Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Uks: spannend is dat toch altijd. Maar je moet je echt proberen niet zo druk te maken. Makkelijk gezegd he?!

Aan de andere kant: als je je zo druk maakt, valt het alleen maar mee!

Mag je morgenavond al naar huis? Of werkt dat niet zo?

Uks, wat nu als je wel op je rug zou liggen? Dat kan toch geen kwaad, lieve schat? :hug: :-*

Eef :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:hug: :-* voor iedereen.

Lees nog wel regelmatig mee, maar heb m’n handen momenteel vol de dagen door te komen met alledrie de kids thuis :oops: (moet er regelmatig wel een poos met ze uit (hebben geen tuin en nauwelijks mogelijkheden voor de deur om zelfstandig buiten te spelen), hoewel ik van te voren al weet dat ik daarna dan regelrecht gesloopt ben :? )…

Gelukkig is hub meestal lekker vroeg thuis en begint dan gelijk aan het eten :inlove: , dus dat scheelt wel enorm.

Han :hug:

Eef :pray: innesteling?! :inlove:

Hier vandaag naar het zwembad geweest. Niet dat J. En ikmochten zwemmen… Maar goed, pootje baden ook lekker. Ik dacht even weer met een huilende J. te zitten, maar hij viel toch in slaap. Zelfs wakker moeten maken thuis, hij sliep alweer 4 uur.

Toen even in een lauw badje afgekoeld thuis, bv gehad, nu in zijn bed, erg benieuwd of hij nu gaat slapen :think: een uitgeruste baby valt makkelijker in slaap… :hand:

@Iuno wrote:

:hug: :-* voor iedereen.

Lees nog wel regelmatig mee, maar heb m’n handen momenteel vol de dagen door te komen met alledrie de kids thuis :oops: (moet er regelmatig wel een poos met ze uit (hebben geen tuin en nauwelijks mogelijkheden voor de deur om zelfstandig buiten te spelen), hoewel ik van te voren al weet dat ik daarna dan regelrecht gesloopt ben :? )…

Gelukkig is hub meestal lekker vroeg thuis en begint dan gelijk aan het eten :inlove: , dus dat scheelt wel enorm.

Respect hoor! Zoveel kids zou niks voor mij zijn :silenced: :oops:

Ik ben heel blij met 1 beeb :inlove: en 4 huisdieren :slight_smile:

Linda, o armee jij al die boekjes! (al vind ik de liselotje reeks echt de bomb! :oops: :mrgreen: (liselotte is een meisje en ze woont in een paleisje in een land hier ver vandaan waar heel veel paleisjes staan, dat alleen al vind ik om te gieren hahah :mrgreen: )

Ucks! :hug: :hug: :hug: :hug:

Iuno :hug: :hug: :hug: :hug:

Han! Ik las net in de cosmo dat orgasmes er voor zorgen dat je 5x minder pijn voelt. Ik zeg, aan de slag en die molletjes laten liggen waar ze liggen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Inderdaad we houden het positief :wink:

al horden we gisteren dat schoonmoeder weer kanker heeft :(. Wel goed te behandelen, naar alle waarschijnlijkheid opereren en klaar dus daar rekenen we dan maar op! Maar dat maakt het niet minder stom! :wall:

Zet 'm op Uks! Hoop dat het meevalt!

Sterkte ukkie! :hug:

Heel veel sterkte Ukkie! :hug:

Sterkte vandaag Ukske! :hug: :-*

Sterke Ukkie!

Ben een complete roze was aan het draaien, en het grootste deel daarvan is voor in mijn shopje straks…

Het voelt raar, en zelfs bijna fout aan, als ik me bedenk dat zeker 75% van al die kleren straks weg gaan… :frowning: :cry:

Had niet verwacht dat het me zo zou raken… :oops:

sterkte ukkie.

vanochtend een testje gedaan… wederom denk ik negatief al zag ik een ieliepiel streepje… maar ik wacht toch ff met juichen tot ik echt een donkere streep zie… het heeft me al eerder voor de gek gehouden…

mijn temp is al beide dagen 37.9 ik weet niet of dat echt zo betrouwbaar is met die warme weer

Ik hoop het voor je Pearlie!

Hier is de temperatuur al 3 dagen rond de 37 graden (36.9, 37.1, 37).

Al kan ik de laatste beter niet meetellen, want toen lag ik al een paar uur wakker en te draaien van de warmte en was ik op het laatst toch weer voor een uurtje in slaap gevallen.

ohhh spannend Anke!!!

zullen we samen naar de aprilmama’s gaan? :mrgreen:

had net weer wat lichtbruin op kruisje :silenced:

zegt niks natuurlijk

maar volgens Han ben ik zwanger :mrgreen:

Hoop het voor jullie meiden!!!

Ik help het je hopen!!

Ik denk dat ik helemaal gek zou worden van dat temperaturen :oops:

Vanavond lekker uit eten! gezien het weer, kan ik mooi een jurkje uit de kast trekken :slight_smile:

Hoe zou het met Ukkie zijn?

@babywens wrote:

Word je ook. :wall:

Maar ja, als we over twee maanden naar de dokter willen hebben we de gegevens ook nodig. Laten we hopen dat het niet zo ver komt… :pray:

@Benzaiten wrote:

@babywens wrote:

Word je ook. :wall:

Maar ja, als we over twee maanden naar de dokter willen hebben we de gegevens ook nodig. Laten we hopen dat het niet zo ver komt… :pray:

Dat wist ik niet. Maar goed dat je dat van te voren weet, anders ben je zo weer een half jaar verder…

Helpen ovutesten ook niet? Toen wij ons gehouden hebben aan de ovutesten, ben ik zwanger geworden.