Dank je wel!
@Amy82 wrote:
Lekker pakket heb je trouwens gekocht via ebay! Ik heb gisteren ook nieuwe ovutesten besteld.
Thanks! Echt ideaal veel goedkoper dan sensitest.
Al die lichte streepjes echt zo irritant, en mijn temp wil ook maar niet omhoog :(.
Hey dames, rustig hier zeg…
Hoe is het nu met de ovulatietesten?
Han, hoe was Wicked gisteren?
Hier alles prima hoor… Vanmorgen naar tandarts geweest, over drie kwartier naar de vk, vanavond weer borstvoedingsavond… Beetje teveel op 1 dag eigenlijk… Heb nu alweer de behoefte even te gaan slapen… Misschien doe k dat ook wel eventjes, zet de wekker wel… haha
Linda, streepjes blijven nog steeds hetzelfde. Als het goed is krijg ik vandaag of morgen nieuwe binnen.
Linda, druk dagje dus voor jou :hug:
Gek dat je nog steeds niet die dikke streep hebt gehad. Maar goed, ga er maar gewoon vanuit dat je nu toch heel erg vruchtbaar bent, maar dat je cyclus toch anders loopt dan van te voren gedacht.
Ben weer goed door keuring gekomen, bloeddruk nog steeds mooi subtiel en hoofdje ligt inmiddels vast!
Ik moest vandaag weer voo de SL test. Nou ik snap er echt niets meer van.
Nu zei ze dat hij over moest omdat hij vrijdag niet zo goed was. terwijl ik vrijdag te horen kreeg dat hij wel goed was maar dat ze alleen wat meer zwemmers wilde zien :roll:
Ze was ook niet zo vriendelijk vandaag. (was de vrouw van de intake) was echt alsof ze haast had. Duwde de eendebek er zo in. Dat deed best pijn.
Wat ik wel raar vond was dat er niets te zien was meer in mijn rechter kant qua eitjes, maar dat links wel enorm gegroeid was. Maar ze vertelde me niet of hij dus rechts gesprongen was :roll:
gaan er maar vanuit dat rechts gewoon gesprongen is en dan horen we morgen wel de uitslagen. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.
Ik hoop maar dathet op te lossen is met hormonen. Want door al die onduidelijkheid wordt ik best gestressed.
Als ik dit zo hoor wordt je maar onbeschoft geholpen in dat ziekenhuis! Alsof het zo makkelijk is om naar het ziekenhuis te gaan met zoiets en dan die eendenbek… pff
:hug:
@ Lindaaa: Fijn dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je meisje vast ligt.
@ Amy: Hopelijk heb je snel een ovulatietest die eruit knalt.
@ Becky: Wat een vreselijk mens bij dat ziekenhuis! Ik zou er een trauma van overhouden (heb het sowieso al niet op ziekenhuizen en al helemaal niet op prikken…).
Hier gaat alles zijn gangetje. Zitten op het wachtbankje hé. Temperatuur schommelt tussen 36.7 en 36.8. Van het weekend wel een andere thermometer gehaald (die van de Hema), want die ik had moest je een minuut wachten en deze is na 10 seconden klaar. Nu klinkt een minuut niet lang, maar als je heel nodig naar het toilet moet is dat best lang. 8)
Zojuist de uitslag gekregen. Het blijkt helemaal niet goed te zijn. Waar me vrijdag nog werd verteld dat er wel bewegende zaadjes aangetroffen waren, word me nu verteld dat er sowieso vrijdag en nu geen bewegende zaadjes aangetroffen waren.
Welke ze me de test nog een keer laten doen en de afspraak verzeten van de uitslagen. Nou mooi niet hoor.
Zojuist de uitslag gekregen. Het blijkt helemaal niet goed te zijn. Waar me vrijdag nog werd verteld dat er wel bewegende zaadjes aangetroffen waren, word me nu verteld dat er sowieso vrijdag en nu geen bewegende zaadjes aangetroffen waren.
Welke ze me de test nog een keer laten doen en de afspraak verzeten van de uitslagen. Nou mooi niet hoor.
Ik begrijp het niet helemaal, dit is een definitieve uitslag? Die zaadjes horen echt nog te bewegen na zoveel uren? K zou volgens mij echt om een andere arts vragen…
@Lindaaa wrote:
Ik begrijp het niet helemaal, dit is een definitieve uitslag? Die zaadjes horen echt nog te bewegen na zoveel uren? K zou volgens mij echt om een andere arts vragen…
Ja, de zaadjes leven nog tot 72 uur daarna zeggen ze.
Ze wilde misschien wel de afspraak verzetten en dan woensdag weer de sl test, Maar ik heb al gezegd dat ik de afspraak morgen wil aanhouden.
Want het vervelende is nu dat we de uitslag van J nog helemaal niet hebben. J gaat er nu al vanuit dat dat dus ook slecht is, maar dat kan dus wel goed zijn. Maar dat is dus giswerk.
j gaat het morgen wel zeggen want we hebben beide het gevoel dat ze het zo druk hebben dat ze gewoon lansg elkaar heen werken. Want dit was al de tweede arts die verbaasd was dat we morgen de uitslagen al zouden bespreken terwijl ik nog bloed moet prikken voo nmijn eisprong…
Maar deze test vind ik echt niet leuk meer
Kan me heel goed voorstellen dat je t niet leuk meer vind.
:hug:
Jeetje beck, klinkt heel naar!! :hug:
Ongelofelijk hoe dingen lopen…
Meiden die niet zwanger raken, miskramen hebben, zoeits vreselijks als met eef is gebeurd… En ik was vrijwel direct zwanger en ik zit hier alweer met een gezonde hikkende uk naast me. (van 4660 gram, net bij CB geweest)
Ik waardeer het extra, ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn…
Ik gun het jullie zo!!! :hug: :-*
Missme, dan weet je meteen alles veel meer te waarderen he…
Becky, wat zwaar klote allemaal zeg, als de zwemmertjes van J echt zo slecht zouden zijn
Becks, wat naar om te horen!
Ow Becks!!! :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat een rot nieuws!!!
Maar morgen nog een gesprek erover toch?HOpelijk krijgen jullie dank duidelijkheid! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Eef, al iets beter streepjes?? En je temp?? Doet die al wat? Hier ook nepstreepjes :naughty: en een temp die maar niet omhoog wil, of althans niet zo omhoogals ik wil! :naughty: Duim zo voor je dat het allemaal mag gaan werken!
Suusy, ik temp niet… Vind het al heel wat dat ik meteen met ovutesten bezig ben
Streepje van vandaag verscheen wel sneller dan die van gister en hij is ook breder, maar echt nog lang niet naar het positieve toe… Zie foto…
En tja, de meeste vrouwen worden tussen de 6 en 8 weken na de bevalling voor het eerst weer ongesteld.ik zit nu op 5 werken na bevalling.tel er nog 2 bij op, zit ik op 7 weken.
Hoop echt dathij binnenkort gaat komen…
Hij lijkt wel duidelijker te worden ja… Ben benieuwd!
Suus, ja morgen om half 4 hebben we een afspraak staan. Als het goed is krijgen we dan de rest te horen. Ik hoop een beetje positief want ben een beetje bang voor de uitslag :shifty: