Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Wat is het stil hier…



Han, hopelijk ben je snel de oude!

Lin, voor jou is het ook aftellen!!

K doe toch de laptop even aan, typt wat makkelijker…

En of het hard gaat nu…

Vanmiddag liggingsecho gehad en ons meisje ligt al aardig diep ingedaald. Echt gek te zien, zo groot nu. Ze lag nu nog als een sterrenkijkertje, maar dat kon nog alle kanten op gaan (gelukkig!)

Ze was mooi gemiddeld van formaat, net als grote broer destijds. Bloeddruk was nog steeds in orde. En vk verwachtte wel dat de bevalling vrij snel zou kunnen gaan. Dus zodra ik 3 cm ontsluiting heb, zouden ze me ook niet meer alleen gaan laten zei ze. Geruststellende gedachte!

Het komt wel heel dichtbij zo! Het idee dat ik over twee weekjes gewoon echt zou mogen bevallen, heb het besef gewoon nog helemaal niet. Ook omdat ik hier niks echt kan voorbereiden. Ben de hele dag wel met Tygo bezig en 's avonds heb ik echt nergens meer zin in. Manlief vind zijn tuin weer meer prioriteit hebben lijkt wel, dat irriteert me mateloos!



Maar hoe is het verder met iedereen? Het is idd rustig hier vandaag! Babywens alweer wat opgeknapt? Wanneer gingen jullie nou weer naar huis? Ben echt een zeefje op het moment hoor, kan er niks aan doen…

Helaas, het poesje is gaan hemelen.

Ucks: het was HCM, een zeldzame variant. Fortekor heeft ze idd ook gehad en nog een ander, sterker paarden middel. Maar het mocht niet baten. Maandag vocht uit borstkas gehaald en woensdag ochtend was dat allemaal weer terug en een hart dat niet klopte maar, maar half fribreerde… Rekken was de enige optie… Had ik graag gedaan voor mezelf omdat het zo’n lekkere kroel was, omdat ze 's ochtends kopjes kwam geven en omdat ze er altijd zo’n puinzooi van maakte als ze natvoer kreeg en het uiteindelijk allemaal weer opat waardoor ik het niet hoefde op te ruimen. Maar voor haar was het, het echt niet meer waard. Arm beestje. :cry: Dus nu mooi plekje in de tuin :-).



Wist niet dat ik me er zo rot door zou voelen maar ben echt ff van het padje af (geweest).



Maar goed, ongi is over dus op naar de volgende ronde :mrgreen:



(al is dit echt een rot jaar tot nu toe dus ik durf niet te hard te hopen) :oops:



Wel gelezen maar lichtelijk verzeefd/van het padje dus eigenlijk niets onthouden :oops:



:hug: voor eef

en verder een :hug: voor iedereen die het kan gebruiken

Dikke :hug: voor jou suusy!!

:hug: :kaars:

Suusy, jeetje :hug:

Linda, vervelend dat ml zich daarop richt, misschien uit ongeduldigheid? Het wachten op de beeb?



Han, die foto was echt hilarisch, sudocrem momentje haha

@ Suusy

:hug: Als je zo’n beestje moet laten gaan, hakt dat er altijd meer in dan je van te voren denkt. :hug:

@HanB wrote:

@babywens wrote:
Hey meiden,



Ik heb jullie ook weer gevonden. Net ff alles bijgelezen. Dat duurde ff vanwege de trage verbinding hier op de hotelkamer.



Helaas zijn manlief en ik ziek. ML al een paar dagen en ik sinds vandaag. Dus we zijn aan de hotelkamer gekluisterd. Zondag vliegen we (gelukkig) weer terug. Hopelijk zijn we morgen weer meer opgeknapt en kunnen we nog een dagtochtje maken.



En wat leuk, nog een baby erbij!! gefeliciteerd!! :dance: Wel een heftige bevalling zeg



Wij hebben in de vakantie besloten hoe ons meisje gaat heten :inlove:


Ha vakantieganger! :mrgreen: Zijn jullie al wat beter, daar op Bali? :hug:




hey! Manlief is beter moet wel oppassen met eten nu. mn maag is ook bejoorlijk beter. alleen zorgt de baby voor buikpijn; ze schopt erg hard, maakt me echt wakker daarmee. rondom navel krijg k gewoon krampen.



maar maandag weer lekker thuis en dinsdag nr VK.

@HanB wrote:

@pearlie wrote:
toppie joppie…





pff halve avond bezig geweest om een gps app op mijn foon te krijgen en vervolgens via via een mooie fiets route gemaakt om het bovenwater in lelystad te maken… en het is gelukt… yay dus morgen mijn route samen met bram fietsen als het droog weer is… lekker langs de oostvaadersplassen fietsen en het bos in… ff langs de huif en daar wat drinken en dan weer naar huis… oow wat is het hier heerlijk wonen heerlijk
En, lekker gefietst? :-*




we hebben heerlijk gefiets… was een mooie route.



hier vannacht de :evil: :evil: :evil: ik baaaaal gigantisch. en een kramp dat ik vannacht gewoon had… pijn deed het was niet grappig meer…



verder hele dag vet sjago. bleghhh en ik wil zo graag dat de klusjes af zijn maar manlief wil een uurtje slapen. zucht… want hijw as zo vroeg wakker door bram… (ja en ik ook heleeeee week… hoort er nu eenmaal bij niet zo zeiken… ) ik wil de tuin gewoon aan de kant dat bram veilig buiten kan spelen… ik moet nu langers wachten op nieuwe tegels. helaas ook niemand die ons helpen kan…bah erg fijn als je gewoon niemand hebt die je helpen kan met dingen… baal er best wel van dat we niemand in directe omgeving hebben… best frustrerend… goh wat ben ik aan het klagen… sorry ongsteld denk ik…



kan wel janken eigenlijk… er moet nog zoveel gedaan worden… aaaarrrrrgggg



sorry voor de ego… nu ff dit topic door lezen xxx

suusy :hug:



bw: snel beter worden en nog even genieten van jullie vakantie

Dank allemaal :-).



Nou hier de kogel door de kerk. Morgen toch maar een verwijs brief halen. :roll:

Goed zo! Ben benieuwd!

Goed zo Suusyq misschien is het maar een klein iets en ben je zo geholpen.

En een :hug: voor jouw.



Jammer Pearlie dat de :evil: zijn gekomen, hopen op de volgende ronde meer geluk.



Babywens goede terug reis en beterschap.



Lindaa fijn dat alles daar binnen goed was en dat jij ook weer goed gekeurd bent.



Han hoe gaat het vandaag?



Hier gaat het nog steeds goed, gisteren een bbq gehad met de buren bij oude buren van ons was weer gezellig.

Vandaag een BBQ met vrienden, wordt ook weer gezellig met alle kids erbij.

Spannend Suusy!



Hier komt er misschien een eisprong aan… tenminste, als ik mijn slijm moet geloven :shifty: nu moet het uit de ovutest nog blijken…

Zet hem op AMy :lol:

Alle kansen gewoon benutten amy!! Al wel een licht streepje gespot? Eisprong zal iig komende week wel zijn, dus succes!

Alle kansen gewoon benutten amy!! Al wel een licht streepje gespot? Eisprong zal iig komende week wel zijn, dus succes!

Linda, ja heb al een hele week lichte streepjes :frowning: hoewel hij van vandaag wel wat donkerder lijkt… :think:

Eef: duim voor je :pray:



Babywens: Nog kunnen genieten van je reis? Of alleen maar ziek? Hopelijk zo weer veilig thuis en helemaal beter :-).



Inge: Fijne BBQ vandaag!



Pearlie, vervelend dat de :evil: er weer zijn.



Dank voor alle knuffels :mrgreen:

Ben ook benieuwd. Zie er heeeeeel erg tegenop (ik griezel van het idee van slabestek tussen mijn benen maar goed) maar mijn gevoel zegt heel erg bellen met die hap. Dus ja we zullen zien :-).

moet je dan eigenlijk een afspraak bij je huisarts maken? Of kan je gewoon om een verwijsbrief vragen? Of kan je gelijk de gynacoloog bellen?