Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Heb er ook niet veel verstand van, maar lijkt wel gunstig… :pray:

Goedemorgen trouwens, bib maar weer…

Goedemorgen…

Lin, hoe voel je je met dit weer?

Beck, wij krijgen volgende week de sleutel :dance:

Eef, zwanger?! :slight_smile:

Temp 37.8 nog geen :twisted: en test was negatief morgen d nodig. Vind best eng spannend enzo

Ik zou het ook retespannend vinden Anke! Ik duim voor je! :pray:

Volgens mij ben ik madam biostabiel geworden ofzo: vanochtend wederom 37. :shifty:

Goedemorgen!

Missme, ik hoop het toch zo :wink: gisteravond wel weer wat misselijk en toen ik in bed lag last van mijn borsten, maar dat kan misschien ook wel omdat ik daaraan dacht :wink: en is nu toch nog veel te vroeg. Banner staat nu wel onder de 7 dagen, dat is wel fijn :wink:

Anke,.niet grappig van door negatieve test, terwijl je zo’n mooie temp hebt! Wanneer testte je van Bram positief?

Benzaiten, miss biostabiel :lol:

Hier verder weinig te melden…

Testen met bram 4 dgn voor de nod. Vind dit echt zo niet grappig. Meestal voel uk wel dat ik ongi word maar nu niet echt.

Vanmiddag naar de notaris en dan overdracht van ons oude huis. Krijgen dan 2500 euro terug yay. Dan nog de voorlopige teruggaaf van t oude huis. Dus scooter kunnen we afbetalen nog wat dubbele kosten en dan kunnen we de achtertuin deels doen. Toe nu niets. Onkruid afval en de grond stinkt. Bewoner hier voor wad zo’n puin in mijn huis type. 20 jaar aan bomen. Geloof 2 tot 3 grote containers vol troep hebben ze weg gehaald. Dus tis niet veilig voor bram om lekker buiten te spelen

Dat ziet er uit als een prima grafiek, meid! :smiley: Nu duimen dat het de laatste grafiek mag zijn, voor Miss Biostabiel. :lol: :pray:

Anke, doe eens niet zo spannend! :shock: :pray:

Eef, ik duim gewoon stug door, hopend op positief nieuws van jouw kant volgende week! :pray:

Ukkie, hoe is het gegaan gister? :hug:

Becks, vandaag sleuteldag! Veel plezier met klussen. :wink:

Linda, hoe lijkt het daar? Rommelt er al iets?

MissMe, ook al bijna de sleutel! :smiley: Heb je er al zin in? :wink:

Ik mag vanmiddag weer naar de fysio. Ben benieuwd wat voor oefeningen ik ga moeten doen. Zeker aangezien de behandeling nu al anders verloopt dat bij de andere twee fysio’s die ik gehad heb tijdens en na de zwangerschap van Isabelle. :shifty:

Gisteravond mooie nieuwe bril voor Robyn gevonden. Die kunnen we maandag over een week op gaan halen, heeft ze hem nog mooi voordat school weer begint over twee weken.

Vanavond dan gesprek met de bank over centjes voor de dakkapel. Hoop zo dat we wat geld kunnen krijgen, anders gaat het hem niet worden… :frowning:

plus vandaag de laatste dag alleen met twee kids in huis, want volgende week begint kindervakantiewerk! Zal wel blij zijn als het maandag is hoor. Bynneke is zich duidelijk aan het vervelen, en dat komt de sfeer in huis niet echt ten goede, zeg maar. :wink: Plus dat ik dan ook weer meer tijd vrij kan maken voor jullie. :mrgreen: :wink: :-*

Kom me ook weer even melden. Ga alleen nog niet op iedereen reageren want kan nog niet zo heel lang zitten :oops:

De operatie is me uiteindelijk heel erg meegevallen. Heb ook geen hechtingen, maar hechtpleisters. Die hechtpleisters zijn doorzichtig, dus ik heb andere pleisters eroverheen gevraagd. Nu mag ik dus niet douchen en dat met dit weer :? Toen ik bijkwam uit de narcose was ik erg moe en heb nog een paar uur geslapen. Had ook niet echt pijn (m’n buik voelde alleen alsof ik de hele dag situps gedaan had, een soort spierpijn dus). Aan het eind van de middag heb ik wat gegeten en dat ging ook goed. Maar toen wilde ik dus gaan zitten om m’n eigen onderbroek weer aan te doen want had nu alleen een verband om. En toen voelde ik me dus hartstikke misselijk worden. Toch maar weer even gaan liggen en vervolgens in de rolstoel naar de wc, maar daar zijn we niet meer aangekomen want ik moest behoorlijk overgeven. Voelde me daarna weer een stuk beter dus weer naar de wc terug :wink: Heb me vervolgens aangekleed en toen mocht ik weer naar huis. 's Avonds nog een keer flink overgegeven, maar dat was de laatste keer. Nu heb ik eigenlijk alleen nog veel pijn aan het wondje in mijn navel, dus kan nog niet echt rechtop staan of zitten.

De gyn is aan het eind van de dag nog even langs geweest en de endo zit eigenlijk alleen in m’n darmen. Ze heeft maar twee kleine plekjes weggebrand omdat alles er schoon uit zag. Zwanger worden zou dus eigenlijk geen probleem moeten zijn :mrgreen: 10 augustus moeten we terug om te bespreken wat we nu gaan doen. Ik ga toch aangeven dat ik graag IUI wil en dat ze iets aan die korte LF gaan doen. Waarschijnlijk hebben we tot nu toe gewoon pech gehad, maar de endo in mijn darmen wordt ook iedere maand erger en dat ga ik niet nog een jaar trekken zo.

Wow, dat klinkt wel positief allemaal, vwb jullie kans op een kindje! :smiley:

Is er niet iets dat ze kunnen doen om de endo te stabiliseren?

Beterschap in ieder geval! :hug: :-*

Het enige wat ze kunnen doen om de endo te stabiliseren is niet meer ongesteld worden. Dus ofwel de pil/spiraaltje of zwanger worden. Het beste medicijn is een zwangerschap aldus de gyn. Maar dat is vaak het probleem. Mijn eileiders, eierstokken en baarmoeder zijn schoon, dus dat is positief want ik hoef niet zwanger te worden met m’n darmen :stuck_out_tongue: Ik zit alleen ook op een ander forum met veel meiden die endo hebben en zij zijn steeds meer van mening (onder andere door onderzoeken) dat mensen met endo stofjes aanmaken die de innesteling tegenwerken. Ik ga me daar dus nog even goed over inlezen voor de afspraak. Want er is wel geen endo te zien op de belangrijke plaatsen, maar ik heb het wel. 30% van de endopatiënten schijnt ook problemen met de schildklier te hebben en dat bemoeilijkt ook vaak het zwanger worden. Dus ik ga dat nog even aankaarten, want stel dat ik dat heb en ze doen daar niets aan dan heeft IUI ook geen zin.

bah, voel me gewoon bijna ziek van de zenuwen :frowning:

misselijk van elk dingetje dat ik eet, blijf naar toilet gaan plassen en wat anders, voel mijn buik… probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is zoooo moeilijk :frowning:

Tenzij er medicatie is voor de schildklier (thyrax had mijn tante) die geschikt is om bij zwangerschap te gebruiken, natuurlijk! :pray:

Ik weet wel dat ik minder last heb van mijn darmen als ik zwanger ben, maar ik heb PDS, geen endo…

@Amy82 wrote:

bah, voel me gewoon bijna ziek van de zenuwen :frowning:

misselijk van elk dingetje dat ik eet, blijf naar toilet gaan plassen en wat anders, voel mijn buik… probeer er niet teveel mee bezig te zijn, maar dat is zoooo moeilijk :frowning:
:hug: :hug: :hug: :pray: :pray: :pray:

Jeetje uk… :hug: ben benieuwd, en hoop dat je snel hersteld!!

Eef, :pray: :pray:

Han, OF ik er zin in heb :shock: woon al sinds maart bij mijn moeder op de flat met ML en hond, en J. Katten en konijn elders onder gebracht. Ik kan niet wachten!!

Moeten jullie er veel aan doen nog? Hoe snel willen jullie over?

En ja, kan me goed voorstellen dat je wel graag weer wat privacy wilt inmiddels. :wink:

Jee wat een spannende laatste pagina’s :shock:

Eef: lastig he, dat je niet weet of je lijf je nu voor de gek houdt.

En ‘iedereen’ aan het klussen 8) in huis. Han met haar offertes, en de bank en Missme met de sleutel en Becks met haar nieuwe huis. Zo leuk!!

En voor de mensen op de wachtbank: :pray: :pray: Ik wil het nu binnenkort weten hoor :wink: wat een gewacht…

Ukkie, wat fijn dat je pijn wel meevalt en ook de endo (als ik het goed snap) Voordat je het weet ben je gewoon zwanger! ik voel het :angel:

Hier net naar de VK geweest. Alles weer goed en nog steeds niet aangekomen (teller staat nog op min 7 woehoe)

Ik voel me heel erg poetserig/opruimerig, wil van alles aanpakken. Maar die stomme bekken hebben we weer ff op de bank laten ploffen. Wilde de voorraad kast opruimen. Onderaan is zo’n pijnhoop, geen idee wat daar staat :?

Als iemand nog plastic zakken nodig heeft… ik heb er nog 1000 ofzo…

Vond zelfs nog een fles Robijn wasverzachter van 3 liter en wasmiddel :oops:

YAY!!! WIJ MOGEN GAAN VERBOUWEN!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

fijn! dan kan je misschien die 1000 zakken van babywens gebruiken :mrgreen:

Echt fantastisch nieuws!