Aug/Sept-stoppers 2011 #15 Al 3 mooie BUBS! <3

nee idd :frowning:

Had Kim wel al snel gevraagd om die dozen van Prenatal en Felicitas af te zeggen, dat was gelukkig gelukt… zat daar echt niet meer op te wachten…

Mja, ik kreeg toevallig laatst een telefoontje van Felicitas, of de geboorte goed was gegaan, en we een mooi kindje in de wieg hadden liggen… :wall:

dat is ook niet grappig :hug: had ik ook na 1 van mijn mk’s voor Jayden…

Hopelijk hoeven jij en ik en anderen met ons die dingen niet nog een keer af te zeggen… :-* :pray: :pray: :pray:

Eef, han :hug:

Ik heb voor morgenochtend om 09:00 uur een afspraak bij de ha. Ik ga vragen of hij het abces wat ik dus al ruim een maand heb :shock: in mijnlies open wil snijden. Het blijft maar dooretteren, dus nu maar een snee erin zodat het vuil eruit kan want dit is echt niet leuk meer. We zijn hier ook al een week niet meer intiem geweest omdat er steeds troep uit kwam :oops:

Ik hoop alleen zo dat de ha het ook echt wilt doen, want wil met het oog op de IUI nu echt niet onder narcose. En uiteraard op mijn voorwaarden dat hij het enkel open snijdt en er verder geen verband in doet of een drain :naughty: Dat MAG niet als ik wakker ben :shifty: :oops:

Ben er wel een beetje nerveus door, dus heb net even een pammetje ingemomen om rustig te blijven. Morgenochtend alvast p voorhand een brufennetje en een molletje innemen en dan hopelijk is de pijn te verdragen. Want ik kan me niet exact herinneren hoeveel pijn het deed, maar kan me wel herinneren dat ik toen gillend de kamer uit wilde rennen ware het niet dat ze toen ook met een mesje tussen mijn benen zaten :silenced: :lol:

Willen jullie mee hopen dat de ha het wilt doen morgen en dat het ook helpt…anders moet ik alsnog onder narcose :cry:

Ik duim mee Becky!

Pfff ik ben wakker, kan niet slapen., Jayden riep net, hij moest naar de wc. “mama, ik keek naar de spoken, en toen dacht ik dat ik heel nodig moest plassen!” Nou dat was duits ook zo :wink:

Becky, dat klinkt echt heel smakelijk zo op de vroege ochtend! :wink: Maar ik hoop dat de huisarts je wil helpen en je er niet teveel last van zult hebben!

Dus Jayden keek naar de spookjes, zal dat toch een leeftijdsdingetje zijn? Die zoon van mij ziet 's nachts ook van alles vliegen wanneer hij wakker is. Hij heeft het dan over dingetjes met allerlei kleuren… :? Overdag heeft hij het altijd over zijn overgrootvader die op de maan woont, waar hij geregeld heen gaat. “Maar mijn overgrootvader zei dat het mocht” krijg ik dan te horen… Het is soms net echt alsof hij contact met iemand heeft.

Het mooie weer is weer op komst, hopelijk gaat het niet te warm worden! De temperaturen die ik nu zo zie in de voorspellingen overleef ik nog wel, maar vaak is het dan wel weer warmer… Daar gaan mijn nu nog vrij slanke voeten… Snel bevallen dus!! Begin me steeds meer beurs te voelen van onderen, geloof dat er al wel een hoop gaande is. Maar goed, k ga toch echt uit van die 42 weken… (zou betekenen dat ik de 15de ga bevallen, terwijl Tygo van de 16de is… :? ) Ach manlief is van de 7de, nichtje van de 9de en neefje van de 10de… :mrgreen: We zien wel hoe het loopt, zolang ik maar een gezond meisje ga baren!

Nou idd, dat laatste is echt het belangrijkste Linda!

Ja Jayden had het er vannacht ineens over… Zat ook nog te denken, misschien heeft hij Quincy wel gezien.

Knuffel voor iedereen. Zit op mij foon en die werkt niet goed samen met t forum.

De wel bekende kwaaltjes komen weer om de hoek. Gister niet lekker.veel lucht in mijn darmen. Jeukende en prikkende boobs.

Mijn temp vind ik ook al zo vaag doen weet niet wat ik er van moet denken. Zucht nog 7 lange dagen

Knuffies voor iedereen!!! :-*

Han, ga je vandaag tijdens de pretecho ook het geslacht bekijken?!?

En Eef, het kan maar zo dat Jayden Quincy* ziet, vele kinderen zijn paranormaal, probeer er gewoon in mee te gaan. En als je Derek mag geloven zijn alle kindjes van een miskraam ook gewoon nog bij je he…

Temperatuur van vanochtend is volgens mij niet echt correct te noemen (36.4), aangezien het twee uur vroeger was dan normaal. De wekker van mijn vriend gaat namelijk om 05.00 uur en dan word ik ook altijd een beetje wakker, alleen vandaag moest ik heel nodig naar het toilet. Nog een kwartier liggen denken of ik het echt niet op kon houden en toen toch maar getemperatuurd en naar het toilet gegaan. Daarna weer in bed gekropen tot mijn wekker om 07.00 uur ging en toen was ik natuurlijk bekaf en mijn bed niet uit te branden…

Die van mij 37.8

@Lindaaa wrote:

Ik hoop het wel ja! :inlove: Moet zeggen dat mijn intuïtie nu steeds meer richting meisje gaat, dus ben erg benieuwd. :lol:

Becks, hoe was het bij de dokter?

Linda, dan is het hier weeën stukje bedoening :wink:

Ik denk dat mij eisprong gisteren is geweest… Vruchtbare slijm is weg en ovutest is weer zo licht… Erm aangezien eitje woensdag 20 mm was en je ei 1 tot 2 dagen ma positieve ovutest springt, denk ik dat hij al is geweest.

@HanB wrote:

@Lindaaa wrote:

Ik hoop het wel ja! :inlove: Moet zeggen dat mijn intuïtie nu steeds meer richting meisje gaat, dus ben erg benieuwd. :lol:

Ben benieuwd, vorige keer had ik sterk het gevoel dat je een jongetje zou krijgen. Nu nog niet over nagedacht, is gewoon ook totaal niet belangrijk meer!

Luister eens goed, buikje van Eef, jij gaat nu gewoon doen hoe alles hoort. Begrijp je mij goed? Over een maand of 9 moet er een mooi roze krijsend poepend slapend piesend wolkje van een baby op Eef dr borst liggen. Simpel zat. Dat heeft ze wel verdiend na de ellende van de afgelopen twee maanden! :snooty: :naughty: :hand: Denk erom!!!

@HanB wrote:

Becks, hoe was het bij de dokter?

k.u.t. :cry: Hij kan er wel een sneetje in maken, maar dat zal niet helpen…er blijkt een gang van 7cm door te lopen die ook helemaal verwijderd dient te worden. Moet dus geopereerd worden :cry:

Heb voor 2 augustus de afspraak staan. Valt ook lekker in mijn vakantie en de verhuizing :cry:

:shock: 7cm!!! :shock: HOLY SHIZZLES…!!!