Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Plus dat ze soms gewoon even wat rust om zich heen moeten hebben, een prikkelarme omgeving, zodat ze kunnen verwerken wat ze allemaal hebben gezien en gehoord en geroken. :slight_smile:

Lastig hè, voor het eerst een kindje opvoeden, met al je onzekerheden? :wink:

:hug: :-*

Hihi, dat ga ik maar eens proberen! :slight_smile:

Ja idd, best lastig :oops:

Je moest eens weten hoe ik gehuild heb toen mijn kraam weg ging :slight_smile:

Al uren van te voren!!

Dat hoort er ook bij :lol: allemaal hormonen, had ik ook altijd vooral de vierde dag jonge wat jankte ik er wat af, wist soms zelf niet eens waarom.

Geeft helemaal niets! Het hoort er allemaal bij. Ook ik, bikkelharde tante, heb er moeite mee, als ik net een kleintje heb. Je moet nog helemaal ingespeeld raken op het ritme van Joey. Geef dat gerust een paar maanden, en dan weet je exact welk huiltje bij welke situatie past, en wanneer hij wel slapen wil, maar het niet kan, bijvoorbeeld. Bovendien ben je nu wel bevallen, maar je lijf zit nog steeds stampvol hormonen. Er wordt wel eens gezegd ‘9 maanden op, 9 maanden af’ dus 9 maand zwanger, en 9 ontzwangeren, maar neem van mij aan, dat kan ook gerust meer dan een jaar duren! :wink:

Volgens mij doe je het prima hoor! Je bent hartstikke bewust bezig met hoe hij reageert, en dat geeft al wel aan hoe je er in staat. :-*

Hihi ja idd, niet eens weten waarom!

Pff nu slaapt joey weer wel door, (vandaag een onrustige dag) maar de melk staat al te popellen… Toch hoop ik dat hij nog een uurtje slaapt!

Vandaag een half uur gewandeld, en dan ligt hij ook gewoon, wakker tevreden in de wagen…

@HanB wrote:

Geeft helemaal niets! Het hoort er allemaal bij. Ook ik, bikkelharde tante, heb er moeite mee, als ik net een kleintje heb. Je moet nog helemaal ingespeeld raken op het ritme van Joey. Geef dat gerust een paar maanden, en dan weet je exact welk huiltje bij welke situatie past, en wanneer hij wel slapen wil, maar het niet kan, bijvoorbeeld. Bovendien ben je nu wel bevallen, maar je lijf zit nog steeds stampvol hormonen. Er wordt wel eens gezegd ‘9 maanden op, 9 maanden af’ dus 9 maand zwanger, en 9 ontzwangeren, maar neem van mij aan, dat kan ook gerust meer dan een jaar duren! :wink:

Volgens mij doe je het prima hoor! Je bent hartstikke bewust bezig met hoe hij reageert, en dat geeft al wel aan hoe je er in staat. :-

Lief! :-

Zijn ik wil eten huil ken ik wel, die is heel anders als, ik weet niet wat ik wil nep huil… :smiley:

Nu de rest nog :wink: maar dat komt ook wel…

@ missme

Zo’n 1e kindje geeft idd vaak wel wat extra onzekerheid, maar zoals Han ook al schreef: ook als je al meerdere kinderen hebt, blijft het altijd wat onwennig met zo’n kleintje die eerste dagen en weken. Gewoon ook het feit dat je je heel erg beseft hoe extreem afhankelijk en kwetsbaar ze dan nog zijn en je natuurlijk geen (dramatische) fouten wilt maken. Die onzekerheid hoort er dus gewoon bij - of het nu je eerste is, of je 4e! :wink: :-*

Op zich is het idd wel goed als ze zelf in hun bedje in slaap vallen, gewoon omdat ze dan ‘weten’ waar ze liggen en ze niet heel erg schrikken als ze (tussendoor) wakker worden en ‘opeens’ ergens anders blijken te zijn - en dan vooral ‘wel mama’, ‘geen mama meer’ kan dan voor een flinke schrik zorgen. Maar bij mij zijn ze in het begin ook vaak aan de borst/op schoot in slaap gevallen, hoor en heb daar eigenlijk nooit problemen mee gehad. Denk dus dat het de eerste weken ook niet zo veel uitmaakt - gewoon lekker doen waar jullie je allebei het lekkerste bij voelen, dat is altijd goed. :wink:

Thanks! Jullie hebben me weer iets zekerder gemaakt! :-*

Zooooo ik ben weer enigszins bij mijn positieven! :mrgreen:

Heb namelijk gister een nieuwe telefoon gekregen. :inlove: De Samsung Galaxy Note. :inlove: Ben er zooooooooooooooo blij mee!!! Hij doet precies wat ik wil, kan alles wat ik wil, en meer! :inlove: Zelfs de verkoper zei dat hij er stiekem helemaal weg van is, mede omdat hij hele hoge kwaliteit filmpjes en foto’s geeft, zei hij. :lol: 8) :mrgreen:

Anyway, zal vandaag de nieuwe gegevens weer in het lijstje verwerken, en aangepast online zetten! :-*

Ja kunnen we appen han

:mrgreen:

Even gauw op mijn werk.

Ben geweest bij de poli.

Heb zowel links als rechts eitjes. Links was hij 7 mm en rechts was hij 14mm. Maar rechts heb ik er 2 zitten. Ze moeten minimaal 20 zijn.

Moeten donderdag terug komen voor de samenlevingstest…Dus woensdag op commando vrijen :lol: Wat vinden we dat erg zeg :angel: :liar:

Moet zeggen dat ik er wel een klein beetje tegenop zie, om daar donderdag te gaan liggen terwijl ik niets weg mag spoelen zeg maar :shifty:

Maar tot nui toe zag het er goed uit. Ze wilde niet de uitslag vertellen van alles. Dat krijgen we pas volgende week dinsdag te horen.

Zal proberen om vanavond nog wel even te reageren.

:-*

Klinkt vrij hoopvol becky, ben benieuwd!! Die samenlevingstest lijkt me niet echt fris, maar ach, je bent niet de eerste… Hun kijken nergens raar van op lijkt me.

Dat idee had ik ook, maar ze gaf al aam dat ze Hey bijna dagelijks doen. En ach als het wat oplevert, wil ik desnoods elke dag wel zo liggen.

Idd, het is hun werk hoor Becky! Zo voelde ik me nogal ongemakkelijk toen ze 's ochtends ontsluiting gingen controleren, en in me nog niet gewassen had :wink:

Even juichen hoor, het streepje op mijn ovutest wordt eindelijk donkerder! :dance: ben er nog niet, maar het is al een hele verbetering na een week hele lichte streepjes :wink:

Beck, ze zullen vast wel wat gewend zijn! Maar idd als het iets op levert!

Amy, fijn, wie weet kan je binnenkort aan de slag :lol:

Joehoeeeeeeee voor een donkerder streep!!

Fijn eef dat je streepje donkerder wordt!!

Becks, fijn dat bet er goed uitzag. Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet. wij gaan ook regelmatig nog even douchen erna, dat kan dan dus niet. suc6 :hug:

Missme, volgens mij doe je het super!! Al kan ik me ook voorstellen dat je nog aan alles moet wennen :slight_smile:

Babywens. Leuk dat je weer terug bent. Fijne vakantie gehad.

Hier donderdag een afspraak bij de huisarts. Zie er als een berg tegenop maar goed. Mijn gevoel zegt heel hard onderzoeken onderzoeken dus ja dat volgen we dan maar weer braaf :mrgreen:

Meiden, sorry dat ik wat minder reageer :oops: Moet deze week flink aan mijn scriptie werken om hem af te krijgen.

Eef, eindelijk een donkerdere streep :mrgreen: Hier was hij gister ook positief, dus denk vandaag mijn eisprong. Nu heeft vriendje alleen geen zin omdat hij buikpijn heeft. Zowel gisteravond als vanmorgen duwde hij me weg. Baal behoorlijk, want het is m’n laatste kans voor de operatie :?

Suusy, succes bij de huisarts donderdag :pray:

Verder weet ik het allemaal niet meer, hopelijk vanaf volgende week weer iets meer aanwezig :slight_smile: