En kijk anders in mijn winkeltje hier op kok, heb ik ook nog heel wat op staan…
Ga ik doen, thanks!!! :-*
Moet wel zeggen dat de leukste kleding al weg is hoor maar staat nog genoeg op…
Awwwwwwww dat velours (?) babypakje met het uiltje!!! :inlove:
Hemel… En ik zag ook al een leuk gestreept truitje met winney & friends… :inlove:
Ga even kijken hoeveel centjes ik van manlief kan aftroggelen, en dan kom ik binnenkort bij je shoppen! :inlove:
Ahh het uilenpakje, dat is echt een van mijn favorieten :inlove:
wil ik anders ook wel zo opsturen hoor, als ik hem dan weer terugkrijg indien nodig
ik moet dan wel even kijken of ik alles nog heb hoor, wat je wilt hebben prijs komen we wel uit… kunnen wij straks weer opnieuw shoppen of nog meer shoppen natuurlijk
Of ruilen, want er komt van mij straks uiteraard een bizarre hoeveelheid meidenkleding op te staan! :inlove:
dat is zo maar goed, dan moet het hier wel een meisje zijn
damn, eerst maar eens zwanger worden :wall: :wall:
hoe bedoel je, er teveel mee bezig zijn :wall: :wall:
slaap sinds woensdag echt veel minder snel 's avonds… waardeloos… ben dan zo aan het malen en aan het denken, hoe het zal zijn allemaal, als het zo is…
Vertrouwen hebben is moeilijk wanneer je vertrouwen op een dusdanige manier gekrenkt is… :hug: :-*
kan je zeggen ja
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Kweet dat het niet veel helpt, maar toch…
dank je lieverd :-*
Geldt hetzelfde voor jou natuurlijk: Als ik ook maar iets kan doen, laat het me weten… :-*
i know :-*
bah, ik zie een natte plas hier op de grond liggen :mrgreen:
Eh, ieuw??? :eh:
Wat heb je nu weer uitgevreten??? 8)
nee man, van dat gekwijl hier :mrgreen:
:mrgreen: Daar zijn wij wel goed in af en toe, ja. :mrgreen:
:mrgreen:
Hoe gaat het met Suusy?
Ja Suusy??
Ben ook benieuwd hoe het met Suusy gaat