Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Tijdelijk beschikbaar, haal de foto zo weg :wink:

gezien :inlove:

ja we wonen niet ver van elkaar weg he :wink:

serieus. het is dat ik nu (nog ;)) niet zwanger ben, maar zou bijna denken…

Wil ik vanmorgen gaan strijken, pak ik de stofzuiger uit de kast :wall:

Wil ik vanmiddag een boterham smeren, smeer ik boter aan mijn mes, heb ik nog geen boterham klaargelegd :wall:

Klopt…

ik las net ergens dat er mensen zijn die moeite hebben met borstvoeding geven buitens huis :? Hadden jullie dat?

Ik heb er helemaal geen moeite mee eigenlijk. Ik kan zelfs met J. aan de borst op staan en ergens anders gaan zitten. Het voordeel van BV is juist dat ik het overal kan geven.

(vorige week tijdens wakker wordt tijd voor eten, had ik een afspraak bij kinderarts en gyn, gewoon voor het gesprek J. aangelegd :oops: )

Multi tasken toch hihih :lol:

Ik had er ook totaal geen problemen mee :slight_smile: ik kon echt overal voeden. Kon zo genieten van het voeden… Verheugde me er nu ook zo op.was er bij Jayden ook kerkelijk van afgevallen. Wilde ik nu ook weer, dus heb lekker gegeten tijdens de zwangerschap van Quincy… Beetje jammer nu dus :wink: zit nog steeds 6 kilo boven mijn start gewicht… Nou ja, ga er nu ook geen moeite voor doen om het snel kwijt te raken…

@Amy82 wrote:

Wil ik vanmiddag een boterham smeren, smeer ik boter aan mijn mes, heb ik nog geen boterham klaargelegd :wall:

Vergeet niet dat je nog vol zit met hormonen… Maar ik hoop dat je gewoon weer zwanger bent nu!!

@Lindaaa wrote:

@Amy82 wrote:

Vergeet niet dat je nog vol zit met hormonen… Maar ik hoop dat je gewoon weer zwanger bent nu!!

idd, zijn gewoon nog der hormonen…

En ik hoop het zo :frowning: zie er ook zo tegenop, heb nu wel een ei gehad, maar wat gaat mijn cyclus doen als ik toch ongi wordt? Kan dan zo onregelmatig worden als wat…en daardoor natuurlijk ook weet ik veel hoelang duren… :frowning:

Konden we maar in onze buik kijken he Eef…

Ik ben er deze maand ook weer zo mee bezig (mede door het temperaturen) en ondanks dat een klein stemmetje zegt dat ik geduld moet hebben en er toch niets aan kan doen, omdat we voor nu alles er aan gedaan hebben, lag ik gister toch weer tegen mijn vent aan in bed met tranen in mijn ogen. Ik hoop gewoon zo dat we deze maand geluk hebben…

Ik hoop het voor je Benzaiten :pray:

Hoop het voor iedereen, perfecte tijd om uitgerekend te zijn in april lijkt me. Zie zo enorm tegen deze komende week op… Erg leuk voor iedereen dat het eindelijk zomer is, maar het moet hier altijd meteen weer zo extreem zijn… En hoogzwanger is dat toch echt geen pretje… Heb vergeleken met vier jaar geleden nog vrij slanke voeten, vanmiddag vast niet meer…

Ja,.en als het nu is, wordt het toch in maart geboren :slight_smile:

Linda sterkte komende week :hug:

Moet me er eigenlijk ook niet te druk om maken… Dus bij deze, dat ga ik niet meer doen! :mrgreen:

Goedemorgen meiden!

Heb een grootste deel van alle gegevens in het lijstje aangepast.

Zou ik van Benzaiten nog alle gegevens mogen? Dan zet ik jou er ook in. :wink:

Hoe is het met iedereen vandaag?

Becks, jij had toch gister je NOD? :think:

Oh, en mochten er nog meer dingen zijn; PB me aub, dan weet ik waar ik alles kan vinden, in plaats van dat ik het hele topic door moet bladeren. :wink:

@Lindaaa wrote:

Moet me er eigenlijk ook niet te druk om maken… Dus bij deze, dat ga ik niet meer doen! :mrgreen:
Alles komt zoals het komt, daar zul je het mee moeten doen, of je nu wilt of niet! :lol: :wink: :-*

@Lindaaa wrote:

Hoop het voor iedereen, perfecte tijd om uitgerekend te zijn in april lijkt me. Zie zo enorm tegen deze komende week op… Erg leuk voor iedereen dat het eindelijk zomer is, maar het moet hier altijd meteen weer zo extreem zijn… En hoogzwanger is dat toch echt geen pretje… Heb vergeleken met vier jaar geleden nog vrij slanke voeten, vanmiddag vast niet meer…
Lekker met je megabuik in een opblaaszwembad met koud water gaan zitten, in de tuin, in de schaduw! :-* :hug:

@Benzaiten wrote:

Konden we maar in onze buik kijken he Eef…

Ik ben er deze maand ook weer zo mee bezig (mede door het temperaturen) en ondanks dat een klein stemmetje zegt dat ik geduld moet hebben en er toch niets aan kan doen, omdat we voor nu alles er aan gedaan hebben, lag ik gister toch weer tegen mijn vent aan in bed met tranen in mijn ogen. Ik hoop gewoon zo dat we deze maand geluk hebben…
Onzekerheid is behoorlijk frustrerend af en toe! :hug:

@HanB wrote:

Naam: Benzaiten

Leeftijd: 26

Kindje: 1

NOD: 3 augustus

@Amy82 wrote:

@Lindaaa wrote:
@Amy82 wrote:

idd, zijn gewoon nog der hormonen…

En ik hoop het zo :frowning: zie er ook zo tegenop, heb nu wel een ei gehad, maar wat gaat mijn cyclus doen als ik toch ongi wordt? Kan dan zo onregelmatig worden als wat…en daardoor natuurlijk ook weet ik veel hoelang duren… :frowning:
:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@HanB wrote:

Goedemorgen meiden!

Heb een grootste deel van alle gegevens in het lijstje aangepast.

Hoe is het met iedereen vandaag?

Becks, jij had toch gister je NOD? :think:

Nee lieverd, morgen…

Ik reageert binnenkort wat uitgebreider hoe, maar nu druk met inpakken en ik kan niet zo heel veel door dat abces :cry: