Hier ben ik ;-). Ff snel vanaf tel ;-). Heel het weekend druk met verbouwen waskmerTJE (is meer een hok, zonder daglicht, maar het wordt zooooo mooi jeeeee :mrgreen: ) ws komt er nog een raamPJE in maar door de verf is het al een stuk lichter. Morgen naar ikea om een werkblad te halen en een kastje etc (zoals jullie zien, ik ben enthousiast :D. Moet van mijzelf m’n gedachten verzetten en meer ontspannen en dat lukt al een tijdje minder maar creatiedf bezig zijn zorgt er bij moij altijd voor dat ik meer ontspann dus vndaar!
Voor de nieuwschierigen. Yes ik ben weer ongesteld. Helaas, helaas maar goed. Hopeklijk als hier alles af is kunnen we aan een babykamertje beginnen ;-).
Han, MP hebben ze veel leuk jongens spul! En niet duur!
Eef knuf!
Zo ik ga weer aan de klus!
Toedels
Wat jammer om te horen Suus! Wel fijn dat je lekker aan het huis-opknappen bent!! Heerlijk he
Jammer Suusy…
Hopelijk wordt de kinderkamer inderdaad het volgende verbouw project. :hug:
Ahhh Suusy :hug: wel lekker bezig met andere dingen…
Ik liep met buiten en werd voor alles en wat uitgemaakt :shock: zal het maar niet herhalen. Liep in mijn Ajaxshirt even maar de auto, had ik beter niet kunnen doen
Suusy :hug: Wil je hier ook niet wat op komen knappen
Eef, dat kun je ook verwachten als je een AJAX-shirt aan doet :mrgreen:
:mrgreen:
ach, ben trots op mijn club :mrgreen:
Idd eef
Joey heeft weer van 20.30 tot 6.30 geslapen…
Wel vreemd aangezien lin nog moet bevallen en een aantal zwanger zijn, maar veel nog zwanger moeten worden… En quincy had moeten leven :vlinder:
Vinden jullie het niet storend? Of ik kan ook alleen vertellen over de niet zo leuke dingen… :lol:
Missme, van mij mag en kan je gewoon overal over schrijven hoor!!
Lekker hoor, dat Joey weer zo goed en lang heeft geslapen :inlove: Hij haalt gewoon 's nachts in wat hij overdag niet doet
ik heb net de foto’s van de bevalling en daarna van Quincy allemaal bekeken… zo mooi, zo ontroerend… het was zo’n mooi meisje…
Missme, jij dikke bofbips! Hoop voor je dat joey altijd zo’n goede slaper blijft!
Suus, jammer jammer! Maar gelukkig ben je positief ingesteld!
Hier nu alles wel zo’n beetje klaar voor de bevalling, al zou k misschien toch die ziekenhuis tas eens in moeten pakken…
Ja die ziekenhuis tas lijkt me onderhand wel nodig
Heeft manlief zijn klusjes al een beetje aangepakt of stelt hij alles nog uit?
Doet mijn ml ook, dus hij krijgt deadlines
Ik ben trots op manlief! :inlove: Ik was gewoon veel te snel in de stress…
Fijn!! Heerlijk dat het af is!!
Tis maar net hoe je er tegen aan kijkt Ik wacht al drie maand op het aanzetten van overzetplinten bv. Dus als hij het eindelijk doet, ga ik niet trots zijn hoor. Vals ben ik he
Eindelijk foto’s in het SF bij de juni mama’s 9 stuks. op pag 21. en 22.
Eef, het fijne van foto’s dat je ze zo vaak kan terug kijken als je wil!
Kijk maar niet in het SF (als ik wist dat jij gepost had over quincy had ik niet direct mijn foto’s in het SF gezet hoor :oops: )
Lindaaa… Aftellen, ben zoooo benieuwd…
En ja laten we hopen dat J. zo blijft slapen, en overdag mag het dan wel lastig zijn, maar heb in ieder geval een goede nachtrust.
na de ochtend voeding 6.30 is J. zelfs tot 9:30 bij mij blijven slapen, dus het was echt zondag ochtend :inlove:
Missme, die niet zo gek, gewoon plaatsen…
Heb me eerder wel rot gevoeld bij bepaalde dingen die gepost werden, maar dat is nu echt heel wat minder…
nou, als jij net verteld dat je naar quincy haar foto’s heb gekeken en ik loop met J. te koop dan kan ik toch wel op z’n minst laten weten dat ik mij ervan bewust ben dat dat best wel eens rot kan overkomen
Missme, wat een knapperd!! :inlove:
Wat een heerlijk mannetje is Joey :inlove: en leuk om eens een foto van jou te zien!
@Missme1 wrote:
nou, als jij net verteld dat je naar quincy haar foto’s heb gekeken en ik loop met J. te koop dan kan ik toch wel op z’n minst laten weten dat ik mij ervan bewust ben dat dat best wel eens rot kan overkomen
Natuurlijk :-*
:inlove:
@Amy82 wrote:
Wat een heerlijk mannetje is Joey :inlove: en leuk om eens een foto van jou te zien!
met mijn natte haren nog in een handdoek, leuke introductie ehihih
(vandaag naar Brielse maas geweest, dus reden langs Spijkenisse!)