Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Jee becks wat een gedoe. En wat een doos!! Grr… sommige mensen zijn vast goed in hun beroep maar communicatie/medeleven/mensenkennis is daar dan helaas geen onderdeel van!

Wel positief dat er nog levende zaadjes waren. Hopelijk maandag een nog beter resultaat :pray:

@SuusyQ wrote:

Jee becks wat een gedoe. En wat een doos!! Grr… sommige mensen zijn vast goed in hun beroep maar communicatie/medeleven/mensenkennis is daar dan helaas geen onderdeel van!

Wel positief dat er nog levende zaadjes waren. Hopelijk maandag een nog beter resultaat :pray:

Nee inderdaad. Gelukkig was de fertiliteitarts wel heel erg leuk :mrgreen: Zij stelde ons echt op ons gemak.

Ik duik mijn bedje in…ben gesloopt =…werk nu veel over om de ziekenhuisbezoeken te compenseren…

klaagmodus aan :evil:

GRrrr Stom wijvenlijf!! Met al jee net niet pijntjes op net niet plekken zo ergens tussen mijn navel en mijn bovenbeen. Met je groeiende en krimpende (.)(.) met al enkele dagen precies goede slijmpjes maar niet in staat om een streep op die ovulatietest te piesen!! Een temperatuur die maar niet omhoog wil. Wat wordt ik hier toch chagerijnig van Grrr…

Klaagmodus uit :mrgreen:

Becks: Fijn dat je arts een leuke was, dat scheelt weer de helft! :mrgreen:

Goedemiddag.

Ik ben Marloes en ik ben 26 jaar en heb al 8 jaar een relatie. Mijn vriend is 48 jaar. Beide werken we fulltime. Sorry dat ik er zo midden in duik! Ik lees en leef al vanaf het begin met jullie mee.

Ik ben een Septemberstopper die met de maand depressiever wordt. Had ik in het begin nog de hoop dat het snel zou gaan, zo krijg ik steeds meer het idee dat het wel eens een heel lang traject kan gaan worden.

Mijn cyclus is (bijna) perfect. Elke maand netjes op dag 30 of 31 (afhankelijk van hoe lang de maand is). Alleen op stressmoment is hij langer of korter (zo werd ik tijdens de vakantie ongesteld op dag 27 ipv 31). Het is net of ik de pil nog slik. Elke maand netjes op dezelfde dag.

Ik weet van mezelf dat ik er te veel mee bezig ben, maar zie het maar eens van je af te zetten. Elke dag, elke week, elke maand wordt je er mee geconfronteerd en elke maand is de klap een stukje harder (terwijl ik dit typ rollen de tranen alweer over mijn wangen).

Afgelopen week was de 9de keer dat ik ongesteld werd en op mijn werk kan ik mij nog redelijk staande houden, maar zodra ik thuis ben stort ik volledig in. We hebben dan ook toen afgesproken dat we in september naar de dokter gaan en het een en ander laten onderzoeken.

Tot nu toe heeft dat wat we geprobeerd hebben nog niets geholpen (elke dag, om de dag, etc.). Ik ben sinds deze week (eerste dag van ongesteldheid) begonnen met temperaturen en ik heb gister B-Daddy van Pharma Nord besteld. Baat het niet dan schaad het niet!

Ik ben een paar maanden niet hier geweest (1 van jullie werd zwanger en toen trok ik het even niet meer), met het idee dat ik er dan minder mee bezig zou zijn. Helaas is dat niet het geval, vandaar dat ik mij nu ook echt voor wil stellen en niet meer alleen achter de schermen mee wil lezen.

Bij deze wil ik Han, Lindaaa & Emmeken36 feliciteren met hun zwangerschap. Het was niet niks wat jullie mee hebben moeten maken de laatste maanden van 2011. En Amy wil ik heel veel sterkte wensen het het verlies van haar prachtige dochter (heb je topic onder Vlinderpraat en je bevallingsverhaal met tranen in mijn ogen gelezen; mijn vriend kwam helemaal vragen wat er aan de hand was).

Als jullie vragen hebben dan hoor ik het wel!

Hoi Benzaiten welkom.

Heb je nog nooit eerder een berichtje geplaatst bij ons dan?

Benzaiten, welkom. Gek idee dat iedereen eigenlijk alles mee kan lezen zonder ook maar ooit meegepraat te hebben he… Je weet wel dat het kan, maar toch besef je het zo weer wat meer ofzo… haha

Maar Benzaiten, ik hoop voor jou dat je ook snel zwanger mag raken!

En dat geldt uiteraard voor iedereen…

Suusy, klaag er maar lekker op los hoor!!! Mag altijd!

Becky, die arts he… waar is ze te vinden? :evil: :twisted: :mrgreen: Laat je niet gek maken he!

Amy; hoe is het meis? Las dat je naar arbo-arts was geweest? Deze zegt toch hopelijk wel dat je het rustig aan moet doen? En gaan jullie ook nog even weg met vakantie?

Inge, hoe is het met je? Hoe voel je je? Volgende week de echo toch?? K vind het gewoon zo spannend voor je! En het zit gewoon goed, dat moet gewoon! :pray:

En Han, hoe is het met jou? Geniet je van de vakantie met de meiden? En komt M. ook nog bij jullie in de vakantie? Hoe heeft hij trouwens gereageerd op de zwangerschap?

Marga, natuurlijk mag je nog meebabbelen! Gekkie! Hoe is het met je grote jongen en je kleine meisje? Hoe bevalt het met twee kindjes?

Missme, hoe is het met jou en je kleine man? Lukt het allemaal een beetje?

Iuno, hoe is het met jou? Je wou van de zomer naar Nederland met de kids, gaat dit nog wel door nu?

De rest, hoe is het met jullie?

Hier gaat alles zijn gangetje… Ik ga niet klagen, ik wil niet klagen, dus dat doe ik dus ook niet! Hopelijk helpt manlief van t weekend nog een beetje mee in de huishouding, dan ben ik er straks bijna klaar voor. Vanaf woensdag ga ik beginnen te bib-en, wat vliegt de tijd he?

Nou, heb de schade weer een beetje ingehaald hier… :wink:

Welkom!

@ Linda

We zijn inmiddels al in NL. :slight_smile:

@ Benzaiten

Denk dat iig verreweg de meesten hier je frustatie wel kennen. :hug:

@ Suusy & Ukkie

:hug:

En ook voor alle anderen :hug: .

Vandaag hele dag op stap geweest, dus een beetje gaar. :slight_smile:

Ohh jullie zijn in NL, leuk! Is het reizen goed bevallen dan?

Lindaa het gaat goed met me voel me ook goed, heb vaak honger een teken dat m’n lijf wel ergens druk mee is.

Voel verder weinig, hoop echt dat het goed blijft gaan, heb echt iedere keer schrik als ik wat voel lopen daar onder, moet dan direct naar het toilet om te kijken wat het is.

Borsten zijn nog gevoelig dus voor nu is het nog prima.

Inge, ik hoop zo dat het beebje blijft zitten!!

Lindaaa… Jij bent alweer de volgende :inlove:

J. Doet het nog steeds goed, :inlove: [/spoiler]

Welkom Benzaiten :mrgreen:

Missme, fijn dat het zo goed met J. gaat, geniet eran :inlove:

Iuno, welkom in NL :mrgreen:

Inge, duim hier knoerd hard voor je!! Hoop zo dat beebje mag blijven plakken!! :pray: :pray:

Hier vandaag al mijn ebay pakketje op de mat. 30 ovu en 30 zwangerschapstesten. Ach ja, je kan ze maar in huis hebben :mrgreen: en voor dat bedrag zeker niet laten liggen!!

Dank voor alle knuffels. Heb echt een heel goed gevoel. En ik weet dat je dat dan niet te hard moet roepen maar goed!! Voelt gewoon allemaal goed haha :-).

@SuusyQ wrote:

klaagmodus aan :evil:

GRrrr Stom wijvenlijf!! Met al jee net niet pijntjes op net niet plekken zo ergens tussen mijn navel en mijn bovenbeen. Met je groeiende en krimpende (.)(.) met al enkele dagen precies goede slijmpjes maar niet in staat om een streep op die ovulatietest te piesen!! Een temperatuur die maar niet omhoog wil. Wat wordt ik hier toch chagerijnig van Grrr…

Klaagmodus uit :mrgreen:

Becks: Fijn dat je arts een leuke was, dat scheelt weer de helft! :mrgreen:

Herkenbaar, ik plas al vanaf 20 juni alleen maar lichte streepjes :frowning: waardeloos…

Lekker pakket heb je trouwens gekocht via ebay! Ik heb gisteren ook nieuwe ovutesten besteld.

@ inge77: Dit is inderdaad mijn 2de berichtje bij jullie. :wink:

@ Lindaaa: Je hoeft je niet eens aan te melden om de topics te kunnen lezen. In het begin hield mij dat ook tegen, maar ondertussen weten al zoveel mensen het. Alleen elke keer het verdriet dragen werkt namelijk ook niet. Nu weten mensen waarom ik af en toe niet zo vrolijk ben.

Vandaag de B-Daddy pillen opgehaald. Geen idee of het werkt, want kon er weinig over vinden. Zal straks het topic hier op het forum weer eens opgraven. Misschien zijn er ondertussen al mensen die het gebruikt hebben.

Benzaiten: welkom hier! Wat zijn B-Daddy pillen?

Ik heb vandaag de rest van de babykamer geschilderd. Het plafond en de kozijnen moeten nog maar dat komt volgend weekend. Best veel werk, maar het is mooi opgedroogd.

Amy, irritant he steeds half positieve ovutesten. Maar binnenkort is hij vast positief!

Suus: :hug:

Oh ik hoef nog maar minder dan 100 dagen :mrgreen:

Benzaiten, welkom trouwens! :slight_smile:

Info over B-Daddy van Pharma Nord:

http://www.b-daddy.nl/contentServlet/

Waar maak je trouwens een ticker?

Hier

http://www.kindjeopkomst.nl/acties-en-fun/indicatoren/cyclus-indicator