Denk dat je gewoon huisarts moet bellen, toch?
Ja dat denk ik ook, dus dat ga ik ook doen.
Maar ik dacht als de ervaring anders is dan kan ik dat ook nog eens proberen ;-).
@SuusyQ wrote:
Ben ook benieuwd. Zie er heeeeeel erg tegenop (ik griezel van het idee van slabestek tussen mijn benen maar goed) maar mijn gevoel zegt heel erg bellen met die hap. Dus ja we zullen zien :-).
moet je dan eigenlijk een afspraak bij je huisarts maken? Of kan je gewoon om een verwijsbrief vragen? Of kan je gelijk de gynacoloog bellen?
De huisarts wilde ons wel zien omdat we daar ons verhaal ook nog even kwijt moesten. Je moet sowieso aan je huisarts om een verwijsbrief vragen.
Ik zou wel met zijn 2en gaan naar je huisarts want ze gaan een paar persoonlijke vragen stellen
Kreeg geen meldingen meer van hier… Vreemd… :think:
Even teruglezen!!!
@babywens wrote:
@HanB wrote:Welkom thuis!!! :mrgreen:@babywens wrote:Hey meiden,
Ik heb jullie ook weer gevonden. Net ff alles bijgelezen. Dat duurde ff vanwege de trage verbinding hier op de hotelkamer.
Helaas zijn manlief en ik ziek. ML al een paar dagen en ik sinds vandaag. Dus we zijn aan de hotelkamer gekluisterd. Zondag vliegen we (gelukkig) weer terug. Hopelijk zijn we morgen weer meer opgeknapt en kunnen we nog een dagtochtje maken.
En wat leuk, nog een baby erbij!! gefeliciteerd!! :dance: Wel een heftige bevalling zeg
Wij hebben in de vakantie besloten hoe ons meisje gaat heten :inlove:
Ha vakantieganger! :mrgreen: Zijn jullie al wat beter, daar op Bali? :hug:
hey! Manlief is beter moet wel oppassen met eten nu. mn maag is ook bejoorlijk beter. alleen zorgt de baby voor buikpijn; ze schopt erg hard, maakt me echt wakker daarmee. rondom navel krijg k gewoon krampen.
maar maandag weer lekker thuis en dinsdag nr VK.
@SuusyQ wrote:
Dank allemaal :-).Joh, toch maar wel? :hug:
Nou hier de kogel door de kerk. Morgen toch maar een verwijs brief halen. :roll:
Heb hier een fiks weekend achter de rug. Diegenen die me op Twitter/FB hebben, weten het al deels:
Ik heb zaterdag de Mol gespeeld, tijdens het vrijgezellenfeestje van een vriendin! :mrgreen: Jemig, wat is dat zwaar zeg!!! :shock: Feitelijk loop je de hele dag op eieren, want je wilt jezelf natuurlijk niet verraden, maar je moet ook in contact blijven met de spelleider, en je moet ondertussen mollenstreken uithalen, en de groep benadelen, enzovoorts, enzovoorts! :shifty: Wel echt supergaaf om te doen, en er was er uiteindelijk maar 1 van de 10 die doorhad dat ik het was! :mrgreen: Zelfs mn beste vriendinnetje heb ik volledig om de tuin weten te leiden, die was behoorlijk pissig op zichzelf! :lol: :lol: :lol: 8)
De mannen hadden gelijktijdig een vrijgezellenfeestje, in een andere plaats. Zij speelden Expeditie Robinson. Manlief heeft dus nu aardig spierpijn! :lol: ´s Avonds hebben we met de mannenploeg, en de vrouwenploeg samen gegeten bij ´t Zusje in Uden. Soort van tapasrestaurant, met onbeperkt aantal rondes dat je twee gerechtjes kunt kiezen. :drool: :drool: :drool:
Beide vrijgezellenfeestjes waren zeer geslaagd, en ook tijdens het eten was het supergezellig. Groep van zeker 20/25 man, en gewoon GEEN groepjesgedoe en zo. Iedereen kletste met iedereen, allemaal de grootste lol samen. Geweldig!!!
En geen geflikker met idiote outfits, en veel teveel drank en zo, tot mijn grote vreugde… :shifty:
Klinkt als een super geslaagde dag!!!
Ik had afgelopen weekend weer een abces in mijn lies, en was al bang dat ik morgen met zo een ei op de tafel moest gaan liggen. Maar gelukkig is hij gisteren gesprongen en komt er nog steeds vuil uit. Dus dat is een goed teken :dance:
Vanmiddag komt de taxateur van de koper langs. We hopen maar dat alles goed zit. Met een beetje geluk horen we volgende week of de koop definitief doorgaat
I’m back!! :mrgreen:
Hoe kom je toch steeds aan zo’n abses, Beck? En wat spannend zeg met je huis!!!
Fijn dat het vrijgezellenfeestje leuk was. Ik houd ook niet van idiote kleding en veel drank hoor.
ontstoken haarvaatje, of haartje wat naar binnen groeit… fistel…
hier ook 2 van die nare dingen en gelukkig ook 1 geknapt… doet best auw. als je het te vaak hebt wel ff naar de ha gaan voordat het uitmondt naar een fistel en dat moeten ze open snijden… en dat is niet zo pretje.
welkom thuis bw
Pearlie, nee dat is niet wat ik hem
Bij mij is het een ontsteking van de zweetklieren. Ik hem een chronische huidziekte waardoor ik steeds abcessen krijg
oow bah vervelend…
ik heb in 2009 nog een fistel weg latensnijden… echt lollig was dat niet… en dit jaar weer onder het mes en toen werd ik wakker hadden ze niets gedaan want er zat niets…
voor jan piet snot onder narcose geweest.
maar wel ff lekker geslapen, ze konden mij ook niet wakker krijgen want ik was zo oververmoeid. haha
5 dagenlater was de fistel weer terug…
Oeii dat klinkt niet zo fijn zeg.
Pearlie.dat is ook niet fijn zeg :shock:
Hmm… Wat een verhalen :hug:
Ik ben trouwens al 11kg kwijt vd 16 kg :o
Joey wil vaker wakker zijn, is dat normaal? Moeten ze niet alleen maar eten en slapen in het begin? :think: :oops:
Missme je ziet van zelf wel wanneer ze weer moe zijn, als ze weg gaan kijken of beginnen te gapen weer lekker in bed leggen, je mag er best een poosje mee kroelen hoor.
@inge77 wrote:
Missme je ziet van zelf wel wanneer ze weer moe zijn, als ze weg gaan kijken of beginnen te gapen weer lekker in bed leggen, je mag er best een poosje mee kroelen hoor.
Ik heb hem nog niet eerder wakkerin bed gelegd :oops: hij valt meestal in slaap van de bv… Maar gaat hij wel slapen als je hem wakker in bed legt? :?
Dat is juist beter zeggen ze, hij moet zelf in slaap kunnen komen, dan worden ze ook minder snel weer wakker.