Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Anke :hug:

Han :silenced: :pray:

Even meelezer bemoeienis :pray: voor Eef!!!

@Cin. wrote:

Even meelezer bemoeienis :pray: voor Eef!!!

:-*

T is toch veel te vroeg om ongesteld te worden als je eitje net gesprongen is? Ik hou het echt bij een innesteling. En anders moet je gewoon echt snel ongesteld worden, want je lijf is misschien wel wat van slag. Dan volgende maand beter… Maarre… we geven de moed nog niet op hoor!

Nee kan me ook niet voorstellen daar het ongi is eigenlijk… :eh:

In combinatie met steekjes, ongi buikpijn zou je idd bijna aan innesteling denken. Maar dat die ik niet, want dat is te mooi om waar te zijn erm is vast niet zo :wink:

Goedemorgen trouwens :slight_smile:

Goodmorning! :wink: T zou zo ontzettend mooi zijn! En als die positieve test komt op de dag dat ik aan het bevallen ben, zou echt ontzettend bijzonder zijn!

Mijn miskraam, jouw positieve test

IN eerste instantie zou je bevallen op mijn oude uitgerekende datum

en dan nog een positieve test op de dag dat ik aan het bevallen ben, ja…

laten we ervoor gaan!! :wink:

Mijn broer kwam gisteravond zomaar langs (woont in enschede, maar sliep vannacht bij mijn ouders) en die vond 4-8-12 wel een leuke datum voor me. Heeft ie helemaal gelijk aan!

Is goed Linda, deal :wink:

Je broer heeft idd ook een mooie datum bedacht!

Eef :pray:

Han, een jongen :inlove:

He Noémi :-* en dan spreek je elkaar ineens bijna niet meer…

Ow eef!! Spannend :pray: :pray: :pray:

Missme, lekker blijven kletsen hoor!!

Ow Han spannend, hele verbouwing!! Leuk, leuk, leuk :mrgreen: :mrgreen:

Linda, fijn dat hij het nu op de WC doet! Is vast een hele overwinning (misschien leuk om het boekje Lieselotje op het potje met hem te lezen, is echt een grappig boekje …).

Ucks, suc6 morgen!!!

Ja we houden het hier maar positief, huilen in een hoekje levert niet zoveel op ;-).

ZO weer heerlijk aan de klus en daarna de tuin in!!

Geloof mij, we hebben werkelijk alle boekjes over het potje en de wc wel gelezen! Ik kan ze inmiddels niet meer zien… haha

Ga het badje vullen!

pfff ff ego.

vriendin van mij is zondag bevallen van een mooie meid… gister avond kreeg ik bericht dat ze smiddags naar het amc zijn doorgestuurd…

arme meid moest overgeven maar het was geen melk… de ka vond het nodig om hen dus door te sturen…

ze blijkt dus iets aan haar darmpjes te hebben maar nog niet weten wat precies. dus ze geeft alleen maar gal over.

ben je net bevallen denk je dat alles goed gaat zit je in het ziekenhuis met je pracht dochter…

in gedachten steeds bij hun en heel hard duimen dat ze snel met ze drietjes naar huis mogen en met hun 4tjes echt mogen genieten…

duimen jullie mee :cry:

Pearlie :hug: Hopelijk knapt ze gauw op, en mag ze mee naar huis! :pray:

Lin, wat gaaf dat Tygo nu eindelijk op de grote WC zijn ding durft te doen!!! :clap: :dance:

Suus, glas halfvol, weet je nog? :wink: :-

Noémi! :-
:-* :-* :mrgreen:

Eef, vloei je nog? :pray: :pray: :pray:

Rest ben ik vergeten! :oops: :oops: :oops:

Heb vanochtend eerste afspraak bij de fysio gehad. Bekken staat dus echt wel scheef. :frowning: Ze heeft het nu geprobeerd wat rechter te zetten. Vrijdagmiddag weer, en dan gaan we beginnen met de oefeningen…

Daarna ben ik naar Zeeman geweest (manlief pastte op de meiden, vanwege mn afspraak, dus even misbruik gemaakt van de tijd :wink: ). Heb me flink uitgeleefd, en voor bijna 40 pleuro aan slabbies, rompers, kleertjes, schoentjes, enzovoorts gekocht. :inlove:

Net het zwembad opgezet en gevuld voor de meiden. Manlief is inmiddels weer naar zijn werk. Nu even binnen op de bank om mijn bekken te ontlasten. Grote meid is al lekker aan het spetteren. Kleine meid slaapt nog.

Gelukkig hoef ik vandaag verder de deur niet meer uit! :shifty:

Je zal vandaag en morgen vast nog meer pijn hebben Han, maar hopelijk wordt het daarna alleen nog maar beter!!

Pijn is nu al flink, inderdaad… :frowning:

Het wordt beter, ff volhouden!!

Mja, en anders straks maar aan de molletjes hoor! :shifty:

Dat kan natuurlijk ook, daar zijn ze voor toch?

Hanneke, dikke knuffel! Vervelend hoor, al die problemen met je bekken… Gelukkig nooit last van gehad…

En na het lichtbruine.van gisteravond niks meer gezien… :shifty:

Een :hug: voor iedereen die het nodig heeft.

Ik moet me morgen om 9.45 melden in het ziekenhuis en begin nu toch wel weer bang te worden. Slaap ook al een paar nachten slecht, ga de hele tijd op mijn buik en handen liggen zodat ze er niet bij kunnen. Voel vanalles, alsof ik al op de OK lig :oops: