Lin?
Miss biostabiel, hoe is het met jouw temperatuur?
Hier nog niks wat op en naderende ongi wijst…
Nog steeds stabiel. :lol:
Ben wel op van de zenuwen en heb de meest rare dromen.
's Ochtends wordt ik helemaal gestrest wakker. Heb nog nooit zo vroeg op mijn werk gezeten als de afgelopen maand. :?
Daar zal je baas vast blij mee zijn.
Ben heeeeeeeel benieuwd meid, je grafiek ziet er prima uit wat dat betreft!
Dank je Han! Ik hoop zo dat Eef en ik april 2013 mama’s mogen worden.
Iemand al wat gehoord van Lin of slaapt ze gewoon lekker uit nu de kleine man bij oma aan het logeren is?
Overigens heb ik altijd nachtmerries als ik zwanger ben, dus wie weet is het een voorteken?
@Benzaiten wrote:
Dank je Han! Ik hoop zo dat Eef en ik april 2013 mama’s mogen worden.
Iemand al wat gehoord van Lin of slaapt ze gewoon lekker uit nu de kleine man bij oma aan het logeren is?
Ik hoop het ook! Je grafiek ziet er echt keurig uit!
Ben ook zo benieuwd naar Linda!
Helaas dames, geen baby-nieuws… Vannacht nog wel weer veel pijnlijke harde buiken gehad, maar daar bleef het bij. Ach ja, nog max zo’n twee weken…
En mijn duimen draaien dames, de grafiek van miss biostabiel ziet er prachtig uit zeg!!
Laat dat beebje nou eindelijk eens komen pjotjandruppels!
Ben veel te nieuwsgierig! :mrgreen:
:hug: :-*
Ik is ook nieuwsgierig, maar ze luistert gewoon niet naar me… :shifty:
Fries bloed. 8)
Zal dat het zijn? Aangezien ik straks mijn kleine jongen op ga halen in Groningen, moet ik daar maar even snel gaan bevallen!! :mrgreen:
Vier jaar geleden liet manlief me echt niet gauw naar Groningen gaan op het einde, ons kindje moest en zou in Heerenveen geboren worden… haha
Overigens, zag ik laatst een stukje in de krant. Leeuwarders die uit moesten wijken naar een ander ziekenhuis omdat de kraamafdeling vol was, ze moesten naar Heerenveen, maar dat voor geen goud!! Uiteindelijk zijn ze naar Sneek gegaan ofzo… Echt, dat je die voetbalgekte op zo’n moment niet los kunt laten, dat dat voor de gezondheid van je kindje gaat… Ongelooflijk! :?
Lieve schat, friese mensen staan niet bepaald bekend om hun openmindedness… Dat is dan ook 1 van de redenen dat ik nu hier woon, en niet meer daar.
Ik ben blij dat ik gewoon een Groningse ben en blijf! :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ik ben een wereldburger… 8)
Als de kids het huis uit zijn allemaal, gaan wij naar de US. :inlove:
Wauw!! Maar dat duurt nog wel ff… Wij zouden juist wel op bijvoorbeeld Texel kunnen wonen later, lijkt me heeeeeeerlijk!!
Mijn moeder belde dat ze vanmorgen nog samen met Tygo op verjaardag ging, ik moest dus vooral rustig aan gaan doen… Gaat helemaal goedkomen… Zal ik anders nu nog maar de badkamer boenen? Hmn… nee… :mrgreen: Straks nog maar weer ff shoppen anders!
Die schattige Tygo van mij aan de telefoon:
“Hai mama, ik heb goed geslapen, ik was droog, ben in bad geweest, geen shampoo in mijn oog gekregen en nu ben ik met de nintendo aan het spelen. doei!”
:inlove:
Gewoon lekker niks doen!
Ontspannen, en nergens aan (proberen te) denken.
:-*
En ja, dat duurt nog even inderdaad. Hadden we geen kinderen gehad, waren we er al geweest. Nu hebben we rekening te houden met Maarten, wiens moeder niet toe zal staan dat hij met ons die kant op verhuist, waardoor ze hem maar eens per jaar of minder zou zien. :lol: :inlove:
@Lindaaa wrote:
Wauw!! Maar dat duurt nog wel ff… Wij zouden juist wel op bijvoorbeeld Texel kunnen wonen later, lijkt me heeeeeeerlijk!!
Mijn moeder belde dat ze vanmorgen nog samen met Tygo op verjaardag ging, ik moest dus vooral rustig aan gaan doen… Gaat helemaal goedkomen… Zal ik anders nu nog maar de badkamer boenen? Hmn… nee… :mrgreen: Straks nog maar weer ff shoppen anders!
Die schattige Tygo van mij aan de telefoon:
“Hai mama, ik heb goed geslapen, ik was droog, ben in bad geweest, geen shampoo in mijn oog gekregen en nu ben ik met de nintendo aan het spelen. doei!”
:inlove:
Kijk, hij heeft jou helemaal niet nodig, hij kan daar ook DSen! :mrgreen:
Haha ja dat was ook wat ik dacht, van opa mag hij ook zo de hele dag met dat ding… (hij heeft hem ook van opa gekregen “ach, loat die jongen toch!” Tja, dan zeg ik er maar niks meer van… ;-)) Hopelijk heb ik straks weer wat meer energie, zodat we morgen even weer wat leuks kunnen doen samen!
@HanB wrote:
Overigens heb ik altijd nachtmerries als ik zwanger ben, dus wie weet is het een voorteken?
Ohh ik ook… Vanacht nog. Was na de geboorte de baby een paar dagen vergeten bv te geven. Heb ik al 2x over gedroomd…