Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Ons lijstje:



Natuurlijk vergeten we al onze kleine :**: en :vlinder: niet… :kaars:

Ons Showtopic.

Deel 1

Deel 2

Deel 3

Deel 4

Deel 5

Deel 6

Deel 7

Deel 8

Deel 9

Deel 10

Deel 11

Deel 12

Deel 13

Deel 14

jaaaaa meld… hahaha

Jaa daar is die dan deel 16 we gaan hem weer gauw vol kletsen toch.

Of bedoel 15, dus nog sneller kletsen :lol:

Deel 16 Inge? haha loop je niet een beetje te hard van stapel??

In dit deel willen we iedereen die nog wacht zwanger hebben, we willen goed groeiende beebs en bubs zonder complicaties!! :pray:

@inge77 wrote:

Of bedoel 15, dus nog sneller kletsen :lol:




Ik heb verlof, dus alle tijd! :wink:

Je bent al goed op weg Lindaa als je nou eens de hele dag reageerd op je eigen berichtjes dan is deel 15 zo vol en hebben we deel 16 :lol: :lol:

En als iedereen mij data PBt, zet ik vanmiddag het bijgewerkte lijstje online… 8) :mrgreen:

K zal mijn best doen Inge! :wink: Maar laat ik toch ook maar wat zinniger dingen gaan doen, weer eens een was buiten hangen bijvoorbeeld! I love it!

En zo goed voor je, ik ga naar mijn werk lekker binnen zitten :roll:

Heb morgen afspraak bij de vk, voor oa de liggingsecho. Maar om nu elke afspraak door te geven, blijf je bezig Han. T zal wel niet lang meer duren voor ik elke week die kant op ga…

Nou en??? Vind ik alleen maar leuk hoor! En bovendien heb ik het lijstje zo gemaakt, dat hij super simpel aan te passen is. :wink:

ik ga vandaag eens stukje fietsen met brammetje denk ik

meld :oops:

Hey meiden,



Ik heb jullie ook weer gevonden. Net ff alles bijgelezen. Dat duurde ff vanwege de trage verbinding hier op de hotelkamer.



Helaas zijn manlief en ik ziek. ML al een paar dagen en ik sinds vandaag. Dus we zijn aan de hotelkamer gekluisterd. Zondag vliegen we (gelukkig) weer terug. Hopelijk zijn we morgen weer meer opgeknapt en kunnen we nog een dagtochtje maken.



En wat leuk, nog een baby erbij!! gefeliciteerd!! :dance: Wel een heftige bevalling zeg



Wij hebben in de vakantie besloten hoe ons meisje gaat heten :inlove:

Meld! :mrgreen:

Ben erg benieuwd Babywens! Balen dat jullie allebei ziek zijn:-(



Hier staat de meisjesnaam ook al vast… Alleen nog een tweede naam. Voor een jongen echt nog geen idee.

Wij melden ons zodra joey op het lijstje staat :slight_smile:



Babywens, balen dat jullie ziek zijn!

Missme, je moet je banner nog aanpassen :wink:

@Amy82 wrote:

Ben erg benieuwd Babywens! Balen dat jullie allebei ziek zijn:-(



Hier staat de meisjesnaam ook al vast… Alleen nog een tweede naam. Voor een jongen echt nog geen idee.




Vind het knap dat je je er zo door heen slaat hoor :-* . Je gaat voor een nieuw kindje en hebt zelfs al een meisjesnaam bedacht. Mag ik vragen of je die naam al had of dat jullie die nu bedacht/gevonden hebben?