor het zijn eigen zaadjes niet als eigen herkent. Hierdoor komen de antistoffen op het zaadje en kan het bij mij niet verder mijn bm in.

Het is ook mogelijk dat er op de spermacellen antistoffen aanwezig zijn waardoor het sperma zijn bewegend vermogen verliest, de zogeheten immunologische infertiliteit. De antistoffen die op de zaadcellen aanwezig zijn, binden zich aan het baarmoederhalsslijm, waardoor de voortgaande beweging van het sperma verandert in een beweging ter plaatse. Het transport naar de eileider wordt hierdoor geblokkeerd

De enige oplossing is proberen met IUI en als dat niet aanslaat toch door naar IVF. We zijn dus even uit het veld geslagen hier :cry:

De eerste poging kan echter pas in september plaats vinden want mijn nieuwe eisprong zal plaatsvinden in de periode dat de afdeling gesloten is ivm vakantie.

Ik duik nu lekker samen met j ons bedje in. Even tijd voor elkaar.

:-*

:hug: :hug: :hug: :-*

Ben sprakeloos…

Er zijn er hier maar twee van de 13 die zonder al teveel problemen…

:cry:

Ik weet even niet wat ik moet zeggen…

Je gaat naar het ziekenhuis met het idee dat het vast iets kleins is wat ze zo op kunnen lossen en dan krijg je dit te horen.

Oh meis, daar zat je niet op te wachten :hug:

@ Becky

:frowning: :hug:

Maar ondanks alles wel ‘fijn’ dat jullie nu weten waarom het maar niet spontaan wil lukken en dat er mbv IUI/IVF wel nog een kans is, ipv dat jullie nog weet-ik-hoeveel-maanden zelf zouden hebben aangetobd, steeds met valse hoop… :hug: :-*

Heb je net gesproken.via whatsapp, hele dikke knuffel voor jou lieverd! En geef er ook en aan j!

Oef dames, heb ik verlof, kan ik jullie nog niet bijhouden, ik lees wel zoveel mogelijk mee maar soms raak ik jullie ff kwijt omdat ik een melding mis :?

Allereerst gewoon een grote :hug: voor Eef, ik hoop dat je snel wat moois hebt om naar uit te kijken :hug:

Becky: wat een rotnieuws zeg! :hug:

Ukkie: succes met de operatie hopelijk heeft die het gewenste resultaat :pray:

Benzaiten: Welkom, en bekende naam: onze Somali heet Benzai, iets zegt me dat jij ook in de katten zit :wink:

Hoe ist met de beebjes (in en uit buik)?

En Lindaa mag bijna bibben!

Zal ik er nog maar wat goed nieuws ingooien dan? Hier gewoon 2 stuks hollands welvaren in m’n buik: grote kerels die zich niks aantrekken van het feit dat ze de ruimte moeten delen :stuck_out_tongue: Zijn we hardstikke blij mee natuurlijk. Al voelt het soms wel oneerlijk hoor als ik zoals gisteren een meidje op de poli stilletjes zag huilen: overduidelijk foute boel :frowning: En dan Eef hier die het meest vreselijke moet doormaken. De meiden bij wie het zoooo lang moet duren en die nu in de molen zitten/gaan. De meiden die miskramen hebben gehad of hele zware zwangerschappen. Kom ik ook ff aanhuppelen met m’n ongecompliceerde tweelingzwangerschap. Ik kan er niks aan veranderen maar had net zo lief gehad dat het hele cluppie hier gewoon allemaal 1 gezond kindje had gekregen :?