Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Meld! :smiley:



@ Babywens

Balen zeg dat jullie ziek zijn geworden. Wel een beetje leuke hotelkamer hoop ik. :-*



Hier nog op zoek naar een jongensnaam, dus wie nog iets leuks weet (bij voorkeur fins/scandinavisch :inlove: :mrgreen: )… :angel:



Verder paar slopende dagen gehad met erg weinig rust. Net wel paar uur geslapen en 2 vd 3 kids ook (die slapen nu zelfs nog steeds :o ), maar ben blij dat hier morgen de laatste schooldag is. :slight_smile:

Babywens, nee deze naam hadden we al, stond ook op het lijstje bij Quincy…

Babywens, nee deze naam hadden we al, stond ook op het lijstje bij Quincy…

@Missme1 wrote:

Wij melden ons zodra joey op het lijstje staat :slight_smile:



Babywens, balen dat jullie ziek zijn!


Meen je dit serieus of maak je een grapje?

grapje natuurlijk :lol:

Dacht al! Han had al aangegeven het lijstje aan te passen en ze is wel pas ziek geweest. Maarre… waar blijft je aangepaste banner??? :mrgreen:

Is deze banner goed gekeurd?? :? :lol:



Ik heb zojuist 3 poepluiers in 30 minuten verschoond :shock:

nu ligt meneer van pampes op bed, hopelijk slaapt hij nu weer 4 uur…



Han, wordt jij eens beter!

Helemaal goedgekeurd!

toppie joppie…





pff halve avond bezig geweest om een gps app op mijn foon te krijgen en vervolgens via via een mooie fiets route gemaakt om het bovenwater in lelystad te maken… en het is gelukt… yay dus morgen mijn route samen met bram fietsen als het droog weer is… lekker langs de oostvaadersplassen fietsen en het bos in… ff langs de huif en daar wat drinken en dan weer naar huis… oow wat is het hier heerlijk wonen heerlijk

Meld :mrgreen:

Zo toch maar weer gebelt voor een afspreek mag 11 juli voor een echo, we gaan er vanuit dat ik niet eerder moet komen.

Ben wel weer nieuwgierig hoe het er dan uit ziet, vanmorgen wat misselijk maar of dat nu van de spanning is dat ik zou bellen of dat het van de zwangerschap komt geen idee.

Oh Inge wat spannend! Ga heel hard duimen de komende weken!

Lijstje is weer up to date!

@inge77 wrote:

Zo toch maar weer gebelt voor een afspreek mag 11 juli voor een echo, we gaan er vanuit dat ik niet eerder moet komen.

Ben wel weer nieuwgierig hoe het er dan uit ziet, vanmorgen wat misselijk maar of dat nu van de spanning is dat ik zou bellen of dat het van de zwangerschap komt geen idee.
Jij gaat niet eerder hoeven komen, en jij gaat op 11 juli nu gewoon een mooi klein frummeltje op het scherm zien! :naughty:



:pray: :pray: :pray:

@pearlie wrote:

toppie joppie…





pff halve avond bezig geweest om een gps app op mijn foon te krijgen en vervolgens via via een mooie fiets route gemaakt om het bovenwater in lelystad te maken… en het is gelukt… yay dus morgen mijn route samen met bram fietsen als het droog weer is… lekker langs de oostvaadersplassen fietsen en het bos in… ff langs de huif en daar wat drinken en dan weer naar huis… oow wat is het hier heerlijk wonen heerlijk
En, lekker gefietst? :-*

@Matsjo wrote:

meld :oops:
Hey mooi mens!!! :-* :-* :-*

@babywens wrote:

Hey meiden,



Ik heb jullie ook weer gevonden. Net ff alles bijgelezen. Dat duurde ff vanwege de trage verbinding hier op de hotelkamer.



Helaas zijn manlief en ik ziek. ML al een paar dagen en ik sinds vandaag. Dus we zijn aan de hotelkamer gekluisterd. Zondag vliegen we (gelukkig) weer terug. Hopelijk zijn we morgen weer meer opgeknapt en kunnen we nog een dagtochtje maken.



En wat leuk, nog een baby erbij!! gefeliciteerd!! :dance: Wel een heftige bevalling zeg



Wij hebben in de vakantie besloten hoe ons meisje gaat heten :inlove:


Ha vakantieganger! :mrgreen: Zijn jullie al wat beter, daar op Bali? :hug:

En hoe is het met jou Han?

Nog steeds doodmoe… :frowning:

Humeur gelukkig iets minder desastreus dan gister! :wink:

Gelukkig maar, das niet gezellig hoor! :wink: