Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

Hier nog steeds een hoge temp maar geen positieve test :(.

Marga fijn dat ze weten waar Marieke last van heeft en dat ze rustiger word nu jij op dieet bent :-).

Eef?? :hug:

Benzatin PB

Ik ga voor je duimen dat je dit weekend positief test Suusy!

Het was nu gewoon iets te vroeg. :-*

Mijn afscheiding is doorzichtig en draadtrekkend…

oh oh, iedereen heeft aankomende eitjes :smiley:

Ja daar lijkt het wel op :mrgreen:

Wordt weer tijd voor een nieuwe portie zwangeren! :wink: als ik niet ongesteld word,.gaan we 5 augustus testen. Precies 2 maanden na de geboorte van Quincy…

Nou idd, tijd voor nieuwe zwangeren, we zijnal bijna een jaar verder en er zijn er nog steeds niet zwanger :hug: :pray: :kaars:

Wij zitten in de wacht week tot de test die lange week tot je nod pffff ik haat die week. Wel niet wel niet. Ik hoop wel. Dan weer een april kindje lol en ja rond bram zijn verjaardag als ik zzwanger zou zijn lol

Dat is een mooie gedachte Eef!

Ik heb net een schattig pyjamaatje gekocht. Roze met een klein schommelpaardje rechts en met vaste voetjes :inlove:

T is niet alleen tijd voor nieuwe zwangeren, ook tijd voor een nieuwe baby! :mrgreen:

Linda, mee eens! :slight_smile:

Anke,.vervelend hoor weer dat wachten :frowning:

Als het nu raak zou zijn beval ik 2 keer in 10 maanden… Of had ik dat al gezegd? Tja als mijn lichaam het nog niet aankan en wil,.zal ik ook niet zwanger worden…

@pearlie: Dat vind ik ook de ergste week van de vier. Hij duurt eeuwig en je lijf houdt je continue voor de gek.

Ja echt he die stomme kwaaltjes. Is het wl of niet. Pfff. Probeer me er niet teveel mee bezig te houden. 2 jaar geleden op 25 juli teste ik positief. 28 juli was toen ook mij nod. Lol dus ald dit raak is dan ben ik gewoon een april mama van wederom weer een ram. Om my god 1 ram is al druk hahahaha

we hadden eerst een heel groepje junimama’s 2012, nu gaan we gewoon voor april 2013 8)

Dan moet wel iedereen bij de april-mama’s blijven, geen tegenslagen meer dan!! Heb hier overigens al twee leeuwen in huis, komt er straks nog eentje bij…

Ik wil ook een april mama worden… :frowning:

We waren net even bij Formido (voor een houten balk voor de voordeur die vriendlief aan het opknappen is) en toen zag ik zulke leuke lampenkappen… :oops: Ben mezelf helemaal gek aan het maken geloof ik…

Ik wil voortaan alleen nog maar goed nieuws!!! :snooty: :hand: :naughty: :silenced:

@HanB wrote:

Ik wil voortaan alleen nog maar goed nieuws!!! :snooty: :hand: :naughty: :silenced:

Zo van ‘op de 20 weken echo zag alles er prima uit’? :wink: :slight_smile:

Heb je verhaal gelezen. :hug:

Zo van: We hebben nu wel vele malen meer dan genoeg crappola gehad in ons draadje, dus nu alleen nog maar positiviteit! :mrgreen:

@HanB wrote:

Zo van: We hebben nu wel vele malen meer dan genoeg crappola gehad in ons draadje, dus nu alleen nog maar positiviteit! :mrgreen:

Dat zeg ik: zo van ‘op de ‘20 weken echo’ zag alles er prima uit’. :wink:

damn. mailing van Pampers niet afgezegd.

onderwerp: Je baby. maand 1.

ja pampers, ze ligt al een maand dood in haar kistje :evil: :evil: :evil:

Ah jazzes, precies het soort confrontatie waar je nu NIET op zit te wachten… :frowning:

:hug: :kaars: :vlinder: :kaars: :hug: