Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Helemaal geen offerte ingeleverd. 8)

Gewoon gezegd wat we willen lenen, en dat kon.

Tadaaaaa! :mrgreen:

hahaha. Ja dat kan ook!

Mag ik vragen of je dat niet eng vind? Ivm terugbetalen? Mijn glas is altijd half leeg hoor, dus vandaar dat ik daar altijd aan denk (wat nou als…)

Hier koelt het eindelijk af :dance:

We hebben in de afgelopen twee jaar ruim 8000 euro terug betaald aan mijn schoonouders… :mrgreen: Dus nee, daar zitten wij absoluut niet over in. :wink:

Plus dat we een lening hebben waarbij we extra af kunnen lossen, zonder dat dat een boete oplevert. :slight_smile:

Pff veel geld. Knap dat je het kon terugbetalen zo snel.

Zo’n lening met extra aflossen zonder kosten is wel handig ja. En verstandig

(toch ben ik meer van het sparen)

Ik ook hoor. Heb in de schuldsanering gezeten, en als er iets is waarvan ik panisch word, dan is het wel een schuld bij iets of iemand. Maar ja, die ruimte hebben we nu gewoonweg niet…

En ja, dat IS veel geld, maar daar hebben we dan ook wel echt heel veel voor gelaten… Zo was in 2008 bijvoorbeeld onze laatste echte vakantie… En gaan we alleen op uitjes als we flinke korting krijgen… Wij geven alleen het geld uit dat we daadwerkelijk hebben, op het moment dat we het hebben. Dus niet vooraf al dingen reserveren of zo. Dat scheelt al een hoop… Manlief’s vakantiegeld is er grotendeels naartoe gegaan, zijn dertiende maand, een hoop spaarcenten, enzovoorts…

Ben ook wel supertrots op ons, dat we dat zo snel voor elkaar kregen. :mrgreen:

Ja dat snap ik. Vind perosonlijk ook dat als je iemand moet terugbetalen, je het ook niet kan maken op bv op vakantie te gaan of luxe dingen te doen.

Lenen voor een grote verbouwing snap ik nog wel hoor. Daar moet je verrekte lang voor sparen en soms heb je het eerder nodig (als er een kleintje aankomt :))

BIB helaas…

Ben je het zat Linda? :hug:

Hier temperatuur vanochtend 37,1. 8)

Ahhhhh Lin!!! Ik had iets anders gehoopt na je posts van gisteravond bij de augustus mama’s! :hug:

Hoe voel je je? :-*

Bluh. Geen :twisted: en test negatief. Aargh zucht

Linda en Anke :hug:

Ik had maandag bruin, dinsdag niet, en daarna vanaf woensdag elke dag bruin. dus heb er ook een hard hoofd in hoor. maar goed, heb nog een kleine week te gaan…

dus… mopper vloek…

we gaan naar ronde 5

we gaan voor mei dit keer,

hoe moet ik trouwens een ovutest werken en wanneer beginnen

:hug:

Anke… :hug:

:hug: :frowning:

:hug: :frowning:

Zit je weer op je telefoon Han? :wink:

Ben ff op laptop, dus probeer even wat uitgebreider te reageren. Al heb ik nu niet terug gelezen en weet dus zo even niet waar ik allemaal op kan reageren…

Hier dus gisteravond tijdens de start van de openingsceremonie opeens flinke weeën, de eersten moest ik nog echt weg puffen, maar het werd steeds een beetje minder. Op den duur ben ik gaan douchen en toen werd het nog minder. Na het douchen ben ik maar gaan slapen, dacht wie weet heb ik die slaap nog hard genoeg nodig… Vanmorgen nergens meer last van. Nu ik er zo aan geroken heb, wil ik zoooo ontzettend graag!!! En hoewel ik weet dat het nog wel ruim twee weken kan duren (en daar heb ik ook altijd rekening mee gehouden) hoop ik nu alleen maar dat het dit weekend nog gaat gebeuren. Het gekke is dat de hele afgelopen week gedacht heb dat het dit weekend zou gaan gebeuren en mijn vriend dus toevallig ook. Maarre… wanneer dan?? :mrgreen: Maar goed, ik moet het uit mijn hoofd zetten! Ik hoop Tygo de komende week nog even bij mijn ouders kwijt te kunnen. Mijn voeten zijn de afgelopen dagen helaas toch nog enorm gegroeid… Niet fijn!

Goed, genoeg geklaagd! Nog zo’n max 2 1/2 week…

Euh euh… Voor de meiden die nog wel in de wacht zitten :pray: :pray:

Linda, ik hoop Ok voor je hoor dat het snel gaat beginnen!

Anke, waardeloos :frowning: bij een cyclus van 28 dagen begin je meestal op dag 10 met testen…

Hier vanmorgen weet wat meer bruin, vanmorgen Ok beetje roze, weg nu weer allemaal werk bij afvegen. Maar binnen zit het nog wel, het bruine… :oops:

Lin, en ames, spannend meiden!!! :pray:

Hier vandaag aan het klussen geslagen in de nieuwe woning. Al het behang beneden is er af. Zijn al begonnen met behangen.

Morgen verder aan de slag. Nu douchen en naar bed want ben gesloopt :zzz:

Hier een trouwe meelezer :mrgreen:

Han, jeeee voor de offerte!! Al iets verkocht in je shopje?? (heb je die hier op KOK?? Dan zal ik zo ook even snuffelen heus geen broekje bij de hema in de uitverkoop gekocht :oops: :oops: :oops:

Knap dat jullie zoveel geld zo snel hebben afbetaald!!!

Babywens: wij zijn ook van het sparen. Willen net als Han een dakkapel en de zolder opknappen dus daar zijn we nu druk voor aan het sparen. Hopelijk binnenkort wat offetes opvragen …

En nee ik hoef geen 1000 tassen :wink: :mrgreen:

Inderdaad Benzatin, is handig om die gegevens alvast te hebben, scheelt weer een maand of wat wachten, al maakt dat het niet minder frustrerend… Hoop voor je dat het niet nodig is!! :pray: :pray:

Ucks, fijn dat de endo alleen maar daar zit! en dat de operatie is meegevallen! Hoop zo voor je dat je snel zwanger mag zijn!!! Fijn dat je nog een forum met ervaren endo-ers (haha klinkt ook raar…), hoop dat je er steun en info uit haalt waar je wat mee kan!

Linda, spannend, hoopelijk snel een bub!!

Pearlie, hoe staat het ervoor???

Verder vergeten, sorry!! :oops:

Hier donderdag weer zaad inleveren, hopelijk weten we dan snel of dat goed is en kunnen we weer verder…