tja hoe staat het ervoor… we gaan er weer tegen aan…
best wel aardig waat krampen en veel slijm met wat bloed niet echt heftig ongesteld lijkt het wel… dus op naar ronde 5… wel rare plopjes in mijn buik denk dat mijn darmen een beetje gek doen. maar zijn van die plopjes die ik herken van bram zijn zwangerschap dus echt heel gek… maar ja…
ovu testen zijn besteld dus ben benieuwd…
vandaag bij mijn vriendin geweest op kraam ze waren gister thuis gekomen van een week ziekenhuis,… en oow wat een popje en zo klein :inlove: :inlove: :inlove:
Ik voelde vanavond ook wat plopjes… En trekkend gevoel in mijn lies, steekjes overdag, visite aderen op mijn borst… Vanmorgen nog bruin maar was vanmiddag weg…
Nog een week :roll:
BIB
Hier nog steeds miss biostabiel (37.1). :roll:
Ook ik voel van alles, maar ja… Wat voel ik echt en wat denk ik te voelen…
Nog maar een paar dagen, maar ik ben nu al op van de zenuwen. :wall:
Jullie hadden me toch niet gemist hè? :mrgreen:
Kindervakantiewerk is vanochtend begonnen, dat wil zeggen dat ik weer meer rust heb, want nu heb ik alleen nog de jongste thuis.
Kan ik jullie dus ook weer wat vaker komen vervelen! :mrgreen:
Lijstje is ook weer up to date, voor zover ik nu weet van jullie. Klopt er iets niet, dan staat mijn PB uiteraard open!
Wat een rust hier dames!! Ik dacht, voor ik naar bed ga eerst hier maar eens wat neer tikken…
Ik ben home alone… Sinds gistermiddag echt enorm veel voorweeën. Ook vanmorgen weer de hele morgen continu harde buiken, zat er echt even doorheen eigenlijk. Net op dat moment belde mijn moeder en die stelde voor om Tygo op te komen halen, ben echt in janken uitgebarsten… Voelde me zo’n slechte moeder, die jongen zit hier ook alleen nog maar met zijn ds of voor de tv… Hoewel hij mama heel erg zou missen, denk ik dat we er wel even goed aan doen. Ook voor mijn rust, wie weet ga ik spontaan wel bevallen nu, nu de kleine man er niet is… Daarom zo eerst maar eens in alle rust lekker naar bed!
En nu ben ik alweer van alles vergeten, dus ik laat het hier gewoon ook maar bij… Mijn bedje roept!
Oeiii spannnend Lin. Misschien doet de rust je inderdaad wel goed en komt de bevalling op gang En je bent helemaal neit slecht omdat je je moeder laat oppassen hoor
Suus: donderdag weer inleveren. Hoor je dan volgende week wat?
Wil je echt geen 1000 plastic tasjes
Anke: Jammer dat je door bent naar de volgende ronde. Maar de ovutesten hebben hier een baby opgeleverd hoor! Dus houdt moed!
En voor de wachtbank: :hug: Altijd lastig, want je praat jezelf gauw een zwangerschap aan! Had ik ook steeds. Nog even geduld en dan… :inlove:
@ Lin
:hug: :hug: :hug:
Herken het wel van mijn 2e zs. Oudste is toen naar oma gegaan en ik naar het zkh en de volgende ochtend was nr. 2 er… :-
@ Eef en Benzaiten
:-
En voor alle anderen ook :hug: en :-* .
@ Han
Jouw banner tikt ook lekker door. :inlove: :thumbup:
Hier is het bankhangen begonnen. Kan echt nagenoeg niets meer hebben, alles is m’n buik algauw teveel. :? Zelfs een paar meter met de hond - zonder kinderen -, geeft al harde buiken en/of een trekkend gevoel. Zaterdag de hele middag tot begin van de avond naar een verjaardagsfeest geweest, maar dat was dus ook echt de laatste keer dat ik zoiets onderneem voorlopig. Baal er wel van, want de vakantie duurt hier nog tot begin sept. en de kinderen moeten er toch regelmatig een poos uit. Probeer m’n tijd dus maar ‘nuttig’ te besteden met wat naai- en borduurprojectjes- en af toe KOK.
Net gebakken aardappeltjes gegeten, maar daar is mijn buik het niet mee eens! Blob, blob…
Kun je niet alvast even testen, ik word hier zooo nieuwsgierig van!!!
Hahaha Mijn vriend ziet mij aankomen! :lol:
Nee, ik wacht eerst vrijdag af.
Verstandig, dat wel… ik kon nooit zolang wachten…
Linda haha, inderdaad ik kan ook nooit zo lang wachten.
Pearlie, ahhhh :hug: :hug: :hug: :hug: op naar de volgende ronde!!
Eef! :hug: :hug:
@Benzaiten wrote:
Net gebakken aardappeltjes gegeten, maar daar is mijn buik het niet ee eens! Blob, blob…
Zo was ik gisteravond kots misselijk, teveel café noir koekjes gegeten denk ik :mrgreen:
Vanavond ook weer misselijk. Had ik bij zwangerschap van Quincy ook… Pfff jes kan jezelf zo snel dingen aan praten…
Aflas ik niet ongesteld word gaan we toch vrijdag testen… Maar denk niet dat het zo is hoor…
Ik voelde mij vandaag de hele dag licht misselijk. Het hing echt in mijn keel.
Maar zoals jij ook al zegt: je praat jezelf snel van alles aan…
Wij hebben toen der tijd 3 dagen voor nod positief getest…
@Amy82 wrote:
@Benzaiten wrote:Net gebakken aardappeltjes gegeten, maar daar is mijn buik het niet ee eens! Blob, blob…
Zo was ik gisteravond kots misselijk, teveel café noir koekjes gegeten denk ik :mrgreen:
Vanavond ook weer misselijk. Had ik bij zwangerschap van Quincy ook… Pfff jes kan jezelf zo snel dingen aan praten…
Aflas ik niet ongesteld word gaan we toch vrijdag testen… Maar denk niet dat het zo is hoor…
Oh yes, dan ga ik toch eerder bevallen!!
@ Linda: :lol: :mrgreen:
@Lindaaa wrote:
@Amy82 wrote:@Benzaiten wrote:Net gebakken aardappeltjes gegeten, maar daar is mijn buik het niet ee eens! Blob, blob…
Oh yes, dan ga ik toch eerder bevallen!!
:lol:
het zou echt wat zijn :lol: :inlove:
Linda, hoe is het nu met je??