Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

@Missme1 wrote:

Hmm… Wat een verhalen :hug:

Ik ben trouwens al 11kg kwijt vd 16 kg :o

Joey wil vaker wakker zijn, is dat normaal? Moeten ze niet alleen maar eten en slapen in het begin? :think: :oops:

Wow wat goed van het afvallen. Komt het door de borstvoeding?

Heerlijk zeg!

Ik heb mij vnochtend weer eens gewogen. Weeg nog steeds hetzelfde :slight_smile: -6 kg :D. Maar baby groeit goed, dus ik ben blij

Uks, ik heb gemerkt dat je gewoon ‘streng’ moet zijn voor je man. Die van mij was ook altijd moe (snap ik ook wel:drukke baan/ lange reistijd). Maar heb ook gezegd ‘luister, jij wilt ook een baby en die komt er niet vanzelf’. En de maand (lees anderhalve week) dat we echt goed geklust hebben, ben ik zwanger geraakt. Voor mij voelt het dus als 5maand verspilling…

lastig he! :hug:

En eef: je ei komt eraan :smiley: :smiley:

Eef, wat goed een donkere streep! :dance:

Hier ben ik nog steeds een beetje aan het nadenken over alles. Vind het zo frappant. Vorige maand was mijn eitje rechts gesprongen en nu zat er weer rechts een groot ei. Toch voel ik het elke maand links :think: Vind het maar apart. Tot nu toe zag alles er we goed uit.

Ben ook een beetje nerveus voor de test morgen. Voelt een beetje als examenstress :shifty: Ik vraag me af of we morgen direct de uitslag krijgn of dat ze dat ook bewaart voor dinsdag. Vind het aan de ene kant best gemeen, want ze hadden ons allang de uitslagen door kunnen geven :think: Nu moet ik wachten tot dinsdag en dat duurt nog zo lang :oops:

Had gisteren wel die k*t die ik destijds ook met mijn exman had, ze begon al meteen over het feit dat ik misschien wel eerst even 4 kg moest afvallen :evil: (Destijds sprong het scherm op waarschuwing bij mijn ex en moest ze hem officieel doorverwijzen naar de dietiste voordat ze ons mocht helpen maar toen wilde ze wel helpen terwijl ik helemaal geen overgewicht had, Nu dus maar 4 kg) hoop ook niet dat ik haar morgen weer krijg want vind haar helemaal niet zo aardig :frowning: :shifty:

Ik vind het allemaal zo spannend en ik hoop maar zo dat ze ons verder kunnen helpen :pray:

Wel met J afgesproken dat ik vanaf volgende week dan toch maar even die 4 kg eraf ga trainen weer want wil niet dat dat een struikelblok gaat zijn straks. J steunt me gelukkig heel erg.

Becks: zei net nog tegen Eef: Rare Wijvenlijven… :shifty: :hug: En als jij zo slecht met die muts kan, moet je dat gewoon daar aangeven, en vragen om een ander!

Ik had BH’s overgenomen van Rhiannon… Maatje F… Maar mn (.)(.) zijn veel te groot om in de cups te passen??? :shock: :shock: :shock: Ben compleet van mn padje nu…

Heeeeeeelp, is er hier iemand die mijn scriptie wil schrijven? Vraag me af of ik het ga redden :oops:

Becky, wat een zeur. Vier kilo is toch niet zo veel. :twisted:

Han, mag ik wat hebben? Ik heb maar 70A :oops:

Denk dat mijn man dat heel erg teleurgesteld gaat zijn. 8)

En ik wil je scriptie wel schrijven hoor, maar dan moet je er wel rekening mee houden dat er een hele hoop nonsens in komt te staan! :mrgreen:

Ja, die 4kg… Bizar… Ik wil best even meekomen, Becks, denk dat ze dan ineens heel wat minder te blaten heeft! :twisted:

Dat lijkt me dus echt heel fijn van zwanger zijn, grote boobies, al is F misschien wat groot :think: :mrgreen:

Ucks: suc6 met je scriptie, komt vast goed :thumbup:

Becks, :hug: Suc6!! Wachten tot dinsdag is wel verrot … :hug:

Hier een negatieve ovutest, wel licht streepje maar zeker nog niet donkerder dan de teststreep maar wel waterige … :think:

Meiden, we hebben de woning!!! Ik ben zo blij! Echt de woning die we wilde ook:-)

Suus, ja dat is ooij echt verrot…dat wachten…maar helaas ontkom je dat niet aan in de mmm

Sorry voor de typefouten maar typ zonet bril en op mijn mobiel :mrgreen:

Fantastisch nieuws becky, gefeliciteerd!

Zoooo ik kom mijn kop ook weer eens laten zien! :mrgreen:

Becks, gefeliciteerd!!! En is de verkoop van jullie huis ook al zeker ondertussen? Wanneer gaan jullie verhuizen?

Suus, deze zijn dus blijkbaar nog groter dan dat! :shock: :wall: Heb er gelukkig geen lichamelijke klachten van, maar BH shoppen wordt nu wel nog veel moeilijker dan het al was, en dat is behoorlijk frustrerend… :frowning:

Gister weer afspraak bij de vlos gehad, en we hebben een lief hartje horen kloppen. Wiggly was verstoppertje aan het spelen, dus het was even flink zoeken eerst. :wink: De officiële uitslag van de termijnecho van vorige week was ook binnen, en na overleg hebben ze ons toch een paar dagen terug gezet. Nu ben ik uitgerekend op 4 januari! :inlove: De kans dat mijn man een extra speciaal verjaarscadeautje krijgt, wordt dus steeds groter! :lol: (26 dec ;))

@Lindaaa wrote:

Fantastisch nieuws becky, gefeliciteerd!

Zeg, ga jij eens aan je rust denken, ipv midden in de nacht forummen! :wink:

Ik had gewoon serieus flinke oefen weeën gisteravond en toen dat eindelijk minder was, ben ik voor het eerst in tijden voor midderna cht in slaap gevallen. En toen moest ik plassen, was ik lek geprikt met veel jeuk en kon niet meer slapen. Slapen is echt drama nu, weet gewoon niet hoe k moet liggen… Maar goed, t is voor een goed doel!

Al met kussens aan de slag en zo? Bij mij hielp dat wel… En lek geprikt, bahbah! :frowning: :hug:

:shock: 13+6… Dus morgen al 14… Kwartje valt… Hard… :shock:

Becks GEFELICITEERD!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hier nu ook wachten…

Ja Han, al weer bijna 14 weken :mrgreen:

Lijkt mee inderdaad lastig om dan bh-tjes uit te zoeken. De leuken zijn meestal alleen maar in kleinere maatjes te verkrijgen. Aan de andere kant, gat in de markt! Ik zeg eigen BH bedrijfje beginnen. Bustiers bij Han. :mrgreen:

Lin, oefenween klinkt spannned.

Hier net terug van de huisarts. Briefje mee gekregen om zaadjes op te vangen :-). Bij mij “lijkt” alles te werken .Dokter was verbaast over mijn “kennis” en voorbereiding trots :oops: :mrgreen:

Volgende week kwakkies inleveren (kan alleen op maandag en donderdag ochtend… dus de week drop pas uitslag aangezien we nu in de “vruchtbare tijd” zitten, manlief 3 dagen niets mag lozen en hij maandagochtend niet zo makkelijk vrij kan krijgen…)

Gefeliciteerd Becky! Wat ontzettend fijn zeg!

Spannend allemaal weer Suus! Wat zou het fijn zijn als iedereen van ons groepje straks zwanger is :inlove:

Bh’s: tsjaa hier hetzelfde probleem als Han. Kan niets leuks vinden. Had een bh die wel lekker zat (drie weken geleden gekocht) maar nu niet meer…

Linda: hoe is het nu??

Hier ga ik volgende week mijn eerste zwangerschapsyoga les volgen. ben benieuwd. Heb wel eerder aan yoga gedaan, dus ik zal het wel leuk vinden denk ik.

Gisteren ook het hartje weer gehoord bij de VK :slight_smile: Die stond ervan te kijken dat ik niets was aangekomen en zelfs 2 kilo minder woog dan vorige maand.

Inderdaad babywens, een spannende periode.

Hoop zo dat het allemaal niet nodig is maar goed… We zullen zien.

Hopelijk snel iedereen met een dikke buik :mrgreen:

:oops: Hallo :oops:

Mag ik nog mee babbelen?

Mn meisje is een echte mamafan. En Heeft last van krampjes, de warmte en slecht slapen.

Dus … heel veel op de arm en lopen maar.

Batterij is bij mij aardig leeg op driekwart van de dag en achter de laptop zit ik dus nauwelijks.

Nu dus eventjes maar weet niet wanneer ik weer een momentje heb.

Ik hoop dat alles bij iedereen goed gaat, dikke :-*

En ik ga proberen bij te lezen :think:

Han, in principe is alles wel rond, maar hij heeft nog tot 19 juli de tijd om er onderuit te komen als hij zou willen. dat kost hem dan wel 10% maar toch…We hebben dan ook met d emakelaar afgesproken dat we de 20ste gaan tekenen en kunnen er per 1 augustus in :dance: Uiteraard eerst klussen en dat soort dingen, maar dan hebben we wel ONS huisje :mrgreen:

Had vandaag ook de samenlevingstest. In principe was de test goed. Ik had geen vijandig slijm. Er waren ook wel wat bewegelijke zaadjes, maar ze wilt dat we hem maandag herhalen, want ze vond het niet voldoende.

Maar dit was dus weer die k*t…Ik moest gewoon een tweede keer terug bellen omdat ik het niet echt snapte. …Dom wijf…sorry hoor, ze vond het ook raar dat ik nog een keer terug belde omdat ik het niet begreep.

Ze begon namelijk over mijn eitje, dat die nog niet gesprongen was. Ik zei al, dat we dat ook via de echo hadden gezien en dat ik die ook zondag pas verwacht:s Ik zei ook dat ik wist hoe dat zat, maar dat ik nu belde voor de uitslag van mijn slijm en de combi…

Maar goed, in principe was het wel doorgankelijk? waren er wel bewegende zaadjes te zien en geen vijandig slijm. Dus dat is allemaal goed. Maar voor de zekerheid willen ze het maandag nog een keer doen want dan is mijn slijm wat dunner ivm de eisprong.

Ik hoop maar dat het dan nog beter is. Van mij mag het gauw dinsdag zijn, des te eerder weten we waar we aan toe zijn :shifty: