Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Owz, lijstje zegt gister. :? Nou ja, nog even geduld dan dus…

Succes met inpakken! :-* :hug:

Ik ben onrustig deze ochtend… Kan mij niet concentreren op het werk. Kon vanochtend al niet beslissen wat ik aan wilde (heb wel 4 verschillende setjes aangehad en daarna was ik nog niet helemaal tevreden). Hopelijk is het vanmiddag over na een wandeling tijdens de lunch… :frowning:

Hey han, heb je de foto’s van joey gezien bij sf juni mama’s pag 21/22 :inlove:

hoe bedoel je trotse moeder

Benzaiten :pray:

Awwwwwww!!! :inlove: Wat heb jij een lekker ventje uitgepoept meid! :inlove: :inlove: :inlove:

@Benzaiten wrote:

Ik ben onrustig deze ochtend… Kan mij niet concentreren op het werk. Kon vanochtend al niet beslissen wat ik aan wilde (heb wel 4 verschillende setjes aangehad en daarna was ik nog niet helemaal tevreden). Hopelijk is het vanmiddag over na een wandeling tijdens de lunch… :frowning:
:hug:

@HanB wrote:

Awwwwwww!!! :inlove: Wat heb jij een lekker ventje uitgepoept meid! :inlove: :inlove: :inlove:

:inlove: :inlove:

Whoohooo!!! Laatste offerte binnen! En een leuke prijs ook nog! :dance:

En we hoeven hoogst waarschijnlijk geen vergunning aan te vragen voor de dakkapel op de zolderverdieping!!! :dance:

En aanstaande vrijdag hebben we een gesprek met de bank!!! :dance:

Nu heeeeeeeeeeel hard duimen dat we genoeg centjes kunnen krijgen! :pray: :pray: :pray:

En als mijn planning loopt zoals ik hoop dat hij gaat lopen, mag van mij de timmerman op 10 september al beginnen met de zolder! :dance:

Dat is 1 á 2 maanden eerder dan ik eigenlijk uiterlijk hoopte!!! :dance:

Missme :inlove:

Han, ik zal voor je duimen. Ik zit ook nog steeds te hopen dat wij weer snel groen licht krijgen. Wij hebben alleen wel een vergunning nodig, want we willen ook aan de voorkant een dakkapel en tot in de nok.

Scriptie is af, tenminste dat vind ik :mrgreen: Nu nog een keer doorlezen en dan kan hij weg. Hopelijk vindt m’n begeleider het ook goed :pray: Begin nu toch wel steeds meer op te zien tegen woensdag. Zeker als ik in bed lig ben ik alleen aan het piekeren en heb ik het idee dat het al woensdag is. Probeer iedere keer op m’n buik en handen te liggen zodat ze daar niet bij kunnen :oops:

:pray: Hopen dat je goede punten krijgt!

Klinkt goed Han!

Hopelijk vind je begeleider je je script ook goed Ukkie.

Mijn buik is helemaal opgeblazen!

Goed nieuws Han!

Pfff mijn buik voelt nu al of ik ongesteld moet worden…

Dat heet misschien wel gewoon een innesteling? :wink: Houdt moed! :smiley:

Moet even wat kwijt… Geloof dat ik hier wel eens verteld heb over Tygo zijn poepangst waar we al zo’n twee jaar ellende mee hebben. We waren al een tijdje van de zakjes forlax af, poepen deed hij nog in de luier. Sinds zo’n twee weken hadden we hem eindelijk op de pot en nu… EINDELIJK OP DE WC!!! Ben zo trots! Is het toch nog gelukt voor zijn vierde verjaardag!! Hij was ook zo blij en vond het helemaal niet eng. Dus de volgende keer gewoon weer op de wc, ben zoooo blij hiermee!!

Eef: :pray: :pray: :pray:

Wat goed Linda! Dat is zeker het vermelden waard! :clap:

@Lindaaa wrote:

Dat heet misschien wel gewoon een innesteling? :wink: Houdt moed! :smiley:

Pfff misschien… Nog 13 lange dagen wachten… Eigenlijk 12, want als menstruatie uitblijft gaan we zondagochtend testen…

Erm Linda, wat goed zeg van Tygo!! :inlove:

Goed om te horen Linda! Knap van hem dat hij zich erover heen heeft gezet.

Hier mijn eerste halve werkdag gewerkt, en toch nog een zere buik onderin. Zal wel even duren voordat alles tot rust komt.

ik had net lichtbuine prut :silenced:

:wall: :wall: :wall:

kmuf amy.

ben der nog wel lees mee… maar laptop staat weinig aan en op de foon gaat het erg traag… denk aan iedereen hier…

hier nog 4 dagen… maar denk toch dat de duvels komen… we wachten af

Innestelingsbloeding? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: