Wat zouden jullie doen we willen eigenlijk de 23e op vakantie, maar omdat ik nu moet afwachten en pas volgende week vrijdag weer op controle kom voor een echo, en als het dan niet weg is dat ik dan nog naar het ziekenhuis moet.
Kunnen we dus niet naar het buitenland op vakantie en moeten we in nederland blijven, waar het waarschijnlijk pet weer is en dat hebben we vorig jaar ook al gehad.
Ben nu echt wel toe aan een leuke vakantie met lekker weer en lekker kunnen zwemmen enz.
Zit ik er dus aan te denken om morgen toch te bellen voor pillen zodat alles voglende week achter de rug is en we toch gewoon kunnen gaan.
Ik vind dat jij eeen heerijke zon vakantie verdiend!! (of waar je dan ook heen wil ).
Dus als jij je daar goed bij voelt, haal lekker die pillen “zodat het achter de rug is” (al denk ik dat, dat vooral lichamelijk/medisch dan achter de rug is, maar dan kan je in het zonnetje de rest verwerken) :hug: :hug: :hug: :hug:
Becky :hug: Hopelijk is het meteen de eerste IUI raak
Emmeken, fijn dat alles goed gaat. Ik houd je stiekem ook al in de gaten op KP, dus wist het al :oops:
Benzaiten, welkom bij de club! Hier ook zes katten :mrgreen: Enne, ik ben een maartstopper en schrijf hier ook. Hopelijk kan jij weer wat positiefs brengen in dit groepje!
Inge, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen :hug:
Even onder de spoiler, vind het wat ongepast na het nieuws van Becky :hug: Mocht de gyn straks aangeven dat we het zelf nog moeten proberen dan wil ik aangeven dat ik IUI wil. Het is nu al 15 rondes niet raak, waarom zou het dan de komende zes maanden wel raak zijn? Ik wil die pijn iedere maand niet en de endo in mijn darmen groeit ook gewoon door.
Als jij zo toe bent aan vakantie, zou ik ook die pillen halen en lekker gaan, hoor! :-*
@ Ukkie
Als een arts jullie zegt nog maar een poosje verder zelf te proberen, is het gewoon een p**p van een arts! Kijk ook maar naar Becky, hoe lang moet je zelf ‘aanklooien’ alvorens er achter te komen dat er een reden is dat het niet ‘zomaar vanzelf’ gaat? :hug:
@ Han
Zie nu ook opeens :oops: dat je de 12 weken inmiddels voorbij bent. :o :dance:
Ach nee toch Inge, alweer mis? Hoe kan dat nou toch??? :hug: Als het overduidelijk mis is zou ik idd gewoon nu om die pillen vragen, lekker op vakantie om een beetje bij te tanken is ook nodig.
Ukkie: tsja nu nog langer zelf aanrommelen klinkt niet zo zinvol idd. En jij stalkt mij dus op KP haha :mrgreen: (ach ja, half(oud) kp zit hier, volgens mij stalken we mekaar allemaal wel een beetje )
Benzaiten: had ik het toch goed, het is ook niet zo’n veel voorkomende naam,maar ik denk dat onze grote poemel Kaiyan meer jouw tiepje is (vlekken, dol op water, knettergek…al kan dat laatste aan hem zelf liggen, heb met andere bengels geen ervaring )
Benzaiten: had ik het toch goed, het is ook niet zo’n veel voorkomende naam,maar ik denk dat onze grote poemel Kaiyan meer jouw tiepje is (vlekken, dol op water, knettergek…al kan dat laatste aan hem zelf liggen, heb met andere bengels geen ervaring )
Klinkt alsof je die van mij beschrijft!
Van de week hebben we de tuin helemaal afgezet (we hadden wel al een ren, maar vond het toch wel gezellig dat ze bij mij konden zijn al ik in de tuin ben) en ze vinden het geweldig. Zo sloom als onze HTK door de tuin loopt, zo gek doen de Bengalen. En maar roepen bij alles wat ze tegenkomen! :lol:
Laat dan meteen de rode duivels maar komen, weet je iig een beetje waar je aan toe bent. Maar t zou natuurlijk nog mooier zijn als het een innesteling blijkt te zijn!
Ukkie, hebben jullie al onderzoeken gehad? En inderdaad gewoon aangeven wat jij wilt!
Wij zitten al sinds december in de MMM. Heb enkele keren bloed laten prikken, 2 cyclusanalyses gehad, inwendig onderzoek, MRI-scan en mijn vriend heeft een zaadonderzoek gehad. 25 juli krijg ik een laparoscopie om te kijken of ik naast de endo in mijn darmen op meer plekken endo heb. De endo in mijn darmen is alleen via een grote buikoperatie weg te halen door een gyn samen met een chirurg. De kans is dan groot dat ik een stoma krijg en het herstel is lang. Mocht de pijn erger worden dan zal ik die operatie wel moeten, maar ik wacht liever tot ons gezinnetje compleet is omdat de endo gewoon weer terug komt zolang je menstrueert. En twee keer zo’n operatie zie ik al helemaal niet zitten :?
Benzaiten, mijn vriend wil ook graag een bengaal. Maar vind zes katten wel even genoeg, zeker omdat we er eentje hebben die binnen plast :? Hier is de tuin ook afgezet, dus ze kunnen lekker buiten spelen zonder platgereden te worden
Eef :hug: Maar misschien ook wel goed want dan is je cyclus wel weer mooi toch?
Hier is het nieuws langzaam aan het verwerken geslagen. We vestigen nu onze hoop op de IUI. Voordeel nu is dat ik nooit meer aan de pil hoef :lol:
Gaan hier zo even eten en dan nog even de koopavond in.Moeten cadeautje kopen voor mijn schoonmoeder (s) vrijdag is J zijn stiefmoeder jarig en maandag zijn echte moeder…Hoe krijgt die vent het voor elkaar :mrgreen:
Net ook weer de bezichtiging gehad van de nieuwe woning. Ik ben nog steeds erg enthousiast :dance: Morgen worden we terug gebeld door de makelaar om een afspraak te maken voor de oplevering. Ik hoop maar dat dat allemaal voorspoedig gaat
Laat dan meteen de rode duivels maar komen, weet je iig een beetje waar je aan toe bent. Maar t zou natuurlijk nog mooier zijn als het een innesteling blijkt te zijn!
Dat zei Alex ook al. Maar lijkt me erg stug zonder positieve ovulatietest…
Tja als ik nu ongesteld zou worden, is het na ongeveer 5 weken na de bevalling, mooi hoor. Dan kan ik idd, zoals 3 pendels hebben gezegd, ik augustus een positieve test krijgen
Benzaiten: dus bleren in de tuin is heel normaal als je Bengaal bent? Die dikzak hier loopt nl ook regelmatig in zijn eentje in de tuin te bleren (al dan niet in de regen :mrgreen: ) Hij is sowieso behoorlijk wappie
We zijn met hem trouwens ook altijd extra voorzichtig geweest mbt kinderen, niet alleen omdat hij zo enorm groot en zwaar is (kilootje of 8 weegt dat blok beton) maar het wilde beest zit echt maar vlak onder de oppervlakte. Het is een sok hoor, een echte dokus die zich door de oosterse en turkse dames flink op zijn kop laat zitten. Maar we weten ook hoe hij kan vechten met onze htkaters, echt tot bloedens toe (hij is dan wel de bloeder, prutser ) dan gaat hij echt op zwart, ziet niks meer en vliegt alles aan wat hem aanraakt, dus ook ons. Dat soort conflictjes worden hier dan ook met behulp van een bezem opgelost, mag hij ff lekker alleen afkoelen in een kamertje. Van Emma pikken de katten veel meer dan van ons, maar ze leert van ons wel dat ze hem echt met rust moet laten als hij geirriteerd of geschrokken is en welke signalen daarbij horen. Van de anderen zal ze hoogstens een waarschuwend tikje krijgen maar van hem…dat risico nemen we maar niet :naughty:
Becky, hopelijk ben je gewoon de eerste IUI zwanger Het is inderdaad wel fijn als je niet meer aan de pil hoeft. Een paar maanden nadat ik gestopt was riep ik ook dat ik nooit meer aan de pil wilde. Voel me zoveel beter sinds ik gestopt ben. Helaas zal ik meteen na de bevalling (hopelijk krijg ik die kans) weer aan de pil moeten om de endo rustig te houden. Ik ga nog wel informeren of een spiraaltje niet een optie is, want de pil (die ik dan ook nog door moet slikken) zie ik eigenlijk niet meer zo zitten.
Eef, je hoeft niet elke cyclus een eisprong te hebben. Het zou dus kunnen dat je ongesteld gaat worden :hug:
Ukkie, ja dat idee heb ik dus wel voor deze ronde. Om het maar ronde te noemen… Maar goed, ei kan natuurlijk nog steeds komen. ben “pas” 5 weken geleden bevallen…