Han! :inlove: jongens zijn zooo leuk hihi
Jeeee een jongen voor Han!!
Hier nog steeds niet ongi, kan allen niet testen/tempen morgen. Heb een slaapdienst dus ja ochtendurine ga ik niet ophouden tot ik thuis ben … Geen echte klachten (geen krampjes oid, had ik wel gisteren …) Alleen opruim woede en onder de pukkels.
Zo nu snel aan t werk.
Toedels!
Spannend Suusy! Dan proberen zondag te testen zeker… Hoop daar je ongi weg blijft en je zwanger bent!!
Ja die harde buik ken ik ook :oops: Bij mij zat mijn baarmoeder met de laatste check 4 vingers boven navel. Dat was met 25 weken. Volgens mij met 20 weken net eronder. Maar als je eerder zwanger bent geweest, dan kan het erboven zitten. Heb ik gehoord iig
En een jongetje :inlove: Leuke stoere kleertjes!
Spannend Suus!
@ suusy
:hug:
@ han
:hug:
Hier zit m’n bm volgens mij nu een vinger of 3-4 onder m’n navel (als hij hard is iig), maar heb een erg naar achteren gekantelde bm, dus wellicht dat ie daarom nog niet zo hoog komt (geen idee hoe het bij de anderen (met ‘gewoon’ naar achter gekantelde bm) was)? :think:
Vanmiddag met vrienden uit NL naar de burcht tegenover ons geweest. Jongste veel op de rug gedragen en met al die trappen en steile hellingen was dat geloof ik toch een beetje teveel van het goede, want heb nu echt continu harde buiken. :shifty:
Morgen maar extra rustig aan doen en hopen dat het dan weer afzakt. Voel beebje nu steeds vaker. :inlove:
lol han een jochie wie had dat nou ooit gedacht jochies zijn echt heeeeeeeel erg leuk
Han, wat leuk een jongetje!
Ik hoop dat je zondag positief test Suusy!
Hier is het ook weer klaar. Temperatuur stond vanochtend weer op 36.8.
Nu is het wachten en hopen.
Spannend hoor, al die komende NOD’s!
Zeg dat Babywens!
Hanneke, mooie buik :inlove:
Sjow, ben ik ook weer eens.
We zijn vandaag in Breda geweest, bij Mediamarkt, Prenatal, Babyplanet, en uiteraard Ikea. 8) Daarna was ik er heulemaal klaar mee, dus zijn we gauw terug naar huis gegaan. Nog bijna twee uur liggen slapen. :shock: En nu aan de tosti’s. En dus eerste outfit gekocht, compleet met schoentjes, mutsjes, en de hele mikmak! :inlove:
Ik duim heel hard dat alle NOD’s hier nu echt NOD’s mogen zijn!!!
Oh ja, wat betreft het lijstje. Ik hoop daarvoor maandag weer tijd te hebben… :oops:
De stress komt hier al om de hoek kijken. :wall:
Mn klok tikt steeds harder, zeker nu ik dan eindelijk aan ‘de wereld’ heb toegegeven dat ik toch echt nu alweer flink last heb van mijn bekken…
Aanstaande zaterdag zou Cell komen om het wiegje te bekleden, maar ik twijfel alweer volop over welk thema de kamer moet krijgen, dus ik durf geen stof te kopen. En dat werd alleen nog maar erger toen manlief vanmiddag, in de Ikea op de stoffen-afdeling, vertelde dat hij en zijn ex ook paars-wit als kleurenschema voor M’s babykamer hadden. Dan wil ik dus al helemaal geen paars-wit meer. Maar wat dan wel?!?!?!?!?!
En waar moet ik in vredesnaam kijken voor leuke (betaalbare) jongenskleding???
Stress stress stress… HELP!!! :oops:
Hanneke lieverd, dikke knuffel! :hug: gelukkig heb je echt nog wel even de tijd voor alles, jullie mannetje (:inlove:) komt echt niet morgen al…
Vind je iets met wit/zilver/turquoise niet mooi? ik zou denk ik ook niet dezelfde kleurstelling nemen :silenced: hoewel wit/paars wel heel mooi is…
als ik iets voor je kan doen… ik doe het graag! :-*
en oja, als ik het lijstje van je over moet nemen, zeg het dan! Doe het zo hoor! heb toch geen baby ofzo waardoor ik geen tijd heb :silenced: :roll:
Kippie! :hug: :-*
Ik vind lijstjes maken echt superleuk om te doen, laatste weken lukt het alleen niet zo goed, omdat ik de hele dag bezig ben de meiden uit elkaar haren te plukken. Nog een week volhouden met die twee akela’s, en dan is het twee weken lang kindervakantiewerk, waardoor ik de hele dag lang alleen met Ies ben, dus komt helemaal goed. :mrgreen:
Ben met manlief aan het brainstormen over de babykamer. We denken nu richting zwart/wit/turquoise/azuurblauw/groen… Grotendeels zwart-wit, en dan de accenten in kleur… :think:
Klinkt fantastisch die kleurtjes! Niet te moeilijk doen, nergens voor nodig. Jammer dat k Tygo zijn kleren al weg gegeven heb zeg. Maar als ik nog wat verdwaald spul tegenkom stuur ik het je op!
Nightmare before christmas, it shall be! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar dan wel op zo’n manier dat het een vrolijke kamer wordt, met een vrolijke Jack Skellington, en Sally Sew, en zo. 8)
@Lindaaa wrote:
Klinkt fantastisch die kleurtjes! Niet te moeilijk doen, nergens voor nodig. Jammer dat k Tygo zijn kleren al weg gegeven heb zeg. Maar als ik nog wat verdwaald spul tegenkom stuur ik het je op!
Lief!!! :-*
Als Jayden en Quincy een zusje krijgen, heb ik nu ook een heleboel liggen maar goed, duurt dan wel nog even voor hij het aan kan
Hij… :shifty: Ik krijg een zoon… :shifty: :shock:
Ik maak nog eens iets mee zo. Blijkt straks alsnog dat het een meid is! :lol: :lol: :lol: