Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

@Amy82 wrote:

maar volgens Han ben ik zwanger :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :silenced:

Anke! :pray: :pray: :pray:

En ik dan…? :frowning:

Vergeef me! Zwanger. Chaotisch. En veel te druk! :wink:

Benzaiten :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vind je me nu weer lief? :angel:

Vergeef me! Zwanger. Chaotisch. En veel te druk! :wink:

Benzaiten :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Vind je me nu weer lief? :angel:

Ja hoor! Zeker nu je het dubbel hebt geplaatst. :mrgreen:

Wij hopen ons allemaal binnenkort net zo dement en chaotisch te voelen als jij. 8)

Lang leve posten via telefoon :wink: :-* :-*

Lang leve posten via telefoon :wink: :-* :-*

Gaat goed Han :mrgreen:

De rest van ons groepje die nu niet zwanger is moet gewoon allemaal naar de april mama’s gaan. Punt.

April kindjes zijn zo lief. Hihi

Als t niet raak is probeer ik ook ovulatie testen.

Net een stuk van mijn voortand afgebroken. Zou dit een voorbode zijn van zwangerschap. Bij bram heb ik een kies laten trekken. Morgen dus bellen hoop dat ik dan terecht kan want vrijdag is ie dicht

Goedemorgen!

Anke, succes bij de tandarts! Hoe was je temperatuur vanmorgen?

Benzaiten, en die van jou?

Hier verder nike te melden eigenlijk, had alleen gisteravond weer wat beide sliertjes. Maar voelt helemaal niet als een menstruatie die gaat komen…

Goedemorgen!

Hier was mijn temperatuur wederom 37. Geen idee wat ik er van moet denken. Slaap ook heel onrustig (zal wel door de warmte komen) met veel dromen en vroeg wakker.

Ik hoop zo dat we april 2013 mama’s mogen worden! :pray: :pray: :pray:

Goedemorgen, bib

Geloof echt dat er een paar positieve testen aan zitten te komen, spannend spannend!

Gisteravond weer naar vk geweest, ging weer erg goed. Gelijk maar even doorgesproken wat te doen na 41 weken aangezien tygo zijn verjaardag dan ook erg dichtbij komt. We beginnen met 41 weken te strippen en als het zover gaat komen inleiden met 41.5 ofzo. We zullen zien, hopelijk is het niet nodig!

Ik hoop het ook Linda dat er weer wenk paar positieve testen aan komen!

En inleiden is niet nodig, jij bevalt 5 augustus :wink:

Spannend Benzaiten!

We zijn wel toe aan een bult positief nieuws hier, dus ik wil positieve testen, en mooie kleine baby voor Lin!!! :pray: :pray: :pray:

Wat gaat de tijd langzaam hé Eef!

De dagen lijken niet op te schieten. In het begin van de week dacht ik ook steeds dat het donderdag/vrijdag was. Maar misschien wilde ik dat wel gewoon. :mrgreen:

Al kijk ik wel op tegen volgende week donderdag (de dag voor mijn NOD). Als ik dan kramp in mijn buik heb en veel lucht in mijn darmen dan weet ik al dat het voorbij is en ik vrijdag ongesteld wordt…

Tja, tijd gaat snel, want ik ben alweer 7 weken geleden bevallen, maar ook langzaam…

Ik weet alleen dat ik aan mijn humeur kan herkennen dat ik ongi word, ben dan echt niet te genieten. Vooralsnog geen last van :wink:

Bleh wat warm… En moet zo werken…

Meiden, ik ben er nog wel hoor, maar ben erg druk :shifty:

Zal binnenkort weer even wat uitgebreider reageren :oops:

Morgen krijgen we de sleutel van het nieuwe huis :dance: En ditw eekend gaan we dan eindelij kbeginnen met klussen.

Donderdag 2 augustus moet ik voor d eontsteking in mijn been naar de chirurg en ben benieuwd wat hij dan zegt. Of hij het dan direct wilt opereren. Zuo wel fijn zijn want dan kunnen we gewoon doorgaan met de IUI in september :pray:

Hierbij mijn grafiek trouwens.

Wie zegt er iets zinnigs? :mrgreen:

Ik ben geen kenner, maar temp ziet er goed uit :wink: