Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

En kijk anders in mijn winkeltje hier op kok, heb ik ook nog heel wat op staan… :wink:

Ga ik doen, thanks!!! :-*

Moet wel zeggen dat de leukste kleding al weg is hoor :wink: maar staat nog genoeg op…

Awwwwwwww dat velours (?) babypakje met het uiltje!!! :inlove:

Hemel… En ik zag ook al een leuk gestreept truitje met winney & friends… :inlove:

Ga even kijken hoeveel centjes ik van manlief kan aftroggelen, en dan kom ik binnenkort bij je shoppen! :inlove:

Ahh het uilenpakje, dat is echt een van mijn favorieten :inlove:

wil ik anders ook wel zo opsturen hoor, als ik hem dan weer terugkrijg indien nodig :wink:

ik moet dan wel even kijken of ik alles nog heb hoor, wat je wilt hebben :wink: prijs komen we wel uit… kunnen wij straks weer opnieuw shoppen :wink: of nog meer shoppen natuurlijk :angel:

Of ruilen, want er komt van mij straks uiteraard een bizarre hoeveelheid meidenkleding op te staan! :inlove:

dat is zo :slight_smile: maar goed, dan moet het hier wel een meisje zijn :wink:

damn, eerst maar eens zwanger worden :wall: :wall:

hoe bedoel je, er teveel mee bezig zijn :wall: :wall:

slaap sinds woensdag echt veel minder snel 's avonds… waardeloos… ben dan zo aan het malen en aan het denken, hoe het zal zijn allemaal, als het zo is… :frowning:

Vertrouwen hebben is moeilijk wanneer je vertrouwen op een dusdanige manier gekrenkt is… :hug: :-*

kan je zeggen ja :frowning:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Kweet dat het niet veel helpt, maar toch…

dank je lieverd :-*

Geldt hetzelfde voor jou natuurlijk: Als ik ook maar iets kan doen, laat het me weten… :-*

i know :-*

bah, ik zie een natte plas hier op de grond liggen :mrgreen:

Eh, ieuw??? :eh:

Wat heb je nu weer uitgevreten??? 8)

nee man, van dat gekwijl hier :mrgreen:

:mrgreen: Daar zijn wij wel goed in af en toe, ja. :mrgreen:

:mrgreen:

Hoe gaat het met Suusy?

Ja Suusy??

Ben ook benieuwd hoe het met Suusy gaat :pray: