Becky meis, bah!!! En ik zit me druk te maken omdat er nog niks af is hier en mijn man blijkbaar nog lang geen kriebels heeft… pfff Nergens voor nodig dus, t kan allemaal veel erger! Meis, veel sterkte bij het verwerken van dit nieuws en hopelijk kunnen ze jullie op de juiste manier helpen!!
Let op, daar komt ie…
BIB! :mrgreen:
Wow Linda,.je eerste bib! :inlove: :dance:
@Emmeken36 wrote:
Benzaiten: Welkom, en bekende naam: onze Somali heet Benzai, iets zegt me dat jij ook in de katten zit
Klopt. 8)
Ow bekcs!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat een rot nieuws!!
Lichtpuntje, jullie hebben wel duidelijkheid nu, ook al is dat natuurlijk niet de duidelijkheid waar je op hoopte!! :hug: :hug: :hug: :hug:
Linda BIB!!! :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen: :inlove: :mrgreen:
Emmeken: leuk om weer wat van je te horen en fijn dat alles goed gaat
Meelezer meld :oops: :oops:
Becky :hug: wat jammer meid dat het niet spontaan gaat lukken maar idd wat Iuno zegt, ‘fijn’ dat het een aanwijsbare oorzaak heeft. Maar toch k*t :hug:
Lindaa je eerste bib! :dance:
Emmeken het is gewoon fijn om te horen dat het ook eens goed gaat bij iemand
Nou meiden ben vandaag voor de echo geweest en het is weer niet goed.
Het lijkt er op dat er een kieste zit of een schijnzwangerschap, er zat een dooierzakje met een ronding er naast meer geen kindje te zien, het was geen vruchtzakje wat er zat.
Vanmiddag belt de VK weer na dat ze heeft overlegt met een andere, dan hoor ik wat we gaan doen.
Ships Inge :hug:
@ inge :hug:
@inge77 wrote:
Nou meiden ben vandaag voor de echo geweest en het is weer niet goed.…
Het lijkt er op dat er een kieste zit of een schijnzwangerschap, er zat een dooierzakje met een ronding er naast meer geen kindje te zien, het was geen vruchtzakje wat er zat.
Vanmiddag belt de VK weer na dat ze heeft overlegt met een andere, dan hoor ik wat we gaan doen.
Wat kun je hier nou nog op zeggen???
Ik snap het echt niet…
Wat hebben wij met zijn allen mis gedaan dat er hier zo onvoorstelbaar vaak een bak ellende over ons uit gestort wordt??? :wall:
@Benzaiten wrote:
@ inge :hug:Had jou nog geen welkom geheten, sorry! :-* Welkom bij de club, al moet je er misschien nog een paar keer extra over nadenken of je je wel echt bij ons wilt aansluiten, gezien ons verleden vol negativiteit…
@HanB wrote:
@Benzaiten wrote:@ inge :hug:Had jou nog geen welkom geheten, sorry! :-* Welkom bij de club, al moet je er misschien nog een paar keer extra over nadenken of je je wel echt bij ons wilt aansluiten, gezien ons verleden vol negativiteit…
Ik ben nu eenmaal een septemberstopper. Kan mij wel achter een andere maand verschuilen, maar dat voelt toch niet goed.
Een deel van mij zegt: het komt wanneer je lijf er aan toe is. Maar een ander deel is continue met de vraag bezig: waarom? Waarom duurt het zo lang en waarom is het mensen zoals Barbie wel gegund. Het is moeilijk als je over straat loopt en al die mensen met kinderwagens ziet. Alles hebben we al bedacht: namen, inrichting, opvoeding, etc. Nu moet het alleen nog lukken…
Inge, dat meen je niet!! :hug:
Beck, echt balen hoor, hopelijk lukt het nu wel snel :hug:
Linda :dance: bib, en numaar hopen dat MLsnel op schiet
Kreeg net weer telefoon van de vk ze had het overlegt, en het was toch geen windei of kieste maar een tweeling zwangerschap, waar van de eerste vroeg en de andere later is mis gegaan.
:x :x :x :x :x :x :x :x :x
Inge het is je zo gegund!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En inderdaad wat Han zegt! Waarom krijgen we zoveel narigheid over ons heen hier :think: :roll:
even dom maareee wat is een windei :eh: :think:
Schijnzwangerschap, dat je dus wel de verschijnselen van een zwangerschap hebt maar dus niet zwanger bent van een kindje.
oooo oke, weet ik dat ook weer ;-).
Wat zouden jullie doen we willen eigenlijk de 23e op vakantie, maar omdat ik nu moet afwachten en pas volgende week vrijdag weer op controle kom voor een echo, en als het dan niet weg is dat ik dan nog naar het ziekenhuis moet.
Kunnen we dus niet naar het buitenland op vakantie en moeten we in nederland blijven, waar het waarschijnlijk pet weer is en dat hebben we vorig jaar ook al gehad.
Ben nu echt wel toe aan een leuke vakantie met lekker weer en lekker kunnen zwemmen enz.
Zit ik er dus aan te denken om morgen toch te bellen voor pillen zodat alles voglende week achter de rug is en we toch gewoon kunnen gaan.
Kan wel janken, wat vind ik dit erg!!! Inge, had zo gehoopt dat het deze keer gewoon goed zat! Hoe kan dit toch steeds?? En ik zou gewoon op vakantie gaan als ik je was, dat hebben jullie nu toch wel nodig na drie keer tegenslag?
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: [/img]